Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Accessoires kinderkamer gezocht

<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 02 Jul 2019 21:03

Accessoires kinderkamer gezocht

Waar hebben jullie de accessoires voor jullie kinderkamer gekocht?
Vorig jaar zijn wij verhuisd toen T net geboren was. De babykamer heb ik toen vrij basic ingericht.
Nu hij 1 jaar is wil graag zijn kamertje verder gaan inrichten. Ik ben nog op zoek naar leuke accessoires voor aan de wand of op/in de commode en boekenkast. En nog een leuk krukje wat als ik nachtkastje kan gaan gebruiken om de babyfoon op te zetten.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Jul 2019 21:08

Re: Accessoires kinderkamer gezocht

H&M Home voor kids is erg leuk, verder is lidor.nl een heel leuke website. Ik heb vooral gegoogled op hetgeen ik zocht en dan vond ik vanzelf wel een plek waar ze het verkochten :). Ik heb een opvallend behang dus het had niet zoveel nodig, verder een pluche dierenkop en een fotolijst met poster erin, een (zelfgemaakt) wandrekje om boeken op te zetten met zijn naam erop. Wat gekleurde honeycombs aan het plafond en een zelfgemaakte vilten slinger. Verder heb ik niet zo veel, ik wil nog een houten plankje om wat op te zetten, daar zou ik bijv. auto's van little dutch op zetten of mooie knuffels. Leuke prullaria (bijv. een leuk mandje om luiers in te doen) heb ik bijv. van Kwantum.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 02 Jul 2019 21:16

Re: Accessoires kinderkamer gezocht

Bedankt voor de tips Lot, ik ga eens even rond kijken.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 03 Jul 2019 11:21

Re: Accessoires kinderkamer gezocht

Ik heb veel via Instagram besteld. Gewoon als zoekopdracht intypen iets als ‘babykamer’ en dan rolt er vanzelf heel wat uit. En veel inspiratie via pinterest.

Ik heb leuke wandrekjes van KidsDepot, leuk merk met leuke dingen. En ik heb bijv een superleuke vilten slinger aan de muur met cactussen en tipi’s van Dodi for kids. Zij maken alles op aanvraag, verschillende vormpjes enzo.

En waar ik altijd superleuk slaag is de kwantum. Die hebben zulke leuke accessoires voor kinderkamers, al zou je het er misschien niet direct verwachten.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 03 Jul 2019 11:34

Re: Accessoires kinderkamer gezocht

Wat ik wilde hadden ze nergens, de babykamer is donkergroen met zwart wit namelijk, vooral dat donkergroen was 1.5 jaar geleden moeilijk te vinden. Dus heb ik veel zelf gemaakt, zijn naam in donkergroen in punnikletters, een “ mobiel” van gevouwen zwart witte kraanvogels aan een houten borduurring, hoeslaken en XL hydrofiel geverfd in donkergroen en bij de commode op de muur heb ik getekende ansichtkaarten met een jungle thema met veel groen er in met zwart wit washi tape op de muur geplakt, gecombineerd met deze kaarten: https://www.ilovespeelgoed.nl/wee-galle ... gJRL_D_BwE

En dan staat op het plankje boven de commode een zwart witte pet met zijn naam er op en een letter M lamp van de Hema in wit. De commode is ook wit en staat tegen een donker groene muur aan.

Beetje zoeken en zelf freubelen dus en niet een standaard babykamer, maar dit is zo wel mijn smaak.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 05 Jul 2019 16:03

Re: Accessoires kinderkamer gezocht

Klinkt leuk Minoessepoes!
Ik heb straks vakantie en kan inderdaad ook zelf wat gaan freubelen, zal eens ideetjes op doen op Pinterest
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 05 Jul 2019 16:04

Re: Accessoires kinderkamer gezocht

Janedoe ik ben vandaag geslaagd bij de Kwantum. Heb een leuk krukje voor naast zijn bedje, twee opbergbakjes en een vlaggetje. Bedankt voor de tip

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny