Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forumherrinneringen

<<

Anoniem279

Bericht 12 Jul 2019 06:57

Forumherrinneringen

Laten we weer een rondje nostalgie doen! Welke mooie/leuke/grappige/waardevolle/verdrietige herinneringen zijn jou bijgebleven van de voorbije 15-20 (?) jaar?
<<

Anoniem271

Bericht 12 Jul 2019 09:34

Re: Forumherrinneringen

Toevallig het topic wat ik opende toen mijn neefje bijna 6 jaar terug ‘ineens’ geboren werd. Door de link van Savi in het andere topic heb ik het even teruggelezen en opgeslagen. Zoveel lieve reacties toen, was heel fijn!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Jul 2019 11:53

Re: Forumherrinneringen

Ise schreef:Toevallig het topic wat ik opende toen mijn neefje bijna 6 jaar terug ‘ineens’ geboren werd. Door de link van Savi in het andere topic heb ik het even teruggelezen en opgeslagen. Zoveel lieve reacties toen, was heel fijn!

Dat weet ik ook nog. Dat dat al weer ze jaar geleden is. Ik kan me je forumnaam van toen helaas niet meer herinneren.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem271

Bericht 12 Jul 2019 12:06

Re: Forumherrinneringen

Ja in augustus wordt hij 6. Auxo was ik toen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jul 2019 12:08

Re: Forumherrinneringen

Oh ik heb zoveel leuke herinneringen aan het forum. Maar met name gewoon het feit dat ik hier al zo'n 17 jaar kom en jullie dus min of meer mijn hele volwassen leven mee hebben gemaakt. Er zijn maar weinig mensen, op mijn familie na, die dat kunnen zeggen. Dat is eigenlijk best bijzonder.
Let's discover the world together.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Jul 2019 12:11

Re: Forumherrinneringen

Ise schreef:Ja in augustus wordt hij 6. Auxo was ik toen.

Dat herinner ik me ook nog heel goed. Maakte extra indruk omdat ik toen hoogzwanger was van mijn dochter. Leuk dat jullie zo'n goede band hebben, Ise!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem307

Bericht 12 Jul 2019 21:27

Re: Forumherrinneringen

20 jaar geleden hadden we nog helemaal geen internet. Dat kwam eraan, maar toen was ik al een jaar of 22/23. En dan nog niet zo stabiel als in de rest van het land.

Leuke herinneringen? Ik zie dat in de topictitel een r teveel staat. De nachtbraker-topics. En dan vooral dat ik me bedenk dat ik toen niet kon slapen en nu zo op bed ga, omdat ik moe ben. Ouderdom heeft zijn voordelen. :D
<<

Linvi

Bericht 12 Jul 2019 21:50

Re: Forumherrinneringen

Wat mij het meeste is bij gebleven is vooral heel persoonlijk. Bijna 8jaar geleden liep ik 3weken over tijd en heeft iedereen waanzinnig lief mee geleefd!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jul 2019 22:01

Re: Forumherrinneringen

20 jaar geleden was er toch wel internet al?
Let's discover the world together.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 12 Jul 2019 22:07

Re: Forumherrinneringen

Uiteraard was dat er 20 jaar geleden, maar nog lang niet bij iedereen thuis :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jul 2019 22:14

Re: Forumherrinneringen

Ik herinner me dat echt van vroeger van m'n vader! Dat was bijna 25 jaar geleden denk ik wel. Wowza. Ik meld me in het oudste forimmer topic.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Jul 2019 22:44

Re: Forumherrinneringen

Ik zat twintig jaar geleden al te chatten in een TMF-chatbox volgens mij. :P Lekker ouderwets via de modem inloggen op internet.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem307

Bericht 13 Jul 2019 02:07

Re: Forumherrinneringen

Twintig jaar geleden konden we alleen internetten met een inbelverbinding. Omdat het duur was, mochten mijn broertje en ik elke week 1 uur online. Mijn tijd besteedde ik aan het praten op ICQ met de wereld.

Pas toen ik een werkgever kreeg waar ik constant op internet mocht, heb ik het forum ontdekt. Toen heeft het nog maanden geduurd voor ik thuis weleens keek wat er op dat forum zich dan allemaal afspeelde.

Je kunt het je niet voorstellen, maar op het sporadisch inbellen, heb ik bijna een kwart eeuw zonder internet geleefd. Ik heb zelfs drie jaar samengewoond zonder internet of überhaupt een computer. Onvoorstelbaar, maar waar.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 13 Jul 2019 17:20

Re: Forumherrinneringen

De nachtbraker/nachtouder topics. Toen m'n oudste net geboren was heb ik daar maanden in meegeschreven. Hij gaat na de vakantie al naar groep drie.. Lang geleden dus.

En de kletstopics 's avonds, dat was ook erg gezellig, dat was nog voor ik kinderen had.

En natuurlijk het voorjaar 2013 moeder - topic. Nog steeds dagelijks contact, ook al weer 7 jaar.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jul 2019 17:35

Re: Forumherrinneringen

De nachtcafé-gesprekken. De catfights onder enkele pittige forumsters. De geboortes van diverse baby's, waaronder die van mezelf, waarbij ik heerlijk kon kletsen over dat onderwerp met 'lotgenoten'. De ruzies en rellen die heel het forum besloegen. Het bijzondere vertrek van Zusje. Het verlies van ouders en het meeleven hierin. De toeloop naar en geboorte van de 'forum'baby van Bisq. En zoveel meer.. Ik loop ook wel al bijna 20 jaar mee. Ik was een jaar of 16 toen mijn vriendin en ik elke week zowat op hun internetverbinding ons samen inlogden op Yes, voordat we gingen stappen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Jul 2019 17:38

Re: Forumherrinneringen

Pfoe... ik kom hier vanaf mijn 15e. Dat is dus al zo'n 18 jaar :O

Er zijn best veel dingen gebeurd in die tijd :D
Wat mij bij gebleven is, is het overlijden van de man van Pompoen. De vroeggeboortes van meerdere kindjes hier op het forum (o.a. van mijn B natuurlijk), het medeleven wat ik kreeg toen mijn moeder overleed. En met als klapper natuurlijk de Bisq Roodkapje baby!

Sowieso het medeleven, in de vele topics, bij de vele, vaak verdrietige dingen die we hebben meegemaakt!
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 14 Jul 2019 19:37

Re: Forumherrinneringen

Ik kom hier al weer sinds 2006. Ben zelf totaal geen bekende forummer, oké misschien ondertussen voor sommigen. Ik vond het toen heel fijn voor mezelf om mijn ei kwijt te kunnen over mijn relatie. Heb toen ook best intensief contact gehad met Pippa en nog twee anderen waarvan ik de namen niet meer weet.

Verder herinner ik me de reizen van Marin vooral. Wilde zelf ook zo graag naar Amerika en dat is gelukkig ook gebeurt.

Verder allerlei forum relletjes.

Ook veel contact gehad met J'adore. Komt zij hier eigenlijk nog?
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jul 2019 20:05

Re: Forumherrinneringen

Wat leuk dat je je dat herinnert nerdchic.

Nee denk niet dat zij hier nog komt. Denk dat jij dat dan beter weet.
Let's discover the world together.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers