Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snacks in het weekend

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Jul 2019 10:46

Re: Snacks in het weekend

Heerlijk!
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Jul 2019 20:58

Re: Snacks in het weekend

Meestal gewoon chips en mijn man een bakje olijven of een stukje worst of oude kaas.
Af en toe van die kant en klare tapas hapjes van de jumbo. Soms gehaktballetjes of een toastje met wat lekkers.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 07 Jul 2019 21:44

Re: Snacks in het weekend

Meestal gewoon chips of chocola. Andere hapjes eigenlijk alleen als we visite of een feestje hebben.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 07 Jul 2019 21:52

Re: Snacks in het weekend

Meestal chips.
Salade en brie etc is echt al lang geleden.
Op verjaardagen na dan.
Ik ben verder echt fan van een tapas plankje.
2016
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jul 2019 08:55

Re: Snacks in het weekend

Chips en nootjes. Zo nu en dan eens een toastje met brie.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 08 Jul 2019 11:02

Re: Snacks in het weekend

Wij hebben geregeld toastjes met salades, diverse kazen, stukjes worst, wraps of een gevuld stokbroodje.
Soms maak ik ook een borrelplank met mini-soepstengels met ham in truffelmayonaise, komkommer met brie en noten, komkommer met tonijnsalade, diverse ham, worst of kaas.
Maar ook wel eens gewoon chips/chocolade.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem301

Bericht 08 Jul 2019 11:24

Re: Snacks in het weekend

Mijn man en ik zijn nogal op de fittour, dus in het weekend snacken we veel minder van voorheen, meestal alleen chips nu.

Voorheen borrelden we vaak als vervanging van de maaltijd, dat kunnen we best wel weer eens doen.
Dan haalde ik stokbrood en bij die ene goeie slager stokbroodsalade, zo lekker. Verder nootjes, knoflookboter met zeezout, wat kaas, garnaaltjes in knoflook voor mijn man, soms kleine pizzaatjes. Lekkere hartige dingen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jul 2019 12:12

Re: Snacks in het weekend

Eigenlijk snacken we altijd gewoon chips, één zak per weekend met z'n tweeën. Soms Port Salut o.i.d. bij een wijntje. En af en toe hebben we een tapasavondje en dat is dan als vervanging van het avondeten. Dan hebben we bijvoorbeeld stokbrood met een smeersel, dadels met roomkaas in spek gewikkeld, rauwkost, gehaktballetjes, geitenkaas met salami eromheen (van zo'n tapasbakje van AH), manchego e.d.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers