Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zalm moet op, tips?

<<

Anoniem268

Bericht 01 Jul 2019 15:15

Zalm moet op, tips?

Ik heb dus een gigantisch stuk verse zalm liggen (15 euro...) maar nu MOET hij vandaag op (eigenlijk gisteren al). Probleem is: partner is niet thuis, ik ben alleen. Het is natuurlijk veel te veel!

Ik wilde eigenlijk de zalm op de huid bakken op de BBQ, met philadelphia en dille en citroen er op. Nu zoek ik dus een alternatief voor een gerecht wat ik dan dus morgen gewoon nog kan eten met mijn partner.

Of is dit een verloren zaak en kan ik hem eigenlijk beter gewoon weggooien. Ik wil ook geen risico's lopen in verband met mijn zwangerschap...
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 01 Jul 2019 15:25

Re: Zalm moet op, tips?

Aangezien hij ‘eigenlijk gisteren al’ op moest zou ik hem weggooien. Zonde van het geld maar zoals je zelf zegt, ik zou geen risico nemen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem328

Bericht 01 Jul 2019 15:25

Re: Zalm moet op, tips?

Je geeft aan dat de vis eigenlijk gisteren al op had gemoeten.

Dan zou ik het risico niet nemen, zeker niet nu je zwanger bent.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Jul 2019 15:30

Re: Zalm moet op, tips?

Ik sluit me er ook bij aan. Ik zou geen zalm eten die over de datum is, al is het maar een dag.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jul 2019 15:35

Re: Zalm moet op, tips?

Wij hebben gisteren een prachtig stuk zalm op een houten plank gelegd op de bbq. Was echt heerlijk. Maar gezien jouw zalm al over datum is en je zwanger bent (en de zalm dan echt gaar moet zijn sowieso) zou ik het niet meer eten.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem268

Bericht 01 Jul 2019 16:26

Re: Zalm moet op, tips?

Dan zal ik het maar opbakken voor de hond en kat!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 02 Jul 2019 14:24

Re: Zalm moet op, tips?

Lissa schreef:Dan zal ik het maar opbakken voor de hond en kat!


Die mogen het ook rauw ;)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jul 2019 14:36

Re: Zalm moet op, tips?

Haha ja voor de kat juist niet bakken. Doen ze in de natuur ook niet.
<<

Anoniem268

Bericht 02 Jul 2019 21:11

Re: Zalm moet op, tips?

Hij is uiteindelijk toch weggegooid :’)
<<

Anoniem313

Bericht 02 Jul 2019 21:24

Re: Zalm moet op, tips?

Och wat zonde, lustten de dieren het niet?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 02 Jul 2019 21:39

Re: Zalm moet op, tips?

Ik had denk ik de kattest gedaan. Een stukje bij de poes voor haar neus gezet en dan kijken of ze er bij weglopen of niet.
2015 💙
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Jul 2019 22:02

Re: Zalm moet op, tips?

Minx schreef:Ik had denk ik de kattest gedaan. Een stukje bij de poes voor haar neus gezet en dan kijken of ze er bij weglopen of niet.

Ik heb m’n vroegere kat eens aan een half beschimmelde gehaktbal laten ruiken en hij hapte er vrolijk in. Sindsdien vertrouw ik die test wat minder.
#teammaple🍁

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers