Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welkom bij ING

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Jul 2019 10:02

Re: Welkom bij ING

Oh god ja die TAN codes vanuit het buitenland. Daar had ik ook iets mee.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 10 Jul 2019 10:06

Re: Welkom bij ING

Oh jeetje wat een gedoe om iets te kunnen regelen. Ik heb nog nooit 'problemen' gehad met ING eigenlijk.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 10 Jul 2019 11:15

Re: Welkom bij ING

Jeetje wat een gedoe inderdaad! Ik ben al lang klant en heb verder nooit gedoe gelukkig.

Ik moet zeggen dat ik wel heel groot fan ben van Applepay, dat kan volgens mij alleen nog maar met ING, ik betaal tegenwoordig overal met mijn horloge en hoef mijn portemonnee niet eens meer te pakken, ideaal!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 10 Jul 2019 11:23

Re: Welkom bij ING

Jaa gelukkig zat ik altijd al bij ING en geen last van gedoe, want dat Applepay is toch wel zo fantastisch!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Jul 2019 11:27

Re: Welkom bij ING

Pff wat een gedoe allemaal!
Hier ook veel gedoe gehad bij ING met onze reisverzekering en ook met het wijzigen van het adres. Ik wil het niet eens opschrijven want dan komt de stoom al weer uit mijn oren.
Wij hebben nu onze gezamenlijke rekening bij Rabobank en de meeste verzekeringen bij Interpolis en wat is dat fijn! Veel beter geregeld allemaal en niet zo omslachtig. We willen eigenlijk onze reisverzekering ook overzetten, maar ik stel het steeds uit want ik zie nu er nu al tegenop dat te moeten regelen. :thumbdown:
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 10 Jul 2019 11:34

Re: Welkom bij ING

Caulfield schreef:Nouja en dan ben jij een weldenkend mens en nog jong. Hoe moet bejaarden dit ooit gaan regelen? OK, die werken niet dus ze hebben meer tijd voor dit soort onzin. Maar ik snapte het al niet meer vanaf je tweede zin. Dus ouderen van dagen, laaggeletterden, mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt - hoe komen zij aan een ING rekening?


Die mensen hebben (schoon)familie die alles mogen gaan regelen voor ze :laughcry:
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 10 Jul 2019 13:10

Re: Welkom bij ING

We zijn vanochtend dertig minuten bij ING geweest voor activeren van al deze nonsens en dan moet ik thuis dus mijn ING alsnog regelen. Die jongen wilde even de tijd om onze bankzaken door te nemen, maar ik gaf aan dat ik nog weg moest, dus dat niet zo zag zitten en gewoon alleen even die dingen wilde ophalen. Daar reageerde hij heel aardig op overigens. Duurde uiteindelijk dus vrij lang vond ik, maar hij vond van niet. “Nou, dat ging best snel hè?!” Ehh :laughcry:. Ik heb hem lief in de waan gelaten. We hebben een andere definitie denk ik. Mijn man zei ook toen we naar buiten liepen: “Volgens mij dacht jij daar anders over.”

Maar goed! Het is bijna geregeld nu!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Jul 2019 13:19

Re: Welkom bij ING

Hahahaha dat ie dan nog zegt dat ‘t best snel ging, hilarisch :smile:

Fijn dat het nu bijna klaar is allemaal, scheelt een hoop stress.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Jul 2019 13:25

Re: Welkom bij ING

Haha jeetje wat omslachtig dit.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Jul 2019 13:44

Re: Welkom bij ING

Haha oh wat irritant! Dat is mijn ervaring helemaal niet bij de ING. Ben super tevreden.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 10 Jul 2019 14:27

Re: Welkom bij ING

Mega frustrerend en irritant zeg! Die opmerking ook dat het dan nog best snel ging :haha:

Het doet mij denken aan het issue wat ik heb gehad bij de Postbank (echt lang geleden dus). Ik had daar een rekening geopend omdat ik dan iets gratis kreeg (hele goede reden dus :palm: ). Ze hadden mij daar ingeschreven als 'meneer' en er was echt werkelijk waar geen enkele mogelijkheid om dit te wijzigen. Ik kreeg een standaard wijzigingsformulier toegestuurd, maar daarop kon je al je personalia aanpassen maar niet je geslacht. Ook telefonisch en aan het loket lukte het niet, ze zeiden simpelweg dat het echt niet kon worden aangepast. Uiteindelijk heb ik de rekening maar weer opgeheven en datgene wat je gratis kreeg ook nooit ontvangen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers