Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2019 18:45

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Tompouce schreef:Wij hadden vorige week de vegetarische kroketten van Mora en ik durf oprecht te zeggen dat ze super lekker waren. Ik denk zelfs nog lekkerder dan de normale vleeskroketten!


Lekker hé! De kipkorns vind ik ook zo lekker!
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 30 Apr 2019 19:05

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:
Tompouce schreef:Wij hadden vorige week de vegetarische kroketten van Mora en ik durf oprecht te zeggen dat ze super lekker waren. Ik denk zelfs nog lekkerder dan de normale vleeskroketten!


Lekker hé! De kipkorns vind ik ook zo lekker!


Dan zullen we die de volgende keer eens proberen!
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2019 08:50

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Tompouce schreef:
caribbeanlover schreef:
Tompouce schreef:Wij hadden vorige week de vegetarische kroketten van Mora en ik durf oprecht te zeggen dat ze super lekker waren. Ik denk zelfs nog lekkerder dan de normale vleeskroketten!


Lekker hé! De kipkorns vind ik ook zo lekker!


Dan zullen we die de volgende keer eens proberen!


De kroketten kan je met korting via Scoupy kopen.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 02 Mei 2019 10:08

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Heeft iemand die ijsjes met alcohol in de smaken mojito, cuba libre, pina colada etc. van Lidl al eens geprobeerd?
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2019 11:13

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Dragonfly schreef:Heeft iemand die ijsjes met alcohol in de smaken mojito, cuba libre, pina colada etc. van Lidl al eens geprobeerd?


Zat net de folder te bekijken eerder ook, maar zag ze niet komt denk ik omdat ik niet zo van ijs houd met name waterijs. Zou je daar dronken van kunnen worden? :palm:
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2019 11:18

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ja natuurlijk.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2019 11:23

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Cotton schreef:Ja natuurlijk.


Leuk!
<<

Anoniem313

Bericht 02 Mei 2019 12:11

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Haha, hoeveel alcohol zou erin zitten? Moet je denk ik heel wat ijsjes voor verstouwen, om daar effect van te bemerken.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 02 Mei 2019 12:17

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Geloof dat dat maar 2 of max 5% is. Maar je merkt en proeft dat wel ja. En het is alcoholhoudend dus je word daar dronken van.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 02 Mei 2019 15:51

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:
Tompouce schreef:
caribbeanlover schreef:
Lekker hé! De kipkorns vind ik ook zo lekker!


Dan zullen we die de volgende keer eens proberen!


De kroketten kan je met korting via Scoupy kopen.


Volgens mij had mijn man ze daar ook mee gekocht, inderdaad. Staan best vaak leuke dingen tussen om te proberen.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2019 16:05

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Vind het de laatste tijd erg tegenvallen. Ik koop bijna nooit iets dmv hun, maar wil echt de gratis dingen uitproberen. Zo heb ik laatst die snoepjes gehaald, maar eet dat zelf nooit. Zulke dingen verzamel ik en neem ze mee op vakantie. Die geef ik dan aan de kamermeisjes voor hun kids, doe ik altijd en heb voor hun ook wel eens dingen.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mei 2019 19:33

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Hamburgerbroodjes tomaat - ui die nu in de AH bbq special staan. Je proeft het niet en zelfs na even bakken in de pan zijn ze lastig door te snijden omdat ze vrij slap/zacht zijn.
Niet voor herhaling vatbaar dus die andere smaak hoef ik ook niet meer!

Feta spread met olijven en kruiden van Lidl. Feta is zout dat weet ik, maar door de groene olijven is het extra zout. De smaak is niet verkeerd, maar te heftig voor op een toastje. Misschien is het handig als vulling voor kip of in een hartige taart.
Ik heb de versie in een doorzichtig bakje aangezien er ook dichte versies zijn zoals paturain zeg maar die ook nog eens een andere vorm hadden. Was even denken welke ik wilde kopen, maar die dichte hoef ik niet zal ook wel bremzout zijn!
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mei 2019 22:52

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Caulfield schreef:Haha, hoeveel alcohol zou erin zitten? Moet je denk ik heel wat ijsjes voor verstouwen, om daar effect van te bemerken.


Wil wel ff kijken mocht ik er weer zijn en het niet vergeten. Ben ook wel benieuwd ondanks dat ik geen ijsfan ben en al helemaal niet van waterijs. Toch wil ik ze wel proberen, maar niet allemaal zo vind ik mojito al helemaal niks een keer de cocktail geprobeerd. Snap dat het zo popi is.

Staat er geen percentage op.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 13 Mei 2019 10:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mei 2019 20:45

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Grill feta chili van Lidl. Erg lekker, maar kan het qua pittigheid voor mij. We hebben ook nog de andere met kruiden, maar die zal vast ook lekker zijn.
Ik ga er nog meer halen voordat ze op zijn, want ze zijn toch houdbaar tot juli.

Filet americain van Smaeck met kaas en pijnboompitjes, erg lekker die ga ik vaker kopen. Is ook zonder te verkrijgen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Jun 2019 18:04

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb laatste de huttekase met chilli op. Ik moet zeggen dat ik was verrast, maar of ik daar het bedrag voor over heb weet ik niet. Ik mocht deze van de ah gratis proberen.

Net heb ik de verse doperwten pasta op van de ah. En ik ben geen fan. Te droog voor mij
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Jun 2019 15:37

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Vandaag iets lekker op. De warme chocolade melk van dulce gusto met karamel erin. Ik kende het nog niet, maar hij is lekker. Die ga ik zeker vaker kopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2019 19:52

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Jaaa die is echt heel lekker!
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 16 Sep 2013 14:48

Bericht 17 Jun 2019 07:04

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

De Magioni ultra thin salami, erg lekker! Wel wat karig met de kaas, ik heb zelf wat toegevoegd.
<<

Anoniem279

Bericht 17 Jun 2019 07:13

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Jaaa Blunt, dat is de skinny salami toch? Die wil ik ook nog proberen maar is hier nergens te krijgen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jun 2019 07:33

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Blunt schreef:De Magioni ultra thin salami, erg lekker! Wel wat karig met de kaas, ik heb zelf wat toegevoegd.


Haha is dat niet juist het idee, dat er minder calorieën (= minder kaas) op zitten? :P
❤ 7 juni 2018
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 16 Sep 2013 14:48

Bericht 17 Jun 2019 07:56

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ja ik weet het, hij voldoet aan de verwachting wat dat betreft maar ik kon echt het aantal flintertjes kaas op twee handen tellen en pizza zonder substantieel aanwezige kaas kan niet vind ik. Bij de andere Magioni varianten heb ik dat nooit gehad, dat Ik het te karig vond
<<

Anoniem281

Bericht 17 Jun 2019 08:13

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Silly-One schreef:Vandaag iets lekker op. De warme chocolade melk van dulce gusto met karamel erin. Ik kende het nog niet, maar hij is lekker. Die ga ik zeker vaker kopen.


Oeh is dat echt chocolademelk of een koffievariant met chocoladesmaak? En waar te koop dan? :angel:
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jun 2019 08:17

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bazinga schreef:
Silly-One schreef:Vandaag iets lekker op. De warme chocolade melk van dulce gusto met karamel erin. Ik kende het nog niet, maar hij is lekker. Die ga ik zeker vaker kopen.


Oeh is dat echt chocolademelk of een koffievariant met chocoladesmaak? En waar te koop dan? :angel:

Echte chocolademelk en o.a. te koop bij Jumbo.
<<

Anoniem281

Bericht 17 Jun 2019 08:31

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Oh dan ga ik daar even langs vandaag!
<<

Anoniem301

Bericht 15 Jul 2019 08:30

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Zaterdag op de bbq en gisteren op een pitabroodje deze burger gegeten:

Afbeelding

En vond hem echt niet lekker. Men probeert de vleesstructuur na te bootsen en dat lukt op zich wel, maar dat vind ik juist vies. En de smaak vind ik ook niet prettig, die typische sojasmaak. En er komt ook zogenaamd rood 'bloed' uit in de pan, brr. De burger blijft ook rood, wordt niet bruin. Zou deze zeker niet aanraden.

Vind die van de Vegetarische Slager dan nog steeds het lekkerst, alleen vind ik die wat aan de zoute kant (en ik hou van zout, kun je nagaan!).
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers