Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gaatjes laten schieten

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 23 Mei 2019 13:53

Gaatjes laten schieten

Ik heb 3 gaatjes in m'n oren laten schieten bij de juwelier. Twee erbij aan de ene kant en een aan de andere kant. Daardoor heb ik er in totaal 3 aan elke kant.

Aan de kant met twee erbij deed het met zetten flink zeer. Ik heb na drie dagen de knopjes eruit gehaald omdat ze veel te strak zaten. M'n oor is helemaal rood en dik. Ik kon er niet van slapen. De andere kant is gevoelig maar leek mee te vallen. Het bloedde ook bij het uithalen en ik heb even gedoucht (10 minuten) en daarna de oorbellen weer in proberen te doen. Dit is niet gelukt. Het derde gaatje zat aan de voorkant al dicht en tweede de achterkant.. uiteindelijk dit gaatje nog door weten te prikken met de oorbel. Zit echter niet het zweerknopje in..dit lukte niet meer. Aan de andere kant vanmiddag het zweerknopje proberen te vervangen maar ook dit niet gelukt.
Wie weet waar ik oorbellen kan kopen die extra lang zijn, mijn oorlellen zijn namelijk erg dik geworden en ik wil ze wat 'rust' geven
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 23 Mei 2019 14:13

Re: Gaatjes laten schieten

Ik zou misschien wel even langs een piercingshop voor advies. Want oorbellen nu al eruit en weer in is niet echt goed voor je gaatjes. Zij hebben misschien wel tips en vast ook langere oorbellen/piercings.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 23 Mei 2019 14:16

Re: Gaatjes laten schieten

Ja, heb de oorbellen helaas bij een juwelier laten zetten, nu spijt van..
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2019 14:26

Re: Gaatjes laten schieten

Je kan altijd even naar een piercingshop gaan, desnoods eerst bellen.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Mei 2019 14:49

Re: Gaatjes laten schieten

Volgens mij had je ze er nooit uit moeten halen, want zo irriteer je de boel alleen maar meer. Zweerknopjes zijn al best lang, dus ik weet niet of er langere zijn..

Als ze echt dicht zitten, dan kan er een ontsteking in gaan zitten. Maar misschien kan een piercer ze nu opnieuw er door prikken? Zij hebben wellicht ook andere knopjes. De staafjes zijn wel dikker.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Jul 2019 16:34

Re: Gaatjes laten schieten

Hoe lang moet je een zweerknopje in houden na schieten van oorbellen?
Ze zitten nu 4 weken en wil eigenlijk zo graag andere hahaha.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 09 Jul 2019 17:30

Re: Gaatjes laten schieten

Ik dacht toch wel 6 weken, Sam. Helaas! Ik snap je helemaal.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 09 Jul 2019 18:42

Re: Gaatjes laten schieten

Het duurde bij mij wel ruim 8 weken voor ik ze zonder problemen kon wisselen.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 11 Jul 2019 16:22

Re: Gaatjes laten schieten

Ik haalde de zweerknopjes er altijd meteen uit en deed er ringetjes in Ik kan niet tegen knopjes omdat die te strak op mijn huid zitten. Dit is altijd nog goed gegaan al raden ze het niet aan natuurlijk.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers