Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een wat groter leeftijdsverschil tussen de kinderen

<<

Anoniem291

Bericht 13 Jul 2019 10:56

Re: Een wat groter leeftijdsverschil tussen de kinderen

Jezzie schreef:Hey hoochie, ben je zwanger? Wat leuk! Gefeliciteerd!


Ja, als het goed is bijna 8 weken. Komende week de eerste echo dus dat is wel spannend.
<<

Anoniem269

Bericht 13 Jul 2019 16:23

Re: Een wat groter leeftijdsverschil tussen de kinderen

Tussen mijn kinderen zit 3 jaar en 8 maanden. Ik had er liever een jaar minder tussen gehad maar het duurde even voordat ik zwanger werd. En toch is dit leeftijdsverschil ook fijn. De oudste is wat zelfstandiger en dat was vooral erg fijn met een pasgeboren baby. Ze kunnen nu ook fijn samen spelen en ruzie maken ;)
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 13 Jul 2019 16:26

Re: Een wat groter leeftijdsverschil tussen de kinderen

Jip schreef:@oreo ook jonger krijgen ze het wel mee. V zegt ook nog vaak dat S niet moet huilen. Of juist dat S niet meer zo veel huilt en dat ze blij is en niet verdrietig (S). Ze heeft ook een keertje gezegd dat ze met mama naar de speeltuin wil en S thuis in bed. Het is gewoon heel heftig dat gekrijs...


Snap ik. Maar ik had het leeftijdsverschil nóg kleiner gewild in eerste instantie :) maar toen kwamen al die allergieen bij S naar boven. Toen vond ik het wel best
22112014 / 10042019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 13 Jul 2019 17:44

Re: Een wat groter leeftijdsverschil tussen de kinderen

Hoochie schreef:
Jezzie schreef:Hey hoochie, ben je zwanger? Wat leuk! Gefeliciteerd!


Ja, als het goed is bijna 8 weken. Komende week de eerste echo dus dat is wel spannend.

Wat leuk, Hoochie, gefeliciteerd!!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 13 Jul 2019 18:09

Re: Een wat groter leeftijdsverschil tussen de kinderen

Bij ons zonder dat we daar voor gekozen hebben 3 jaar en 4 maanden. Ik had het liever anders gezien maar nu is het wel leuk hoor. Merk wel dat dingen 1 op 1 doen met F. nog heel fijn zijn en dat ze daar ook wel eens behoefte aan heeft. Ben heel benieuwd hoe dat straks op vakantie gaat.

Ik heb nog wel kriebels voor een baby 3 maar wil eerst rust en duidelijkheid met L. en haar voeding/allergie. Dus wie weet wachten we nu wel wat langer (of ja....mijn man moet ook nog overtuigd worden:))
⁠♡♡♡
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers