Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby maakt veel geluid ‘s nachts

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 28 Jun 2019 19:20

Baby maakt veel geluid ‘s nachts

Mijn baby van net een half jaar maakt sinds een goede week veel geluid als ze in bed ligt. Bababawaaa baaawaaa! En ook waaaaaaaaaaa! Echt een soort roepen. Overdag niet zo erg maar ‘s nachts toch niet zo fijn want ze houdt het gerust anderhalf uur vol. Waar ze tot vorige week direct na een fles ging slapen blijft ze nu dus wakker in bed liggen.
Ik zoek tips, ervaringen.. alles. Ik begin er zo moe van te worden want dit betekend dus dat mijn nachten ook maar kort zijn. Ze wordt minstens 1 keer per nacht wakker. Soms ook wel 2 keer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jun 2019 19:25

Re: Baby maakt veel geluid ‘s nachts

Heeft onze dochter ook een periode gedaan. Duurde een paar weken en toen was het weer over.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Jun 2019 20:52

Re: Baby maakt veel geluid ‘s nachts

Haha, sorry het klinkt grappig. Dat doet mijn baby ook maar dan wel in de ochtend gelukkig, geen nachtelijke kletspartijen (dan alleen huilen want honger!). Ligt de baby naast je? Is het alleen kletsen of ook huilen? Als de baby op een andere kamer ligt maakt het niet zoveel uit toch? Babyfoon zacht en deur dicht? Speen erin helpt niet?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11401

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 28 Jun 2019 21:00

Re: Baby maakt veel geluid ‘s nachts

Oordoppen in?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 28 Jun 2019 22:20

Re: Baby maakt veel geluid ‘s nachts

Ik slaap al met oordoppen in, deuren dicht, N ligt op een andere kamer, babyfoon afgelopen dagen maar uit gedaan maar nog hoor ik het. Vanavond was ik beneden en kon haar gewoon boven horen krijsen.
Ik vind het lastig want het is geen huilen maar vanzelf gaan slapen duurt echt een eeuwigheid en al die tijd lig ik dus wakker. Ja ik kan dan ook echt niet gaan slapen. Dat is mijn handicap, in slaap komen duurt bij mij ook altijd lang maar ik luister dan dus net zo lang tot het gekir over is. Maar ben dus nu wel enorm moe.
Hopelijk heeft Cotton gelijk en is het na een paar weken weer over.

Speen pakt ze niet trouwens.

Krijsen kan ze ook echt wel hard. Fietste vanmorgen met haar in de bakfiets naar het kdv. Kwam een tegenligger aan die denk ik iets in gedachten was. N gaf een gil. Zag die vent gewoon schrikken.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem277

Bericht 28 Jun 2019 22:24

Re: Baby maakt veel geluid ‘s nachts

Haha dat hebben we hier ook gehad. We moesten er samen om lachen, vonden het zo grappig!
Wij konden wel in slaap komen.
Gaat vanzelf over.

Krijgt ze nog een fles of iets in de nacht? Want ze is een half jaar, misschien overdag wat schuiven met de slaapmomenten zodat ze meer moe is?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers