Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Algemeen

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 22 Jun 2019 09:14

Re: Stomme vragen topic

Als ik je schoonzus was zou ik het heel lief van je vinden!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 22 Jun 2019 09:17

Re: Stomme vragen topic

Ik zou dat heel erg waarderen. Ook lief dat jullie hun zoon opvangen.
Carpe Diem
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 22 Jun 2019 11:02

Re: Stomme vragen topic

Gekkie, ik zou dat juist super lief vinden!
En ook al heel lief dat jullie dit weekend oppassen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 22 Jun 2019 12:38

Re: Stomme vragen topic

Ze was er idd erg blij mee, was meteen in tranen.
Het is allemaal wat.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Jun 2019 15:59

Re: Stomme vragen topic

Wat te vragen voor een kapotte camera? De Mike is kapot en bij even kijken op Marktplaats zag ik dat iemand onderdelen zoekt van de camera die bij mij kapot is. Nu vraagt hij wat ik er voor wilt hebben. Ik vind dat altijd zo lastig.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Jun 2019 20:22

Re: Stomme vragen topic

Ik zou even kijken wat de onderdelen los kosten en daar dan de helft van pakken Silly.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 02 Jul 2019 15:05

Re: Stomme vragen topic

Hoe maken jullie je dopper flesje schoon? Ik stop em regelmatig in de vaatwasser, maar dan zit er zo'n vaatwasser smaak aan. Nou ja, ik kan em dan zelf nog 10 keer naspoelen, maar er blijft een zepig geurtje/smaakje aanzitten. Maar dat idee heb ik ook als ik em met de hand met afwasmiddel afwas en daarom heb ik inmiddels een beetje een viezig gevoel bij mijn dopper :laughcry: waar wordt hij nou weer echt fris van?
december 2016
juli 2019
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 02 Jul 2019 15:23

Re: Stomme vragen topic

Niekske schreef:Hoe maken jullie je dopper flesje schoon? Ik stop em regelmatig in de vaatwasser, maar dan zit er zo'n vaatwasser smaak aan. Nou ja, ik kan em dan zelf nog 10 keer naspoelen, maar er blijft een zepig geurtje/smaakje aanzitten. Maar dat idee heb ik ook als ik em met de hand met afwasmiddel afwas en daarom heb ik inmiddels een beetje een viezig gevoel bij mijn dopper :laughcry: waar wordt hij nou weer echt fris van?


Dit wil ik ook weten, de mijne is nu ook wat viezig.
Wellicht een keer met azijn?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 02 Jul 2019 15:58

Re: Stomme vragen topic

Ik heb geen Dopper, maar iets soortgelijks.
Was hem altijd af met de hand (heb ook geen vaatwasser, haha) en spoel hem voor het drogen gelijk af met koud water. Nooit last van een zeep smaakje oid.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem277

Bericht 02 Jul 2019 16:47

Re: Stomme vragen topic

Ik heb het mijn man even gevraagd of hij dat ook heeft maar hij proeft het niet.

De dopper en de drinkbekers van zoon doe ik in de vaatwasser en 1x in de maand in een badje heet water met soda.
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 17:03

Bericht 07 Jul 2019 14:37

Re: Stomme vragen topic

Ik heb allemaal chocola gekregen als afscheid op school.
Nu vroeg mijn vriend net of hij een stukje van een reep mocht die nog dicht zat.
Maar hij was ondertussen ontbijt aan het maken voor zichzelf. Dus ik zei; nee, misschien straks.
Want ik vind het gewoon niet nodig dat hij chocola eet voor hij gaat ontbijten en ik had er zelf ook nog geen trek in. Dus dacht; we kunnen straks eind van de middag wel samen chocola eten.

Maar hij was vet verontwaardigd dat ik nee zei. En vond het niet aan mij om te beslissen wanneer hij chocola eet. (Wat ik wel begrijp) en zei dat ik best wel ja mag zeggen om hem te pleasen. Maar ik houd niet van pleasen.

Ben ik nou zo raar? Zou kunnen hoor. Of reageert hij nou zo overtrokken en eigenlijk als een stampvoetend kind?
<<

Anoniem279

Bericht 07 Jul 2019 14:54

Re: Stomme vragen topic

Ik denk dat hij zelf wel kan bepalen wat hij wel of niet voor zijn ontbijt eet, toch? Al had ik mogelijk in eerste instantie ook nee gezegd, naar dat is dan neer omdat ik chocola gewoon niet wil delen :laughcry: Om uiteindelijk waarschijnlijk gewoon een stuk chocola op z’n ontbijbord bij zijn brood te leggen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Jul 2019 15:02

Re: Stomme vragen topic

Ja idd, je mag best nee zeggen. Maar bepalen wanneer hij het wel mag klinkt een beetje als een klein kind. Ik snap wel dat je hem bijv voorstelt zullen we het bewaren voor vanavond bij de film o.i.d.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Jul 2019 15:04

Re: Stomme vragen topic

Eh.. je mag nee zeggen, omdat het jouw chocola is en je het niet wilt delen.
Nee zeggen omdat hij het niet bij zijn ontbijt mag vind ik wat vaag. Je bent zijn moeder niet en hij lijkt me oud en wijs genoeg om te bepalen wanneer hij wat eet.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 07 Jul 2019 15:14

Re: Stomme vragen topic

Klinkt inderdaad een beetje alsof je z'n moeder bent. Oud en wijs genoeg die man om zelf te bepalen of ie met een reep chocola wilt ontbijten. Vind 't eerlijk gezegd een retegoed idee haha! Chocola delen is dan wel weer een dingetje ;)

Als je vriend zwaar overgewicht heeft snap ik je reactie alweer een stuk beter trouwens maar daar ga ik maar even niet vanuit.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 07 Jul 2019 16:41

Re: Stomme vragen topic

Niekske schreef:Hoe maken jullie je dopper flesje schoon? Ik stop em regelmatig in de vaatwasser, maar dan zit er zo'n vaatwasser smaak aan. Nou ja, ik kan em dan zelf nog 10 keer naspoelen, maar er blijft een zepig geurtje/smaakje aanzitten. Maar dat idee heb ik ook als ik em met de hand met afwasmiddel afwas en daarom heb ik inmiddels een beetje een viezig gevoel bij mijn dopper :laughcry: waar wordt hij nou weer echt fris van?


Azijn er in doen en paar uur laten weken!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Jul 2019 16:53

Re: Stomme vragen topic

Feline schreef:Als je vriend zwaar overgewicht heeft snap ik je reactie alweer een stuk beter trouwens maar daar ga ik maar even niet vanuit.

Zelfs dan is het toch zijn eigen verantwoordelijkheid? Ik zou echt woest worden als mijn man voor mij zou bepalen dat ik moet afvallen en dus niet met een reep chocola mag ontbijten. Tenzij ik zelf aangeef af te willen vallen en hem vraag me te helpen.

♥♥
<<

ChiQ

Bericht 07 Jul 2019 17:15

Re: Stomme vragen topic

Elliot schreef:
Feline schreef:Als je vriend zwaar overgewicht heeft snap ik je reactie alweer een stuk beter trouwens maar daar ga ik maar even niet vanuit.

Zelfs dan is het toch zijn eigen verantwoordelijkheid? Ik zou echt woest worden als mijn man voor mij zou bepalen dat ik moet afvallen en dus niet met een reep chocola mag ontbijten. Tenzij ik zelf aangeef af te willen vallen en hem vraag me te helpen.


Eens.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 07 Jul 2019 17:21

Re: Stomme vragen topic

Het is volgens mij de manier waarop, 'nee misschien straks', vind ik wel zo'n reactie van je vriend uitlokken. Want jij hoeft dat niet voor hem te bepalen. Maar als hij met chocola ontbijt, vind het helemaal niet zo raar om daar wat van te vinden of van te zeggen. Als mijn vriend dit zou doen kan ik me ook voorstellen dat ik iets had gezegd van: ik had bedacht dat eind van de middag te eten. Had ie het alsnog bij ontbijt gewild, had ik misschien ook wel een opmerking gemaakt dat ik dat onzin vond. Tuurlijk mag hij het dan alsnog doen, maar ik mag daar ook wat van vinden.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Jul 2019 19:28

Re: Stomme vragen topic

Haha mijn man had me echt uitgelachen en om te sarren die hele reep opgegeten als ontbijt.
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 17:03

Bericht 07 Jul 2019 19:35

Re: Stomme vragen topic

Thanks voor jullie reacties en meningen.

Mijn vriend is wel echt aan de stevige kant. Maar hij wil hier op dit moment niet iets mee doen. Anyway, jullie hebben gelijk. Ik moet dat niet bepalen voor hem. We hebben er over gesproken en hij gaf ook wel aan dat het van mijn kant een soort van macht lijkt om dat te kunnen bepalen. Zit wel wat in en dat vind ik niet zo’n leuke eigenschap van mezelf. Dus ik zal hier beter om denken.

De hormonen nemen nog wel eens de overhand. Ik ben 14 weken zwanger.

En Dee, hij accepteerde het ook echt niet. Maar ik had t ook wel gemeen gevonden als hij vervolgens de hele reep zou opeten.
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 17:03

Bericht 16 Jul 2019 20:58

Re: Stomme vragen topic

Hoe zet ik een ticker in mijn onderschrift? Ik heb de link maar zie steeds alleen de link i.p.v. de ticker zelf.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 16 Jul 2019 21:55

Re: Stomme vragen topic

Werkt dat niet ook gewoon met de IMG code? Ik heb nog nooit een ticker geplaatst dus ik weet niet uit welke codes je kunt kiezen. Maar als je de code kiest met [img] erin, dan doet hij het denk ik wel!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Jul 2019 21:58

Re: Stomme vragen topic

Nee je moet de BB code selecteren en die plakken in je onderschrift.
Die code zie je bij het rijtje codes wat je als 't goed is ziet bij de ticker als je 'm maakt. Je hebt er meerdere maar de BB Code is voor fora.
Let's discover the world together.
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 17:03

Bericht 16 Jul 2019 23:02

Re: Stomme vragen topic

Yes. Thanks Marin!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers