Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 22 Jun 2019 20:59

Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Binnenkort komen bij ons de juffendagen (verjaardagen van de juffen) en de laatste schooldag er weer aan.
Van de basisschool en de peuterspeelzaal.
Hebben jullie nog tips voor een aardigheidje voor de juffen?
Wat geven jullie? Of geven jullie niks?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Jun 2019 21:18

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Vorig jaar had ik voor de juffen van m’n dochter een “Spa in een potje” gemaakt. Een leuk glazen potje gevuld met een nagellakje, wattenbolletjes, een mini douchegel en een kleine vijl.

Wat ik dit jaar ga doen weet ik nog niet.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 22 Jun 2019 21:28

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Ik heb paprikazaadjes geplant in glazen potjes en daar van die papieren zak hoesjes omheen gemaakt, die plantjes zijn al flink gegroeid en pakken we straks leuk in, in wat cellofaan folie en mag S dan geven. Hij heeft twee juffen en een bso juf en M heeft een vaste juf van de opvang die we er ook 1 geven.

Dit idee maar dan met paprikaplantjes: https://psnim.nl/d-i-y-zakje-om-je-bloemen-bollen/
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Jun 2019 08:14

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Ik had vorig jaar voor allebei de juffen een notitieboekje en een pen met 'juf *naam*' er op. Pennen had ik besteld bij Lejow.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Jun 2019 08:17

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Ooh La La! schreef:Vorig jaar had ik voor de juffen van m’n dochter een “Spa in een potje” gemaakt. Een leuk glazen potje gevuld met een nagellakje, wattenbolletjes, een mini douchegel en een kleine vijl.


Dat is een leuk idee! Denk dat ik zo iets doe dit jaar
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem279

Bericht 23 Jun 2019 09:58

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Een cadeaubon van een goede lokale ijszaak. Heb ik ooit eens gehad, vond ik eigenlijk wel het leukste en origineelste cadeau wat ik in al die jaren gekregen heb.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 23 Jun 2019 15:40

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Flo schreef:Een cadeaubon van een goede lokale ijszaak. Heb ik ooit eens gehad, vond ik eigenlijk wel het leukste en origineelste cadeau wat ik in al die jaren gekregen heb.

Dit idee heb ik gelijk maar in huis gehaald.

Bedankt voor alle andere ideeën! Ik neem ze mee voor volgend jaar!
<<

Anoniem315

Bericht 23 Jun 2019 15:49

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Ik kreeg van de week al een pot eigengemaakte jam. Dat soort cadeautjes vind ik het leukst :)

Wat lief dat je er zo aan denkt. Attent!
<<

Anoniem277

Bericht 23 Jun 2019 17:54

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Hier mag het niet, alleen knutselwerkje. Dus wij doen niet veel. Zoon maakt een mooie tekening en dan is het goed.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 24 Jun 2019 17:32

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Vorig jaar had ik op de laatste schooldag een cadeaubon van de ijssalon van de plaats waar de juf woonde. Dit jaar heb ik twee kaarsen in een glazen pot (voor buiten) bestelt met bedankt lieve juf. En ik heb een liniaal met naam en twee potloden bestelt. Die doe ik bij de kaarsen en geven ze dat als cadeau.

Voor de juffendag koop ik een bloem en de meiden vullen een rapport in voor de juf die maken we er dan aan vast.
:heart: :heart: 2011
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 24 Jun 2019 20:44

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Wij hebben een wat ander afscheid omdat we gaan verhuizen en de kinderen van school aan.

Ik heb een zinken emmertje met kneip, een doosje Merci en een bon van de ijssalon hier. En ik heb een notitieboekje beplakt met allemaal woorden die op de betreffende juf/meester slaan. Voor de juf van mijn zoon heb ik nog een persoonlijke brief geschreven.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 24 Jun 2019 22:34

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Met juffendag doen ze vanuit de klas iets. Nu een tekening per kind en dat allemaal in een plakboek. En ze zullen er nog een kado bij doen maar weet niet wat.
Vorig jaar hadden we een cirkel van handjes gemaakt. En als kado een stoffer en blik als naam en kadobon bij de ijszaak.


Voor t afscheid laat ik dochter wel een briefje maken of tekening ofzo. Kleine ideetjes lees ik hier nog mee
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Jun 2019 04:49

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Ik heb gisteren in de klassenapp gevraagd of iemand iets gezamenlijks wil regelen en daar geld voor wil binnenharken met een tikkie. Dat vond iedereen zo’n fantastisch idee dat de complimenten blijven binnenstromen. Terwijl iemand anders het dus gaat regelen nu. Ik blij: heb geen tijd om zelf iets te gaan kopen.
#teammaple🍁
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 25 Jun 2019 05:19

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Hahaha perfect UN!

M’n dochter zit net paar weken op school.
Had hier echt niet bij stilgestaan nog.
Denk dat ik m’n dochter gewoon vraag of ze iets wil knutselen/kleuren voor de juffies. Of is dat echt niet oke genoeg voor laatste dag?
<<

Anoniem279

Bericht 25 Jun 2019 05:45

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Dat lijkt me ok prima toch? Het gaat om het gebaar, niet iedereen heeft het geld voor een cadeautje. En ze zit nog maar net op school.
<<

Anoniem266

Bericht 27 Jun 2019 11:28

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Ze gingen iets knutselen en dan als als groot klassen cadeau geven.

Ik heb nu toch 3 kleine cadeautjes gekocht. Is dat dan nog toepasselijk of stoot ik anderen dan voor het hoofd??

Voor de 2 vaste jufs heb ik een blad cadeau + een kaart kosten per juf 5,50 en voor de stagere heb ik een extra grote
toblerone + een kaart kosten 2 euro.

Ik weet niet wat een leuk bedrag is verder maar dit kan wel toch?
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 27 Jun 2019 12:01

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Hier ben ik heel slecht in en op de laatste schooldag bedenk ik in eens dat we nog wat "moeten". Vliegen om 8 uur de jumbo in voor een bos bloemen en een doos merci. Als ik geluk heb, denken we er nog aan dat er ook een klassenassistent is en komt zoon met voor allebei de juffen een cadeautje, net op tijd de klas in.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 27 Jun 2019 12:33

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Het cadeautje wat ik voor de juffen heb, het paprika plantje in een potje met een zakje er om heen, kost nagenoeg niks overigens. Die zaadjes komen gewoon uit de paprika's die wij zelf opgegeten hebben, de glazenpotjes zijn oude jam/ pindakaas/ chocopasta potjes en daar heb ik een zakje omheen gemaakt van een oude broodzak.

Ik vind het gewoon leuk om zo een beetje aan te rommelen met plantjes e.d. en had de paprika's al gepoot ( ik heb ze zelf ook in de tuin in een grote pot staan) en bedacht later dat het wel een prima cadeautje was.

De enige kosten zijn dus het kleine beetje potgrond en het inpakpapier. Ik denk dat het vooral om het idee gaat en dat het niet zoveel uit maakt verder wat je er aan uit geeft of hoeveel tijd je er aan besteed, je hebt er aan gedacht om iets te doen en dat is al attent toch!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 28 Jun 2019 05:51

Re: Cadeau ideeën juffendag/laatste schooldag

Hier voor alle juffen verse thee of koffie van een lokale koffiebrander. Verder heeft ze een kaartje voor haar juffen getekend en geschreven

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan, Noor, Verde