Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Videoland

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 05 Jun 2019 22:39

Re: Videoland

Oh ja, het drama van de videoland app. Bij mij onthoudt hij nooit waar ik gebleven ben, zo enorm irritant. Soms start hij ineens 10 afleveringen terug. Ga het ook maar eens melden dan.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2019 08:51

Re: Videoland

Ja dat is echt heel belangrijk. Mijn werk heeft ook een app en wanneer de stats van de app goed zijn en er geen errorlogs binnenkomen, zou je dus denken dat alles goed is. Maar dat is niet altijd zo. En dan krijg je ineens een k*t review in de Appstore of Playstore waar vervolgens allemaal mensen op reageren met hetzelfde probleem.
Uh ja. Als wij het niet kunnen weten, kunnen we het ook niet fixen.

'Ga er nooit vanuit dat iemand anders 112 al heeft gebeld' hou ik altijd in m'n achterhoofd. Dat geldt ook voor problemen met websites, apps etc.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 06 Jun 2019 09:04

Re: Videoland

Je hebt helemaal gelijk Cotton. Waar kan ik het melden?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2019 09:25

Re: Videoland

In de app zit als het goed is ook een knopje hulp. Op de website brengt dit je naar; https://hulp.videoland.com/hc/nl

Onderaan vind je o.a. een online contactformulier.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 07 Jun 2019 07:52

Re: Videoland

Dat heb ik ook. Heb het wel al gemeld.

Ook dat hij vaak aangeeft dat ik geen internet heb. Wel gek dat Netflix en YouTube het dan wel doen op dat device.
Maar videoland zegt dat het toch aan mijn internet ligt.

En nu hebben we een nieuwe tv waarop het dus zit ipv de ps4. En doet hij precies hetzelfde.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem313

Bericht 07 Jun 2019 09:38

Re: Videoland

Oh ja, bij mij laadt ie ook enorm traag terwijl ik supersnel internet heb. Wat een ellende! Ik heb het allemaal maar vriendelijk gemeld.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jun 2019 14:58

Re: Videoland

Mistresses staat op Videoland trouwens. Erg leuke serie!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jun 2019 12:08

Re: Videoland

Hebben meer last bij Videoland. Als ik iets op pauze zet gaat die binnen een paar seconden terug naar het hoofdmenu en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Heb al contact gehad met Videoland . Begin steeds meer te ergeren aan Videoland, het is dat we the handsmaid willen zien
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 17 Jun 2019 12:40

Re: Videoland

Ja, het is verschrikkelijk. En de helpdesk is ook niet behulpzaam, die kunnen alleen iets met specifieke foutcodes. Die krijg je niet als de app gewoon voortdurend crasht. En ‘verbreek de WiFi verbinding en verbind opnieuw’ en ‘update de app’ en dat soort tips, nouja daar heb je dus niks aan. Zo gauw ik HMT en The Good Wife uit heb zeg ik het op.
The Good Wife is tof trouwens!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2019 12:43

Re: Videoland

Caulfield schreef:Ja, het is verschrikkelijk. En de helpdesk is ook niet behulpzaam, die kunnen alleen iets met specifieke foutcodes. Die krijg je niet als de app gewoon voortdurend crasht. En ‘verbreek de WiFi verbinding en verbind opnieuw’ en ‘update de app’ en dat soort tips, nouja daar heb je dus niks aan. Zo gauw ik HMT en The Good Wife uit heb zeg ik het op.
The Good Wife is tof trouwens!

Irritant zeg. Ze moeten gewoon een log inbouwen, dan kunnen ze zelf zien wat er mis gaat. Met hun foutcodes. Bah.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Jun 2019 12:56

Re: Videoland

Ja joh, heb het via Videoland zelf ook weer opgezegd. Ik kijk wel on Demand via het KPN-menu dan. Wel irritant dat ik dan steeds moet opschrijven waar ik gebleven ben maar verder werkt het wel gewoon als een huis.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 17 Jun 2019 13:25

Re: Videoland

Ik heb dat ook bij Videoland. Krijg steeds te zien dat ik geen verbinding heb of hij laadt helemaal niet. Toen ik dat meldde lag het aan de software van mn tv volgens hun. Heel vreemd, want heb het alleen bij Videoland.
Nu is de software up to date en doet ie het nog niet. Zal er nog eens een bericht aan wagen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem308

Bericht 17 Jun 2019 14:18

Re: Videoland

Ik gebruik de app en dan stream ik via een chromecast. Dat gaat eigenlijk altijd wel goed!

Kijk nu the beauty and the beast serie. Is leuk! En wekelijks nieuwe aflevering Younger en dagelijks love island. Videoland vind ik wel echt een steeds beter aanbod krijgen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Jun 2019 14:33

Re: Videoland

Japie schreef:Ik heb dat ook bij Videoland. Krijg steeds te zien dat ik geen verbinding heb of hij laadt helemaal niet. Toen ik dat meldde lag het aan de software van mn tv volgens hun. Heel vreemd, want heb het alleen bij Videoland.
Nu is de software up to date en doet ie het nog niet. Zal er nog eens een bericht aan wagen.


O ja, dit hebben wij ook. P zegt dan altijd: hee Piet Piraat :laughcry:
Heb je ook Soof met een gans? :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 17 Jun 2019 20:35

Re: Videoland

Haha, nee die had ik net gemist Sam.
Heb maar weer een mail gestuurd en moest weer allema vragen beantwoorden. Hopelijk kunnen ze er iets mee, want m'n irritatie zit al hoog.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Jun 2019 09:31

Re: Videoland

Ik had altijd vrij veel problemen met Videoland, en toen lanceerde ze zelf een nieuwe app voor Samsung TV's en sindsdien werkt het als een huis. Daarvoor werd ik knettergek van het 'laden' symbool.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Jun 2019 10:30

Re: Videoland

Ik had het ook steeds, toen heb ik de app er af gegooid (van de tv) en weer opnieuw er op gezet. De app bleek compleet vernieuwd en sindsdien werkt alles prima!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Jun 2019 10:58

Re: Videoland

Dat advies heb ik ook gekregen en ga ik nu ook doen. Hopelijk werkt het bij mij dan ook beter.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jun 2019 10:23

Re: Videoland

Zo ik krijg van Videoland een maand gratis voor het gedoe
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 08 Jul 2019 19:45

Re: Videoland

Heeft er iemand nog aanraders? The handmaid tale en nieuwe buren allemaal gezien.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2019 19:46

Re: Videoland

Killing Eve!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Jul 2019 19:49

Re: Videoland

Caulfield schreef:Ja, het is verschrikkelijk. En de helpdesk is ook niet behulpzaam, die kunnen alleen iets met specifieke foutcodes. Die krijg je niet als de app gewoon voortdurend crasht. En ‘verbreek de WiFi verbinding en verbind opnieuw’ en ‘update de app’ en dat soort tips, nouja daar heb je dus niks aan. Zo gauw ik HMT en The Good Wife uit heb zeg ik het op.
The Good Wife is tof trouwens!

The Good Wife staat ook op Netflix, ik weet niet of je dat hebt maar daar hoef je Videoland dus niet speciaal voor aan te houden. Gewoon een gratis tipje!

♥♥
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 08 Jul 2019 19:54

Re: Videoland

Savi schreef:Killing Eve!


Thanks! Heerlijk zulke snelle reacties, ik ga kijken.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2019 19:56

Re: Videoland

Echt geweldige serie!
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jul 2019 22:31

Re: Videoland

Elliot schreef:
Caulfield schreef:Ja, het is verschrikkelijk. En de helpdesk is ook niet behulpzaam, die kunnen alleen iets met specifieke foutcodes. Die krijg je niet als de app gewoon voortdurend crasht. En ‘verbreek de WiFi verbinding en verbind opnieuw’ en ‘update de app’ en dat soort tips, nouja daar heb je dus niks aan. Zo gauw ik HMT en The Good Wife uit heb zeg ik het op.
The Good Wife is tof trouwens!

The Good Wife staat ook op Netflix, ik weet niet of je dat hebt maar daar hoef je Videoland dus niet speciaal voor aan te houden. Gewoon een gratis tipje!


Je hebt helemaal gelijk en ik zei het verkeerd, ik bedoelde The Good Fight!

Oooooh die helpdesk van Videoland, wat een bende. Ze blijven maar vragen om ip adres en screenshots van speedtests, maar ik zit op verschillende WiFi netwerken en heb ALTIJD drama met de Videoland app en nooit met andere apps zoals Netflix, dus hou op met me echt!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers