Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen Mauritius

<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 21 Jun 2019 22:22

Ervaringen Mauritius

Aangezien mijn oog gevallen is op een hotel in Mauritius vroeg ik me af of er iemand van hier daar al geweest is?
En zoja hoe was het? En hoe lang ben je geweest? Raad je het aan? Zijn er ook plekken of plaatsen waar je echt geweest moet zijn?

Aangezien ik echt totaal niet weet waar ik naar toe wil, hoop ik zo overtuigd te geraken om dan die kant op te gaan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jun 2019 02:50

Re: Ervaringen Mauritius

Mijn zus is er geweest op haar huwelijksreis. Ze vond het mooi maar het was echt zo'n strandvakantie. Wat zoek je in de vakantie? Misschien helpt dat? Ik heb toen, omdat ik op zoek was naar 't beste restaurant van Mauritius om als huwelijkscadeau te geven, er nog wel wat over gelezen.
Let's discover the world together.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 23 Jun 2019 11:43

Re: Ervaringen Mauritius

Een strand vakantie maar ook wel weer wat om te doen en om te zien..
Wat zijn dan echt de hoogtepunten van het land..

Ik ben teveel aan het zoeken geweest en ik zie het echt niet meer..
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 24 Jun 2019 08:15

Re: Ervaringen Mauritius

Ik ben er geweest en was niet super enthousiast. Echt van die vochtige warmte, dus je kan/doet niet zoveel.
Resorts zijn mooi, maar zodra je 1 voet van terrein af zet word je compleet lek gestoken door de muggen (en óp t resort komen ze dus elke dag langs met gifwolken om die beesten weg te houden, ook niet ideaal) en ziet t er buiten de resorts ook allemaal erg verwaarloosd en slecht onderhouden uit. Ook niet echt wandelpaden waar wij zaten dus dan liep je beetje langs autoweg.

Haha klink echt als zuurpruim nu, was op zich wel prima hoor, maar had er denk ik te hoge verwachtingen van vooraf.

Wij waren t jaar ervoor naar Sint Maarten en daar waarschijnlijk net mazzel gehad want geen mug gezien + droge warmte. En we vonden t er daar veel mooier uitzien ook nog, als je voor idyllisch tropisch gaat haha.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 24 Jun 2019 08:16

Re: Ervaringen Mauritius

Sint Maarten was overigens nog voor die ramp daar.
Geen idee hoe t er nu is
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 07 Jul 2019 13:47

Re: Ervaringen Mauritius

We gaan het toch een kans geven. En hebben voor in Augustus geboekt
<<

Anoniem269

Bericht 07 Jul 2019 17:02

Re: Ervaringen Mauritius

Vochtige of droge warmte (en de muggen die daarbij horen) liggen natuurlijk aan het seizoen waarin je gaat...
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 07 Jul 2019 17:21

Re: Ervaringen Mauritius

Wat leuk dat jullie gaan, Jordana. Veel plezier alvast! Laat je erna weten hoe het was? Ben wel benieuwd! Wij hebben het overwogen om als huwelijksreis heen te gaan maar het is toch iets anders geworden. Mauritius blijft zeker wel op ons lijstje later eens heen te gaan.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem269

Bericht 07 Jul 2019 17:30

Re: Ervaringen Mauritius

Je gaat in elk geval in een goede periode!
In de maanden juni, juli en augustus is de gemiddelde temperatuur ongeveer 28 graden. Wanneer je bezienswaardigheden wil bekijken en activiteiten wil ondernemen is dit een zeer aangename temperatuur. Bovendien is in die tijd de luchtvochtigheidsgraad ook het laagst, waardoor het buiten minder warm en benauwd aanvoelt dan in andere maanden. De minste regen valt ook in die drie maanden. Vanaf september lopen de temperaturen op, wat aangenamer is als je voor een strandvakantie komt. Een nadeel aan deze periode is wel dat de kans op een bui ook toeneemt. De minst goede tijd om het eiland te bezoeken is vanaf eind december tot begin januari. Er valt veel meer regen dan in de andere maanden en ook kunnen tropische stormen voorkomen.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 08 Jul 2019 15:18

Re: Ervaringen Mauritius

Sayhtia schreef:Wat leuk dat jullie gaan, Jordana. Veel plezier alvast! Laat je erna weten hoe het was? Ben wel benieuwd! Wij hebben het overwogen om als huwelijksreis heen te gaan maar het is toch iets anders geworden. Mauritius blijft zeker wel op ons lijstje later eens heen te gaan.


Jaa ga ik zeker doen.

Claire**** Ja dat had ik ook gelezen. We willen zeker wat gaan ondernemen dus hopelijk valt het allemaal mee. Dank je wel voor je info

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers