Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic!#1

<<

Anoniem301

Bericht 15 Nov 2013 09:16

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Wat een leuke sjaal Harri! En Lien ik vind je vest erg mooi.

Ik heb een nieuwe jas en sjaal bij de Zara gekocht. Heel blij mee!

Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 15 Nov 2013 09:17

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Classy Bisq! Ik vind zwart met cognac mooi!

Gave jas Carrie!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Nov 2013 09:22

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Mooie sjaals Lien en Carrie!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem 3

Bericht 15 Nov 2013 09:26

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Hele mooie sjaal Lien en Carrie vind je jas echt gaaf! :D
<<

Anoniem124

Bericht 15 Nov 2013 14:04

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem124 op 16 Nov 2013 10:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 15 Nov 2013 14:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Te strak? Waar? Bij je neus? :laughcry:
<<

Anoniem91

Bericht 15 Nov 2013 14:07

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ik vind m leuk, alleen lijkt het net alsof je borsten heel laag zitten, maar dat kan te maken hebben dat hij te strak zou zitten. Maar je bent er geen unox in :D
<<

Anoniem124

Bericht 15 Nov 2013 14:10

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Weetjewel schreef:Ik vind m leuk, alleen lijkt het net alsof je borsten heel laag zitten, maar dat kan te maken hebben dat hij te strak zou zitten. Maar je bent er geen unox in :D

Nu je het zegt! Heb t even gecheckt maar dat komt door de print en de schaduw gelukkig hahah. Ik heb er een behoorlijke pens in vind ik! Maar van achter is ie wel weer mooi..,dilemma.
<<

ChiQ

Bericht 15 Nov 2013 14:12

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Cheese schreef:
Weetjewel schreef:Ik vind m leuk, alleen lijkt het net alsof je borsten heel laag zitten, maar dat kan te maken hebben dat hij te strak zou zitten. Maar je bent er geen unox in :D

Nu je het zegt! Heb t even gecheckt maar dat komt door de print en de schaduw gelukkig hahah. Ik heb er een behoorlijke pens in vind ik! Maar van achter is ie wel weer mooi..,dilemma.

Ja, dikzak die je bent. Echt pens hoor, zitten er misschien weer 2 baby's in?!

IK ZIE GEEN PENS!
<<

Anoniem85

Bericht 15 Nov 2013 15:54

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ik vind m leuk cheese, staat je goed. Ik zou een moord doen voor zo'n 'pens'.

Je hebt trouwens post :P
<<

Anoniem 3

Bericht 15 Nov 2013 16:12

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ik vind hem mooi zitten hoor Cheese!
Wel grappig trouwens, op de onderste foto staat er een rijtje schoenen op de grond en bij de bovenste foto niet :P .
<<

Anoniem22

Bericht 15 Nov 2013 16:58

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Niet per se te strak, wel vind ik de kleuren weinig doen voor je. Beetje type grijze muis. Je hebt kleding die je meer doet stralen dan deze outfit. Wat overigens niet wil niet zeggen dat dit je in zijn geheel niet staat, je kan het model prima hebben.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Nov 2013 17:34

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ik vind je absoluut geen dikke pens hebben, ook niet in deze jurk. Op de bovenste foto heb je wel een houding alsof je het niks vindt vind ik.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem185

Bericht 15 Nov 2013 19:31

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Cheese, wat heb jij een leuk snoetje.

Lien, leuke sjaal!
<<

Anoniem253

Bericht 15 Nov 2013 19:37

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuke sjaal Carrie! En tas ook.. Waar is ie van?? :)
<<

Anoniem172

Bericht 15 Nov 2013 21:36

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuke schoenen Carrie waarvan?
<<

Anoniem 42

Bericht 15 Nov 2013 22:15

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

@ Carrie: is de gele trui die jij aanhebt op pagina 58 die ene die er ook in felrood is en volgens mij iets van 20 euro kost? Zo ja, staat ie bij jou stukken leuker als die op de webshop lijkt en ga ik hem ook bestellen :).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Nov 2013 10:14

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Hij tekent wel wat bij je buik, maar niet op een storende of lelijke manier. Vanaf de zijkant vind ik hem minder geslaagd, maar op de foto van de voorkant met het vest vind ik hem wel leuk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem124

Bericht 16 Nov 2013 10:28

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Lampenkapje schreef:Cheese, wat heb jij een leuk snoetje.

Lien, leuke sjaal!

Wat een leuke opmerking, dankje :redface: .

Ik heb m aangedaan naar een feestje met een onderwonder....m'n man vond m zo leuk. Kreeg veel complimenten maar voel me toch prettiger in andersoortige jurkjes!
<<

Anoniem301

Bericht 16 Nov 2013 14:37

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Twellie schreef:@ Carrie: is de gele trui die jij aanhebt op pagina 58 die ene die er ook in felrood is en volgens mij iets van 20 euro kost? Zo ja, staat ie bij jou stukken leuker als die op de webshop lijkt en ga ik hem ook bestellen :).
Ik weet niet of hij er in het rood is, maar het is weleen trui van 20 euro inderdaad! Ik heb hem in een 36 besteld, zodat hij lekker ruim valt. De trui valt namelijk al 'breed' dus vroeger had ik heb dan een maat kleiner besteld. Maar vind het juist mooi zo.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Nov 2013 14:37

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Champagne schreef:Leuke sjaal Carrie! En tas ook.. Waar is ie van?? :)

Tnx! De tas is van Tommy.
<<

Anoniem 42

Bericht 16 Nov 2013 18:15

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Carrie schreef:
Twellie schreef:@ Carrie: is de gele trui die jij aanhebt op pagina 58 die ene die er ook in felrood is en volgens mij iets van 20 euro kost? Zo ja, staat ie bij jou stukken leuker als die op de webshop lijkt en ga ik hem ook bestellen :).
Ik weet niet of hij er in het rood is, maar het is weleen trui van 20 euro inderdaad! Ik heb hem in een 36 besteld, zodat hij lekker ruim valt. De trui valt namelijk al 'breed' dus vroeger had ik heb dan een maat kleiner besteld. Maar vind het juist mooi zo.


Ah goede tip, bestel ik hem even in twee maten om te kijken wat het beste valt.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 16 Nov 2013 18:34

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ooh, wat mooi, Carrie! Vooral die jas!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 16 Nov 2013 18:55

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Carrie schreef:
Twellie schreef:@ Carrie: is de gele trui die jij aanhebt op pagina 58 die ene die er ook in felrood is en volgens mij iets van 20 euro kost? Zo ja, staat ie bij jou stukken leuker als die op de webshop lijkt en ga ik hem ook bestellen :).
Ik weet niet of hij er in het rood is, maar het is weleen trui van 20 euro inderdaad! Ik heb hem in een 36 besteld, zodat hij lekker ruim valt. De trui valt namelijk al 'breed' dus vroeger had ik heb dan een maat kleiner besteld. Maar vind het juist mooi zo.

Die trui vond ik kriebelen niet normaal!!!
<<

Anoniem301

Bericht 16 Nov 2013 19:41

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Cheese schreef:
Carrie schreef:
Twellie schreef:@ Carrie: is de gele trui die jij aanhebt op pagina 58 die ene die er ook in felrood is en volgens mij iets van 20 euro kost? Zo ja, staat ie bij jou stukken leuker als die op de webshop lijkt en ga ik hem ook bestellen :).
Ik weet niet of hij er in het rood is, maar het is weleen trui van 20 euro inderdaad! Ik heb hem in een 36 besteld, zodat hij lekker ruim valt. De trui valt namelijk al 'breed' dus vroeger had ik heb dan een maat kleiner besteld. Maar vind het juist mooi zo.

Die trui vond ik kriebelen niet normaal!!!

Oh echt joh? Had ik helemaal geen last van! Draag er wel een hemdje onder.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers