Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help ik ben verliefd

<<

Veertje05

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 04 Jun 2019 21:39

Bericht 04 Jun 2019 21:42

Help ik ben verliefd

Heyy

ik ben een meisje van 13 en vind een jongen van 14 leuk

Onze ouders zijn heel goed bevriend dus wel zien elkaar vaak

Toen ik 10 was had ik ook een relatie met hem maar dat kwam door mijn vrienden

Maar mijn probleem is dat ik hem wil zien en tegen hem aan liggen enzo

Maar wat voor hints kan ik geven?

E wat moet ik doen?



Xx een meisje die hulp nodig heeft
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2019 21:42

Re: Help ik ben verliefd

Slapen. Tis kwart voor 11 op dinsdagavond.
:D
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Jun 2019 21:50

Re: Help ik ben verliefd

Cotton, de jeugd van tegenwoordig slaapt niet meer zo vroeg. Mijn leerlingen kunnen gerust nog om half 1 appen dat ze vergeten zijn dat ze de volgende dag een toets hebben. Gelukkig heb ik die groep op stil gezet :D.

Veertje. Je bent jong. Lekker genieten van de gevoelens en geloof mij. Op jullie leeftijd zijn jongens nog stom.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 04 Jun 2019 21:56

Re: Help ik ben verliefd

Nee joh, jongens zijn helemaal niet stom.

Hartstikke leuk dat je verliefd bent! Misschien kun je een keer via WhatsApp/Facebook/Insta/Snapchat (ik weet niet wat hip is, ik ben oud) een berichtje naar hem sturen? Bijvoorbeeld naar aanleiding van iets wat jullie besproken hebben toen je hem voor het laatst zag. Als je daar gezellig aan de praat raakt, dan krijgt hij misschien wel door dat je interesse hebt en kun je zelf ook eens voorstellen om een keer samen af te spreken.

Mijn eerste vriendje was ook een jaar ouder en de zoon van vrienden van mijn ouders. Superleuk :love:.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 22 Jun 2019 16:15

Re: Help ik ben verliefd

haha hoe is het nou afgelopen, dat zal wel voor altijd de vraag blijven :)

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers