Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


high tea met kinderen

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Jun 2019 21:42

high tea met kinderen

Weet iemand een leuk adres voor een high tea met kinderen. Dichts bijzijnde groter stad voor ons is Z.wolle ik wil best een eindje rijden, maar niet een uur ofzo.

Als ik google, dan vind ik wel wat maar veel waarbij staat de de omgeving zo leuk is voor de kinderen, maar het gaat echt om de high tea (dat willen mijn dochters graag een keer doen) en niet zo zeer dat er leuke schapen en pony's zijn(soms lijkt dat wel alsof het dan kindvriendelijk is door de omgeving).
:heart: :heart: 2011
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 17 Jun 2019 21:58

Re: high tea met kinderen

Niet specifiek gericht op kinderen, maar misschien is De Gillende Keukenmeiden in Zwolle iets?
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1705

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 17 Jun 2019 21:58

Re: high tea met kinderen

Delifrance heeft een kinder high tea
Maar weet niet of je echt een kinder high tea wil of gewone high tea.
De high tea hier bij delifrance was echt heel erg goed.

Hartje Zwolle is ook leuk, maar heb nooit hun high tea gedaan dus dat weet ik niet zeker

Villa suikerberg heeft ook een lekkere high tea
Juli 2019
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 18 Jun 2019 13:13

Re: high tea met kinderen

Ik heb geen tips, maar Studiebol, jij bent echt de leukste moeder die ik ken!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Jun 2019 19:46

Re: high tea met kinderen

Parel schreef:Ik heb geen tips, maar Studiebol, jij bent echt de leukste moeder die ik ken!


Ach wat lief zeg dat je dat zegt!
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Jun 2019 19:48

Re: high tea met kinderen

Radler schreef:Delifrance heeft een kinder high tea
Maar weet niet of je echt een kinder high tea wil of gewone high tea.
De high tea hier bij delifrance was echt heel erg goed.

Hartje Zwolle is ook leuk, maar heb nooit hun high tea gedaan dus dat weet ik niet zeker

Villa suikerberg heeft ook een lekkere high tea


Ik ga de delifrance eens bekijken, dankje. De andere die jij noemt ken ik wel. Maar mijn dochters eten geen broodje zalm of mozarelle pesto. Dus de bedoeling is wel een echte kinder high tea.
Skyler, gillende keuken meiden is ook erg leuk.. maar ik weet gewoon dat mijn kinderen daar veel van niet zo lekker vinden en dat vind ik dan jammer van de high tea. Wil dat het leuk is voor hun.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jun 2019 19:51

Re: high tea met kinderen

Zou je niet een random high tea restaurant kunnen bellen en dan gewoon uitleggen wat je wilt?

Ze kunnen immers ook aanpassen op zwangerschappen en allergieën en dieetwensen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Jun 2019 19:51

Re: high tea met kinderen

Hartje Zwolle heb ik een high wine gedaan. Was lekker, met kinderen zou ik naar de kas van kaat gaan. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar hoor er wel altijd goede verhalen over.
2015 💙
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Jun 2019 19:57

Re: high tea met kinderen

Cotton schreef:Zou je niet een random high tea restaurant kunnen bellen en dan gewoon uitleggen wat je wilt?

Ze kunnen immers ook aanpassen op zwangerschappen en allergieën en dieetwensen.


Ik denk dat dat idd ook best een optie is! Ik wilde eerst even kijken of iemand tips had, maar anders wil ik er eens achter aan bellen.
:heart: :heart: 2011
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 18 Jun 2019 21:08

Re: high tea met kinderen

Is een high chocolate iets? Dat heb ik weleens met mn man samen gedaan, wij zijn ook niet zo van de sandwiches enzo.
Is ook in Zwolle: https://www.chocolatecompany.nl/nl/locaties/zwolle/
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 18 Jun 2019 21:46

Re: high tea met kinderen

Barista Café? Ik ken het verder niet maar heeft wel een kinder high tea op de menukaart.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Jun 2019 22:19

Re: high tea met kinderen

Rap nui Super tip Dankje! Heb je het gevonden via Google? Welke zoekterm had je?
:heart: :heart: 2011
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 18 Jun 2019 22:30

Re: high tea met kinderen

gewoon kinder high tea Zwolle
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 19 Jun 2019 12:46

Re: high tea met kinderen

Ik weet niet of je Almelo te ver rijden vindt, maar bij de Zoete bezigheid heb je ook een sweet tea. Dat zijn dus alleen de zoete hapjes, dus daarmee denk ik ook wel kindvriendelijk :)
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 19 Jun 2019 13:32

Re: high tea met kinderen

Bij paleis 't Loo hebben ze ook een speciale Kinder High Tea. Je zou er dan echt een prinsessendag van kunnen maken samen
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 19 Jun 2019 19:06

Re: high tea met kinderen

Tea time Echten kan je van alles naar eigen wens aanpassen
Carpe Diem

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers