Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naar wie ben jij benieuwd?

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 21 Jun 2019 19:21

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Silly-One schreef:
Lookie schreef:
Sam schreef:
Ik kom!


:cheering:


En ik heb altijd een beetje het idee alsof het een plemp topic is. Even een lijstje bijhouden welke boeken je gelezen hebt. We lezen dus blijkbaar allemaal toch wel de titels van de boeken van elkaar.


Dat zou leuk zijn ja! Ik lees jullie lijstjes altijd en haal daar best wel eens ideeën vandaan :)
<<

Anoniem282

Bericht 21 Jun 2019 20:15

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Jordana schreef:Naar Guattari en HollyGolightly.


Wat leuk dat je hier nog bent! Ik zag je nooit meer posten en dacht daarom dat je weg was. Ben ook benieuwd naar jou!
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 21 Jun 2019 22:13

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Guattari schreef:
Jordana schreef:Naar Guattari en HollyGolightly.


Wat leuk dat je hier nog bent! Ik zag je nooit meer posten en dacht daarom dat je weg was. Ben ook benieuwd naar jou!


Ik ben vooral een meelezer geworden maar post zo af en toe nog wel is wat.. Ben niet helemaal weg :) Maar dan toch is een keer afspreken :)
<<

Anoniem282

Bericht 21 Jun 2019 22:16

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Jordana schreef:
Guattari schreef:
Jordana schreef:Naar Guattari en HollyGolightly.


Wat leuk dat je hier nog bent! Ik zag je nooit meer posten en dacht daarom dat je weg was. Ben ook benieuwd naar jou!


Ik ben vooral een meelezer geworden maar post zo af en toe nog wel is wat.. Ben niet helemaal weg :) Maar dan toch is een keer afspreken :)


Leuk; gaan we zeker doen!
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 21 Jun 2019 22:17

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Guattari schreef:
Jordana schreef:
Guattari schreef:
Wat leuk dat je hier nog bent! Ik zag je nooit meer posten en dacht daarom dat je weg was. Ben ook benieuwd naar jou!


Ik ben vooral een meelezer geworden maar post zo af en toe nog wel is wat.. Ben niet helemaal weg :) Maar dan toch is een keer afspreken :)


Leuk; gaan we zeker doen!


Houd ik je aan.. Komt helemaal goed :yes:
<<

Anoniem326

Bericht 22 Jun 2019 08:34

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Inderdaad erg leuk dat je er nog bent Jordana.Jij woont toch in het noorden van het land?
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 23 Jun 2019 11:23

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

HollyGolightly schreef:Inderdaad erg leuk dat je er nog bent Jordana.Jij woont toch in het noorden van het land?


Nee, Ik woon in het zuiden van het land
<<

Anoniem313

Bericht 23 Jun 2019 11:25

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Oh grappig, ik dacht ook dat je uit het Noorden kwam - was jij niet bevriend met Fedora irl?
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 23 Jun 2019 11:39

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Ja ik ben een tijdje met Fedora bevriend geweest en ik heb haar toen ook een keer in irl gezien.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 23 Jun 2019 13:32

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Naar Marsy
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem313

Bericht 23 Jun 2019 13:37

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Jordana schreef:Ja ik ben een tijdje met Fedora bevriend geweest en ik heb haar toen ook een keer in irl gezien.


Dan zal ik dat wel een keer hebben gelezen en dan onbewust hebben geconcludeerd dat je in het noorden zou wonen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers