Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic #2

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Jun 2019 21:02

Re: Sollicitatietopic #2

June schreef:
Bliss schreef:Zul je zien, met Fred als trekpleister komt wél iedereen opdagen op een meeting.

Verschil moet er zijn. Ik zet gewoon op mijn cv dat ik bij allebei ben geweest. Moeilijk te controleren.

En als ze toch twijfelen zeg je dat ze Bliss mogen bellen maar dat die never gaat toegeven dat je er bent geweest omdat ze zo boos was dat je eerder weg moest.

Ik kom ook op die meeting! Rijdt er eigenlijk een trein onder de rivieren?
#teammaple🍁
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 14 Jun 2019 21:06

Re: Sollicitatietopic #2

Hahaha, UN!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 14 Jun 2019 21:37

Re: Sollicitatietopic #2

Mij best al hebben jullie die woningen mogelijk al een keer in het nieuws gezien. Ze komen telkens in beeld als de WOZ-waarde stijgt.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 14 Jun 2019 22:05

Re: Sollicitatietopic #2

:) De trein komt tot in Oss, vandaar rijdt een bus naar Uden. Maar goed, ik kan nog wel vier mensen oppikken op een station, hoor. Wie opent de inschrijving?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 15 Jun 2019 09:23

Re: Sollicitatietopic #2

Vanuit Den Bosch, Eindhoven en Nijmegen rijden er ook bussen naar Uden kerel...
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 15 Jun 2019 09:35

Re: Sollicitatietopic #2

Ha, dames, de opkomst kan alleen maar toenemen, op die manier :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jun 2019 09:59

Re: Sollicitatietopic #2

Wie heeft er nog een leuke sollicitatie lopen? :nerd:
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 15 Jun 2019 10:12

Re: Sollicitatietopic #2

Ik ben een melige bui... dus deze reactie niet al te serieus nemen. Je kunt bij mij solliciteren als huishoudster tijdens de meeting... (geintje). Is niet echt nodig.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Jun 2019 10:17

Re: Sollicitatietopic #2

Fred schreef:Ik ben een melige bui... dus deze reactie niet al te serieus nemen. Je kunt bij mij solliciteren als huishoudster tijdens de meeting... (geintje). Is niet echt nodig.


Ik wil die wel omdraaien, ben nog op zoek naar een schoonmaker m/v, flexibele werktijden die zelf in te delen zijn, muziek mag geluisterd worden en het is binnen 30 minuten vanaf jouw huis
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Jun 2019 10:48

Re: Sollicitatietopic #2

Prosecco schreef:
Fred schreef:Ik ben een melige bui... dus deze reactie niet al te serieus nemen. Je kunt bij mij solliciteren als huishoudster tijdens de meeting... (geintje). Is niet echt nodig.


Ik wil die wel omdraaien, ben nog op zoek naar een schoonmaker m/v, flexibele werktijden die zelf in te delen zijn, muziek mag geluisterd worden en het is binnen 30 minuten vanaf jouw huis


Vakantiedagen? ATV dagen? Reiskosten?
30-04-2017
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 15 Jun 2019 11:13

Re: Sollicitatietopic #2

Prosecco schreef:
Fred schreef:Ik ben een melige bui... dus deze reactie niet al te serieus nemen. Je kunt bij mij solliciteren als huishoudster tijdens de meeting... (geintje). Is niet echt nodig.


Ik wil die wel omdraaien, ben nog op zoek naar een schoonmaker m/v, flexibele werktijden die zelf in te delen zijn, muziek mag geluisterd worden en het is binnen 30 minuten vanaf jouw huis


Haha, ik heb dan ook wel een aantal uur in de aanbieding, onder vergelijkbare voorwaarden.
<<

Anoniem290

Bericht 19 Jun 2019 08:07

Re: Sollicitatietopic #2

Bliss schreef:Wie heeft er nog een leuke sollicitatie lopen? :nerd:


Ja ik! Hoor waarschijnlijk deze week of ik het ben geworden. Heb al 2 gesprekken gehad, voelden allebei echt goed. Heb er heel lang over nagedacht, omdat het een stuk minder verdient dan nu. Maar het lijkt me hartstikke leuk en op mijn huidige werk verveel ik me.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 19 Jun 2019 08:37

Re: Sollicitatietopic #2

Veel succes Poppy.

Weet niet of ik de baan zou nemen als je er echt veel op achteruit gaat in salaris. Maar werkplezier is ook belangrijk.

Mij overvalt af en toe het gevoel wat heb ik gedaan. Ga mijn team echt missen. Maar ben ook heel erg benieuwd naar de nieuwe werkplek.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Jun 2019 08:51

Re: Sollicitatietopic #2

Ik heb gisteren een sollicitatiegesprek gehad. Eind van de week word ik gebeld.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem290

Bericht 19 Jun 2019 09:38

Re: Sollicitatietopic #2

Dankjewel Palmyra. Ik heb er echt lang over getwijfeld, maar ik zie alleen voordelen, het enige nadeel is het geld en dat kunnen we wel oplossen thuis. Werkplezier staat voor mij nu ook voorop. Ik ben inderdaad ook wel bang voor wat er gaat komen (mocht ik de baan krijgen). je geeft toch iets op wat veilig en vertrouwd was. Het kan ook best tegenvallen, maar soms moet je die sprong in het diepe ook gewoon wagen.

Succes Jezzie! Heb je er een goed gevoel bij?
<<

Anoniem290

Bericht 19 Jun 2019 10:02

Re: Sollicitatietopic #2

Ben net gebeld en helaas ben ik het niet geworden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jun 2019 10:15

Re: Sollicitatietopic #2

Aah wat jammer zeg! Zeiden ze ook waarom?
❤ 7 juni 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Jun 2019 12:35

Re: Sollicitatietopic #2

Wat jammer Poppy!

Ja het gesprek voelde wel fijn.
Zijn wel meer sollicitanten, dus even afwachten nog.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem290

Bericht 19 Jun 2019 13:33

Re: Sollicitatietopic #2

Bliss schreef:Aah wat jammer zeg! Zeiden ze ook waarom?


Ja, ze hadden erg getwijfeld (toch fijn te horen dat ze mij wel een serieuze optie vonden), maar de andere kandidaat had net wat meer ervaring in de branche.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jun 2019 13:42

Re: Sollicitatietopic #2

Oh ja, dat heb ik de afgelopen maanden ook vaak te horen gekregen. Balen is dat!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem282

Bericht 30 Jun 2019 14:03

Re: Sollicitatietopic #2

Zijn er hier nog ontwikkelingen gaande bij jullie? Volgens mij zijn juli en augustus wel lastige maanden om iets te vinden, althans dat is mijn ervaring.

Ben vandaag begonnen met voorbereiden voor een gesprek aankomende week. Ben benieuwd! Ik was gevraagd te solliciteren, dus ben iig blij dat ik een gesprek heb. :)
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Jun 2019 19:20

Re: Sollicitatietopic #2

Spannend Guattari! Vind je het niet lastig om te solliciteren/van baan te veranderen qua ziekte? Of weten ze van je situatie af?

Ik heb zelf aanstaande donderdag een gesprek, maar het loopt een beetje vervelend want ik heb nog steeds geen bevestiging gehad. Heb het telefonisch afgesproken en zou dus een bevestiging ontvangen, daar heb ik vrijdag nog achteraan gebeld en ze zou dit weekend mailen. Tot op heden nog niks ontvangen.. Vind het vooral fijn om te weten met wie ik precies een gesprek heb, het is namelijk met meerdere personen.
<<

Anoniem282

Bericht 30 Jun 2019 21:02

Re: Sollicitatietopic #2

Degene bij wie ik nu solliciteer weet van mijn situatie, maar als het bij iemand was die ik niet kende had ik dat heel vervelend/lastig gevonden.

Als je morgen nog niets hebt vernomen zou ik even bellen. Heb je intern gesolliciteerd, waardoor je de personen hoogstwaarschijnlijk kent? Veel succes met de voorbereiding en ik hoop dat je snel wat hoort!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 30 Jun 2019 21:45

Re: Sollicitatietopic #2

Inmiddels al weer een tijdje begonnen en ook een bedrijfsuitje gehad. Dat was op een bijzondere historische locatie. Ook voor mooie trouwfoto's want er was een sterk dat daar foto's liet maken. Met zoveel waterlelies snap ik dat wel. Erg leuke dag gehad en gelijk een aantal mensen zo ook op een andere manier leren kennen. Ik begin er langzaam mijn draai te vinden.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 01 Jul 2019 06:22

Re: Sollicitatietopic #2

Guattari schreef:Degene bij wie ik nu solliciteer weet van mijn situatie, maar als het bij iemand was die ik niet kende had ik dat heel vervelend/lastig gevonden.

Als je morgen nog niets hebt vernomen zou ik even bellen. Heb je intern gesolliciteerd, waardoor je de personen hoogstwaarschijnlijk kent? Veel succes met de voorbereiding en ik hoop dat je snel wat hoort!


Nee, mijn sollicitatie is wel intern doorgestuurd maar ik werk nog niet bij dat bedrijf. Vind het wel erg vervelend want ik heb dus vrijdag al gebeld en toen beloofde ze me dit weekend te mailen. Het is ook voor een andere functie en andere locatie nu.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers