Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Hills.

<<

caribbeanlover

Bericht 27 Okt 2015 17:40

The Hills.

Sinds kort wordt het weer herhaald op MTV, maar na een aantal dagen heb ik geen zin om de tv aan te zetten voor dat kwartier. Dus ik ben op youtube alle seizoenen aan het kijken ook al heb ik ze volgens mij allemaal al gezien.
Het blijft leuk, maar wat een stelletje verwende meiden en jongens zijn het eigenlijk zeg!
Tuurlijk is zo'n leven leuk of het kan leuk zijn, maar voor sommigen gaat het wellicht vervelen.
Een verjaardag per privejet in Vegas vieren en in Mexico. Als ze als thuis zijn met hun verjaardag, dan wordt het nooit thuis gevierd. Het is altijd in een zaal of liever gezegd in exclusieve club en dan natuurlijk in het vipgedeelte of iig een gedeelte waar wij ''standaard'' mensen niet gauw zullen komen laat staan kunnen betalen.

Ook de banen die ze hebben hebben ze duidelijk gehad dmv invloedrijke ouders. Het is gewoon te toevallig dat als ze gaan solliciteren en er meerdere gegadigde zijn dat zij het dan heel toevallig worden.

Als ze afspreken is het 9 v/d 10 in een restaurant of bar. Ze gaan vaak uit eten wat gebruikelijk is in Amerika, maar zijn gaan naar mijn idee echt idioot vaak. Drinken bijna altijd champagne en gaan door de weeks uit.

Zo'n leven lijkt me erg leuk, maar niet altijd denk dan je op den duur verwend raakt!

Wie was/is er ook fan?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Okt 2015 20:12

Re: The Hills.

Ik!!! Loooove the hills :) maakt me niks uit dat het nep zou zijn, of deels. Dat negeer ik gewoon haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 27 Okt 2015 20:59

Re: The Hills.

Ja ik heb het ook best wel lang gevolgd, keek het vaak onderweg in de trein naar college.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Okt 2015 21:52

Re: The Hills.

Leuk he. Laguna Beach waar het allemaal mee begonnen is vind ik ook leuk, maar alleen de versies met Lauren. The City and Audrina waar mee 1 seizoen van was vind ik ook leuk.

Vind wel dat Lauren denkt dat zij de baas is. Echt achterlijk hoe zij denkt te bepalen dat andere geen vriendinnen kunnen zijn met Heidi. Ze heeft het er ook zelf naar gemaakt en had gewoon bevriend kunnen blijven aangezien ze Spencer niet hoeft te zien. Ze ging wel om met Stephanie en Holly.

Ook dat flauwe gedoe van Lauren dat Stephanie op date ging met Dough waar Lauren niks mee had eigenlijk en daar boos om was. Als er geruchten gaan dat Audrina bij Brody heeft geslapen zegt Lauren niks terwijl ze met hem gedate heeft.
Wat is het verschil?
Moet iedere vriendin toestemming vragen aan Lauren voordat ze gaan daten met een van haar flirts?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 27 Okt 2015 21:58

Re: The Hills.

Ja The City was ook tof inderdaad! Weet er verder niet zoveel meer van, ook niet van The Hills, de helft van de namen kan ik me al geen gezicht meer bij halen haha.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Okt 2015 22:06

Re: The Hills.

Ik wel en de dingen die gebeurd zijn ook en nu zeker nu ik het weer kijk....................leuk hoor.
<<

Anoniem336

Bericht 08 Jul 2019 12:23

Re: The Hills.

Dames, even weer terug in de tijd .. The Hills: new beginnings
Is begonnen op MTV.

Mischa Barton (van The OC) is ook in de episodes te zien, maar naast haar uiterlijk, herken ik haar stem ook niet echt meer.
En Pamela Anderson komt ook langs flitsen. Jeej...
<<

Anoniem269

Bericht 08 Jul 2019 14:20

Re: The Hills.

Ik heb net een aflevering gekeken, maar wat is er met Mischa Barton gebeurd? Ze is inderdaad echt onherkenbaar, zowel lichaam als stem. Heeft ze een ongeluk gehad ofzo?
<<

Anoniem336

Bericht 08 Jul 2019 15:16

Re: The Hills.

Nope. Verslaving en de nodige mentale shit.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2019 15:17

Re: The Hills.

Ja zij zat aan de coke toch?
<<

Anoniem269

Bericht 08 Jul 2019 15:28

Re: The Hills.

Ohhh helemaal gemist. Heftig zeg!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Jul 2019 17:01

Re: The Hills.

Ohh yes ik ga dit terugkijken!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem269

Bericht 08 Jul 2019 17:51

Re: The Hills.

Haha het zijn allemaal wel een stelletje drama queens bij elkaar hoor. Vind het ook wel grappig dat ze nu allemaal "rustig" zijn geworden met gezinnetjes etc. Ben benieuwd of t leuk blijft om naar te kijken, aangezien mensen die niet drinken en happy in een relatie zitten niet de meest boeiende tv brengt.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Jul 2019 17:55

Re: The Hills.

For old times sake hou ik het vast een tijdje vol :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem269

Bericht 08 Jul 2019 17:59

Re: The Hills.

Haha ja ik ook hoor. Ik ben nu alweer fan van Whitney, die in mijn ogen altijd 1 van de normaalste is geweest (en blijkbaar dus gebleven). En stiekem ook nog steeds fan van Brody.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Jul 2019 20:52

Re: The Hills.

Nou poeh eerste afl gezien. Wat zijn ze eng geworden sommigen zeg! Ik vind Audrey nog leuker dan ik haar al vond; en ik mis Lauren! En hoop dat Whitney nog meer in beeld komt. Wat zag ze er heerlijk normaal en relax uit idd (alhoewel ook wel best wat engig verbouwd).
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem336

Bericht 09 Jul 2019 07:54

Re: The Hills.

Heidi ziet er gelukkig weer wat minder toegetakeld uit als een tijdje terug. Borsten weer enigszins proportioneel, gezicht niet meer zo hoekig. Maar brrr.. wat een creepy relatie hebben die 2.
Spencer is ook een vreemd mannetje.

Jammer dat Lo en Lauren niet meer mee doen. En Kirsten, maar die vond ik minder leuk.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers