Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 28 Jun 2019 09:55

Weekend!

Wat zijn jouw plannen?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Jun 2019 10:00

Re: Weekend!

Dit weekend hebben we finale weekend van de clubkampioenschappen. Aangezien ik in de organisatie zit, zit ik het hele weekend op het tennispark. Daarbij moeten we voor morgen avond ook nog de Indische rijsttafel afmaken. Dus lekker met de tempraturen in de keuken gaan staan. Ik heb er nu al zin in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Jun 2019 10:19

Re: Weekend!

Ik heb vanochtend lekker gesport en geniet nu van een blije dreumes in de speeltuin. Vannacht ga ik de nachtdienst in voor drie nachten. Vet balen want dan moet ik dus overdag zien te slapen met het mooie weer.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem313

Bericht 28 Jun 2019 10:20

Re: Weekend!

Oh Lady, dat lijkt me pittig. Wel koel in huis?

Ik ga straks uit mijn werk naar de Parade, lekker borrelen met vrienden die ik al een tijdje niet heb gezien. Morgen fysio en naar de verjaardag van mijn zwager. Zondag sporten denk ik.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 28 Jun 2019 10:28

Re: Weekend!

Wij gaan vanavond inpakken en rijden morgen weer terug naar Nederland.
Zondag opruimen en ik denk even langs mijn ouders.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Jun 2019 10:42

Re: Weekend!

Straks als de monteur klaar is ga ik naar mijn ouders en ga ik het zwembad alvast opzetten.
Om 17 uur komen mijn kindjes weer bij mij, half uur later ongeveer stap ik met de jongste in de auto om haar kinderfeestje te gaan vieren (discozwemmen) en gaat de oudste iets leuks doen met mijn vriendin.
Zaterdagochtend de hapjes (fruitspiezen en salades) maken, 's middags vieren we alvast haar verjaardag (ze is donderdag 4 juli jarig). De kinderen kunnen dan lekker afkoelen/spelen in het zwembad(je) en de volwassenen zitten binnen. 's Avonds misschien nog even naar de feesttent die bij mijn ouders voor de deur staat, het is dan het jaarlijkse straatfeest.
Zondag komt er nog een beetje visite en verder ons gemak houden en ons klaar maken voor de laatste schoolweek weer.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Jun 2019 11:09

Re: Weekend!

Mijn weekend is net begonnen

Morgen was doen en huis schoonmaken en genieten van het mooie weer

Zondag hebben we een brunch van de oma van mijn man die 91 is geworden. Daar zijn dan alle ooms en tantes neefjes en nichtjes, een hele club bij elkaar wel gezellig . Als iemand nog cadeau suggesties heeft laat het me weten.
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Jun 2019 11:46

Re: Weekend!

Pfff ik ben brak. Te kort geslapen en teveel wijn gisteravond.

Maar goed ik heb vanmorgen gelezen in groep 3&4, daarna met m’n jongste de tuin wat opgeruimd en tuinstoelen schoongeboend. Nu gaan we boodschappen doen, dan zn broer ophalen, snel de stad in om cadeautjes te halen voor m’n man, dan naar huis om een gerechtje te maken dat we mee kunnen nemen naar het zomerfeest van de school van m’n oudste. Dan dus door naar zomerfeest. Dan naar huis, jongens in bed knikkeren en dan drink ik snel een glas wijn en ga vroeg naar bed.

Zaterdagochtend vroeg op om verjaardagsontbijt te maken voor m’n jarige man. Dan de tuin verder opruimen, taart bakken en smiddags verjaardag vieren voor familie.

Zondag zwemmen, boodschappen doen en de week voorbereiden, het wordt een week vol rennen en vliegen.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Jun 2019 12:19

Re: Weekend!

Ik heb ook al weekend. Vandaag niks bijzonders, ga zo even een stukje fietsen met m'n dochter, lekker in de zon.
Morgen gaan we met de hele schoonfamilie (klinkt alsof het dertig mensen zijn, maar het zijn er maar een stuk of veertien) naar een speelpark voor de verjaardagen van m'n schoonouders. We gaan daar eerst lunchen, dan daar 's middags spelen/chillen en 's avonds eten bij Van der Valk.
Zondag geen plannen, afhankelijk van de temperatuur misschien weer eens een keer naar de sportschool. Er is daar nauwelijks airco, dus het is er niet uit te houden als het warm is.
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 28 Jun 2019 12:24

Re: Weekend!

Fijn weekend allemaal!
Gefeliciteerd met je man UN.
Haha, het van der Valk is wel typisch een familiedagrestaurant ja Bliss. Veel plezier.
Gefeliciteerd met je oma Sarah. Ik weet ook nooit wat ik moet kopen voor mijn opa. Meestal haal ik wat lekkers voor hem of zorg ik dat er weer wat nieuwe foto's worden afgedrukt en in lijstjes gedaan worden zodat hij wat leuks heeft om naar te kijken.
Gefeliciteerd met je dochter Dora.
Heb je een fijne vakantie gehad Burn?
Leuk Caulfield, de Parade, ik heb daar ook echt weer zin in!
Werkze Lady!
SO kun je niet iets anders meer zomerproofs maken?

Vanavond neem ik mijn team mee uit borrelen, morgen ga ik sporten en dan de middag doorbrengen bij de hockey pro league voor de finale, 's avonds niet echt plannen nog. Zondag heeft mijn vriend een Crossfit wedstrijd in de Arena dus daar ga ik kijken. Verder moet ik nog even naar de hockeyclub om wat spullen in te leveren. Redelijk rustig weekend dus, lekker!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Jun 2019 12:28

Re: Weekend!

Caulfield schreef:Ik ga straks uit mijn werk naar de Parade
Heb je die bon meegenomen?
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Jun 2019 13:27

Re: Weekend!

Klopt Harri, en mijn schoonouders zijn groot fan! Denk dat we het afgelopen halfjaar al zeker vijf keer bij Van der Valk hebben gegeten en zelf gaan ze ook vaak een paar nachten in een hotel ergens in NL.
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Jun 2019 13:59

Re: Weekend!

Harrison schreef:Fijn weekend allemaal!


SO kun je niet iets anders meer zomerproofs maken?


Helaas. Deelnemers weten dit al. En een groot deel is al voorbereid in de vriezer. Dus we hoeven het alleen maar af te maken. Ik zal wel extra komkommer denk ik maken met dit weer.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem282

Bericht 28 Jun 2019 15:11

Re: Weekend!

Vandaag: deels nog gewerkt vanochtend, tussen twee afspraken daarna even heerlijk op een terras gezeten om de tijd te overbruggen, vanmiddag werkgerelateerd telefoontje dat laaaaang duurde en zo komt m'n zus borrelen. Vnvd iig relaxen.
Za: uitslapen (hoop ik), 's middags voetbal en 's avonds series kijken.
Zo: beginnen met voorbereiden van een sollicitatiegesprek dat ik aankomende week heb, een vriend komt daarna eten en borrelen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 28 Jun 2019 15:17

Re: Weekend!

Vandaag wat in huis omgerommeld. Zo gauw nog even naar de HEMA. Vanavond kraamvisite.

Zaterdag: in de morgen sporten. In de loop van de middag naar een vriendin, in haar zwembad chillen en bij haar eten, met ook nog andere vriendinnen.

Zondag: kraamvisite en verder nog geen plannen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 28 Jun 2019 15:44

Re: Weekend!

Vandaag was ik vrij. Mijn kinderen hadden vandaag hun laatste schooldag. Ze hebben nu vakantie tot 2 september, heerlijk! We gaan straks bbq'en

Morgen viert mijn neefje zijn derde verjaardag. Mijn oudste moet ook nog naar een afscheidsfeestje van een meisje van zijn klas die naar een andere school gaat.

Zondag komt de beste vriend van mijn oudste hier mee zwemmen/waterspelletjes doen etc.
2012 & 2016
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 28 Jun 2019 16:45

Re: Weekend!

Fijn weekend iedereen!

Ik was vrij vandaag, lekker uitgeslapen en in de zon gelegen. Vanavond ga ik uiteten met een vriendin.
Morgen is er vanalles te doen in de stad, ga samen met mijn vriend op pad.
Voor zo dag nog geen plannen, heerlijk.
<<

Anoniem317

Bericht 28 Jun 2019 16:52

Re: Weekend!

Vandaag: heb ik gewerkt en vanavond m’n vriend helpen in de tuin.
Zaterdag: boodschappen, huishouden en we hebben een feestje.
Zondag: naar een markt en we hebben een barbecue.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 28 Jun 2019 17:08

Re: Weekend!

We zijn allemaal best moe. Dus een beetje rustig aan dit weekend.

Vandaag was ik vrij. Boodschappen gedaan voor mijn ouders en toen de oudste uit school kwam boodschappen bij mijn ouders gebracht, daar geluncht en met de hond gewandeld.

Morgen ochtend zwemles met de oudste. Daarna boodschappen doen. Voor de rest van de dag geen plannen.

Zondagochtend is er peuterdienst van de kerk op het strandje. Daar wil ik wel graag heen met de kinderen. De rest van de dag geen plannen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 28 Jun 2019 17:12

Re: Weekend!

Vandaag nog gewerkt. Zo nog even een stuk lopen.

Morgen geen echt plannen. Denk even naar de bibliotheek en verder maar even kijken waar ik zin in heb.

Zondag op verjaardag bij mijn kleine neefje.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 28 Jun 2019 18:10

Re: Weekend!

Morgen komt de verhuiswagen. Hopelijk is het in de ochtend net zo koel als vanmorgen!

Daarna naar ons huis voor een week en wat spullen en de poes daarheen. Dan ga ik in elk geval terug naar het huis om te poetsen.

Zondag kan ik hopelijk een beetje uitslapen. Ben al de hele week om 5u wakker. Mocht ik zaterdag niet alles af hebben met poetsen, dan ga ik zondag nog verder. De voortuin wil ik ook nog onkruidvrij maken.
<<

Anoniem271

Bericht 28 Jun 2019 20:27

Re: Weekend!

Vanochtend gewerkt en daarna geluncht met (en op kosten van) de baas. In de middag even naar mijn oma geweest en nu komen we net terug uit de stad.
Morgen ben ik jarig. Ik vier het niet echt, dus overdag lekker het zwembad in. In de avond neem ik mijn ouders, zusje en vriend mee uit eten.
Zondag nog geen plannen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 28 Jun 2019 23:04

Re: Weekend!

Vandaag was ik vrij en heb gesport, boodschappen gedaan en een wijntje gedronken bij de moeder van een vriend.
Morgen 's morgens naar mn ouders om een pakket aan te nemen, want zij zijn niet thuis en daarna komen mijn nichtje en zoon van een vriendin logeren. We gaan zwemmen en daarna pizza's maken met de pizzarette. Daarna ws nog een kinderfilm kijken samen.
Zondag gaan we lekker ontbijten en daarna en spelletje doen, naar buiten of naar een krijspaleis. Zij mogen kiezen. Halverwege de middag worden ze opgehaald en ga ik met een wijntje nog even genieten van de zon.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron