Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je woonkamer!

<<

Anoniem9

Bericht 16 Nov 2013 16:59

Re: Show je woonkamer!

Slakje, ik vind het mooi!
<<

Anoniem124

Bericht 16 Nov 2013 18:57

Re: Show je woonkamer!

Ohnee vind het zonde! Daardoor komen die mooie kozijnen en vloer niet meer tot hun recht. T is ook geen mooi blauw, eerder puberkamerblauw! Balen slakje.... :nopompom: .
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 16 Nov 2013 19:36

Re: Show je woonkamer!

Dat vind ik ook, Cheese. Ach over een halfjaar schilder ik er wel mijn eigen goesting over.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 16 Nov 2013 19:57

Re: Show je woonkamer!

Jans schreef:Ben benieuwd, razz! Waar zijn jullie uiteindelijk geslaagd?
Je wilde witte meubels met een donkere bovenkant toch?


Ja klopt! We hebben alles gekocht bij van Bommel meubelen.

We krijgen een witte buffetkast met een bruin blad in het midden. Een tv kastje in dezelfde uitvoering. En de eettafel en salontafel zijn helemaal bruin van kleur (zelfde kleur al de bladen van de buffetkast en de tv kast) en we krijgen ook nieuwe banken. Ik ben echt zo benieuwd hoe het dadelijk allemaal staat hier :)
<<

Anoniem26

Bericht 16 Nov 2013 20:25

Re: Show je woonkamer!

Wat zonde slakje. Z'on mooi huis volgens mij. Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden misschien dat het dan wel oke word. Het is ook erg kil door die kleur terwijl de vloer erg warm is vind ik.
<<

Anoniem253

Bericht 16 Nov 2013 20:27

Re: Show je woonkamer!

Ik ben benieuwd naar het eind resultaat Slakje. Is volgens mij een mooi huis!
<<

Anoniem119

Bericht 16 Nov 2013 22:15

Re: Show je woonkamer!

Slakje schreef:Dat vind ik ook, Cheese. Ach over een halfjaar schilder ik er wel mijn eigen goesting over.


M'n favoriete Vlaamse woord, goesting! I love it!
<<

Anoniem253

Bericht 18 Nov 2013 07:31

Re: Show je woonkamer!

Wanneer gaan jullie over Slakje?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 18 Nov 2013 09:45

Re: Show je woonkamer!

Ten laatste 28 november.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 18 Nov 2013 09:47

Re: Show je woonkamer!

Ooh dat is al snel! Veel succes met verhuizen :).
<<

Anoniem253

Bericht 19 Nov 2013 14:36

Re: Show je woonkamer!

Klinkt goed Razz! Zijn je meubels er al? :angel: :D
<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 15:56

Bericht 19 Nov 2013 14:58

Re: Show je woonkamer!

**
Laatst gewijzigd door Prismatic♥ op 19 Nov 2013 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
<<

Anoniem119

Bericht 19 Nov 2013 15:19

Re: Show je woonkamer!

Wow wat mooi prismatic, gave stoel! Alleen de eetkamer is beetje kaal, maar verder erg gaaf!
<<

Anoniem75

Bericht 19 Nov 2013 15:21

Re: Show je woonkamer!

Champagne schreef:Klinkt goed Razz! Zijn je meubels er al? :angel: :D



Nee morgen tussen 8.30 en 12.00 uur :bounce:
<<

Anoniem253

Bericht 19 Nov 2013 15:22

Re: Show je woonkamer!

@prismatic mooi!!
@razz spannend :).
<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 15:56

Bericht 19 Nov 2013 15:23

Re: Show je woonkamer!

Marin schreef:Wow wat mooi prismatic, gave stoel! Alleen de eetkamer is beetje kaal, maar verder erg gaaf!


Dankjewel, en daar ben ik nog wat op aan het bedenken, dus als er tips zijn, graag! Ik hou niet van teveel ditjes en datjes, maar dat is wel duidelijk denk ik haha!
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
<<

Anoniem119

Bericht 19 Nov 2013 15:25

Re: Show je woonkamer!

Prismatic♥ schreef:
Marin schreef:Wow wat mooi prismatic, gave stoel! Alleen de eetkamer is beetje kaal, maar verder erg gaaf!


Dankjewel, en daar ben ik nog wat op aan het bedenken, dus als er tips zijn, graag! Ik hou niet van teveel ditjes en datjes, maar dat is wel duidelijk denk ik haha!


Ha voor iemand die niet van ditjes of datjes houdt, vind ik dat je nog vrij veel accessoires hebt staan. :razz: al die grote vazen enzo.
Zou je de muur achter de eettafel een kleur willen geven misschien?
<<

Anoniem17

Bericht 19 Nov 2013 15:25

Re: Show je woonkamer!

Ik vind het helemaal niet kaal, het past wel bij de rest van het huis. Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel heel mooi. Bijna alsof het uit een tijdschrift komt!
<<

Anoniem253

Bericht 19 Nov 2013 15:31

Re: Show je woonkamer!

Ik vind het ook niet kaal, past inderdaad goed bij de rest. Is de eetkamer in dezelfde ruimte als woonkamer? Of is het een aparte ruimte?
<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 15:56

Bericht 19 Nov 2013 15:35

Re: Show je woonkamer!

Champagne schreef:Ik vind het ook niet kaal, past inderdaad goed bij de rest. Is de eetkamer in dezelfde ruimte als woonkamer? Of is het een aparte ruimte?


Dezelfde ruimte, het is een redelijk smalle maar wel lange woonkamer zeg maar! Woonkamer is 10 meter nog wat lang. en de zwarte kast aan de rand is best lang, die staat zeg maar in het midden. Volg je het nog? :P Daartegenover de deur naar de gang toe.
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
<<

Anoniem253

Bericht 19 Nov 2013 15:47

Re: Show je woonkamer!

Ja ik snap het nog haha! Dan vind ik het er helemaal niet kaal uit zien. Eerder rustig ;). Mooi hoor! Als je toch iets anders wilt kan een grote plant in mooie pot al verschil maken. Ik vind je raambekleding ook heel mooi!
<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 15:56

Bericht 19 Nov 2013 15:50

Re: Show je woonkamer!

Champagne schreef:Ja ik snap het nog haha! Dan vind ik het er helemaal niet kaal uit zien. Eerder rustig ;). Mooi hoor! Als je toch iets anders wilt kan een grote plant in mooie pot al verschil maken. Ik vind je raambekleding ook heel mooi!


Ja dat zou kunnen maar ik ben zo slecht in planten verzorgen :redface: Dat ik het niet eens aandurf.
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
<<

Anoniem253

Bericht 19 Nov 2013 15:52

Re: Show je woonkamer!

Haha dat probleem ken ik ;).
<<

Anoniem119

Bericht 19 Nov 2013 16:04

Re: Show je woonkamer!

Oh je foto's zijn al weg ;) Anyway, ik bedoelde het niet verkeerd hoor! Ik vond het alleen het in het zitgedeelte best druk ogen, ten opzichte van het eetgedeelte. Maar misschien houdt dat het ook wel lekker rustig hoor! :)
<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 15:56

Bericht 19 Nov 2013 16:12

Re: Show je woonkamer!

Marin schreef:Oh je foto's zijn al weg ;) Anyway, ik bedoelde het niet verkeerd hoor! Ik vond het alleen het in het zitgedeelte best druk ogen, ten opzichte van het eetgedeelte. Maar misschien houdt dat het ook wel lekker rustig hoor! :)

Zo had ik het ook totaal niet opgevat! Vind dat juist leuk om te horen, ook wat jullie anders hadden gedaan.
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers