Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Droom interieur (in plaatjes)

<<

Anoniem269

Bericht 08 Jul 2019 10:23

Droom interieur (in plaatjes)

Als je al het geld van de wereld zou hebben en de exacte ruimte die je zou wensen, hoe zouden jouw woon- en eetkamer er dan uitzien (in plaatjes)?
<<

Anoniem269

Bericht 08 Jul 2019 10:26

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Zelf hou ik hiervan: warm, rust, veel planten en natuurlijke producten/kleuren. Om deze reden zijn we aan het kijken naar een gashaard.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem269

Bericht 08 Jul 2019 14:33

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Ik hou van de combinatie landelijk en industrieel. Zoiets :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Jul 2019 08:31

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Mooi Claire en Ava. Lijken jullie eigen interieurs er ook op?

Voor ons eigen huis vind ik een modern met licht industriele look mooi, dat hebben we ook wel. Maar dat hele industriele ben ik wel een beetje op uitgekeken. Dat hele minimalistische Scandinavische ook.

Qua industrieel vind ik die zwarte stalen deuren die je vrij veel ziet nu nog wel heel tof.
Afbeelding


Eigenlijk heb ik veel verschillende stijlen die ik wel mooi vind.
Zo zou ik zo'n echte (luxe ingerichte) log cabin geweldig vinden. We keken naar huizen in Amerika wat wij daar dan zouden kunnen kopen in de bossen en zeiden dat zo'n inrichting daar dan echt past. In Nederland niet hoor, daar zou ik dat niet willen, véél te donker.
Afbeelding
Afbeelding


Maar zo'n lichtfrisse coastal home ook:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Of zo'n Engelse cottage (de buitenkant kan je je er ook wel bij voorstellen). Al is dit me íets te landelijk maar m'n moeder gaat dus binnenkort naar zulke huisjes op vakantie in Engeland en daar lijkt het me wel enorm leuk voor.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Of koloniale stijl vind ik tegenwoordig erg mooi, met mooi donker hout maar wel lichte elementen. Met een mooie drinks table en een globe zou ik dan willen en mooie kasten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Best wel anders dan m'n eigen huis dus maar dat vind ik juist ook wel leuk dat stijl steeds fluctueert. Ik hoef in m'n eigen huis ook helemaal niet zo'n perfect gestyled huis.

Ik houd in elk geval heel erg van blauwe elementen. In ons eigen huis hebben we dat ook wel een beetje maar het zou van mij nog wel meer mogen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Jul 2019 09:58

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Ik houd van veel licht en een persoonlijke touch (dus niet dat standaard insta-waardige Scandinavische of zwart/wit wonen enzo). Oh en ik vind het prachtig als alle muren een kleur hebben en de kozijnen en deuren wit zijn, zoals hier bijvoorbeeld:
Afbeelding

Met een grote woonkeuken en veel planten:
Afbeelding

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2019 10:01

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Ik ga bij Claire met de sterretjes wonen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Jul 2019 10:26

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Die keuken is tof Elliot c
Let's discover the world together.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Jul 2019 10:32

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Leuk topic!

Mijn nieuwe huis heeft al wel een aantal van dingen van mijn wishlist, een grote houten visgraatvloer, grote keuken met eiland, inloopkast :heart:.

Als geld geen issue was kocht ik design meubels, lampen en textiel. Vind dat vaak zo prachtig maar zo duur. Ik houd wel van kleur, laat me inspireren door Femkeido en de dames van PRCHTG.

Dit ontwerp v Femkeido vind ik ook erg mooi. https://femkeido.nl/portfolio_page/zelf ... -enschede/

Verder zou ik dan een grote tuin willen met bomen, gras, en een eigen plukweide, veel bloemen en een lekker lounge gedeelte en een overkapping zodat je lang buiten kunt eten/zitten. Oja en ook graag uitzicht op een weiland.
<<

Anoniem279

Bericht 09 Jul 2019 10:41

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Ik kan zo snel niet heel veel vinden van wat ik zoek, maar dit vind ik echt heel gaaf. Industrieel en dan met early dew. Die kleur (en eigenlijk min groen in het algemeen) is echt m’n lievelingskleur :love:

Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 09 Jul 2019 11:46

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Leuk topic! Leuk die verschillende interieurs. Hieronder mijn smaak:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem269

Bericht 09 Jul 2019 13:42

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Marin ja wel een beetje. We krijgen straks ook nieuwe banken en een nieuwe eetkamerset en dan lijkt het meer op wat ik echt leuk vind. Nu zit er beige op de muur en daar komt straks kiezelgroen op dus er komt nu iets meer kleur. Nu is het vooral bruin en wit bij mij binnen. Straks bruin, grijs, wit, zwart staal met donker groene en koper kleurige accessoires. En misschien nog iets van oker geel.
<<

Anoniem326

Bericht 09 Jul 2019 17:19

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Ik vind de cottage stijl van Marin leuk. Ik houd van gezellig, warm en kleur. Ook de blauwe elementen plaatjes van Marin vind ik mooi.
<<

Anoniem269

Bericht 09 Jul 2019 19:01

Re: Droom interieur (in plaatjes)

Savi schreef:Ik ga bij Claire met de sterretjes wonen.

Gezellig Savi. Genoeg dekentjes waar je onder kunt kruipen, dus wees welkom.

Marin, die koloniale stijl vind ik ook mooi. Voelt een beetje als een beach house. Mooie kleur blauw ook.

Kreeft, jouw stijl vind ik ook erg leuk! Is voor mij alleen te donker. Ik ben dol op (zon)licht.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers