Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naar wie ben jij benieuwd?

<<

Anoniem282

Bericht 11 Jun 2019 19:47

Naar wie ben jij benieuwd?

Naar welke forummers, die je nog nooit hebt ontmoet, ben jij benieuwd en waarom juist naar diegene(n)?
<<

Anoniem269

Bericht 11 Jun 2019 22:03

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

CBL, omdat ik heel nieuwsgierig ben hoe zij in 't echt reageert op zaken.
Mamsie, omdat ik haar en haar gezin heel stoer vindt en ik benieuwd ben naar haar alledaagse verhalen.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Jun 2019 22:24

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Naar alle wijze vrouwen die hier zitten zoals jij Guattari maar ook Caulfield en UN. Ik merk dat ik me door die wijsheid vaak wel geintimideerd voel (dat ligt echt aan mezelf hoor :wink: ), en ben ergens wel benieuwd of dat in het echt ook zo is. Ik leer veel van jullie, ook op de manier hoe jullie tegen zaken aan kijken.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Jun 2019 22:58

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

CBL!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 12 Jun 2019 00:02

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

HollyGolightly is de eerste die in me opkomt. Ik vind haar intrigrerend en ben wel benieuwd naar haar.
2012 & 2016
<<

Anoniem282

Bericht 12 Jun 2019 11:59

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Hi Dee, ik vind het rot dat je je geïntimideerd voelt door o.a. mij. Dat is wat mij betreft echt niet nodig, want als buitenstaander is het vaak makkelijker om naar anderen met afstand te kijken en iemand te adviseren. Maar ik lees hier ook wel dat niet iedere forummer het even makkelijk vindt om zich schriftelijk te uiten en dat is hier de enige mogelijkheid.

Ik ben benieuwd naar luisa: haar reacties vind ik vaak heel helder (hoofd- van bijzaken onderscheiden) en een mooie balans tussen empathie en ratio (en natuurlijk ook kennis). Lees deze reacties graag en vind het een waardevolle toevoeging, omdat de inhoud vaak net anders is dan wat ik dan al heb gelezen in een topic.

Ook ben ik benieuwd naar Quizzle: we spreken elkaar vaak, maar hebben elkaar nog nooit ontmoet. Ik ben helemaal niet van meetings, maar in dit geval zou ik een uitzondering maken, omdat ik met Quizzle over van alles kan praten: over de zin en onzin van het leven en ze heeft veel humor, waardoor ik altijd uitkijk naar onze gesprekken.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 12 Jun 2019 12:03

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Roodkapje, Susan en Caulfield. Met Roodkapje en Susan heb ik elk iets vrij specifieks gemeen, bij Caulfield kan ik me gewoon vaak in haar mening vinden. En ze lijken me daarnaast alledrie intelligente vrouwen met wie ik goed zou kunnen praten en lachen.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jun 2019 13:47

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Guattari schreef:Hi Dee, ik vind het rot dat je je geïntimideerd voelt door o.a. mij. Dat is wat mij betreft echt niet nodig, want als buitenstaander is het vaak makkelijker om naar anderen met afstand te kijken en iemand te adviseren. Maar ik lees hier ook wel dat niet iedere forummer het even makkelijk vindt om zich schriftelijk te uiten en dat is hier de enige mogelijkheid.

Ik ben benieuwd naar luisa: haar reacties vind ik vaak heel helder (hoofd- van bijzaken onderscheiden) en een mooie balans tussen empathie en ratio (en natuurlijk ook kennis). Lees deze reacties graag en vind het een waardevolle toevoeging, omdat de inhoud vaak net anders is dan wat ik dan al heb gelezen in een topic.

Ook ben ik benieuwd naar Quizzle: we spreken elkaar vaak, maar hebben elkaar nog nooit ontmoet. Ik ben helemaal niet van meetings, maar in dit geval zou ik een uitzondering maken, omdat ik met Quizzle over van alles kan praten: over de zin en onzin van het leven en ze heeft veel humor, waardoor ik altijd uitkijk naar onze gesprekken.


Oh daar hoef je je niet rot om te voelen. Geintimideerd is misschien niet helemaal gelukkig gekozen maar jullie komen zo wijs over en jullue kunnen je inderdaad schriftelijk beter uiten dan ik.
<<

Anoniem313

Bericht 12 Jun 2019 15:26

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Hoog tijd dat je me ontmoet Dee, dan is dat vast zo voorbij ;)

Ik ben benieuwd naar een aantal dames die hier al zijn genoemd. Dus ik gooi nog ff wat nieuwe namen in de mix:
Filoria, dan starten we een boekenclub.
June, ik meen haar heel grappig te vinden en wil graag horen over haar bruiloft.
Marin, ik wil graag naar haar mansion en dan vooral de wijnkelder in.
Kerel, onze man die scherp uit de hoek kan komen.
Artemis, komt die hier nog? Die vond ik altijd leuk.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 12 Jun 2019 15:46

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Wat leuk Claire****! Had jij hiervoor een andere forumnaam? Ik ben daar altijd zo slecht in.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Jun 2019 16:03

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Dee, ik een wijze vrouw :laughcry: Mooi imago wel! Dat zal echt iets zijn wat online anders overkomt dan irl. Maar dan bij deze: ik ben ook wel benieuwd naar jou! Woon je in de buurt van Utrecht of Amsterdam? Dan kun je een keer mee als we wat gaan drinken met een paar forummers! Lijkt me leuk!

Ik heb volgens mij zo’n beetje alle forummers die ik kan bedenken al wel ontmoet.. dus ik kan bijna niks bedenken. Ohja Gekkie lijkt me leuk om eens irl te ontmoeten (oh God en nu ben ik bang dat ik haar al wel eens heb ontmoet en dat ik dat vergeten ben.. sorry vast!).
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 12 Jun 2019 18:15

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Ach en dat vind ik zo lastig aan dit soort topics - je vergeet altijd mensen! Caro wil ik natuurlijk ook ontmoeten, een slimme vrouw met wie het vast goed wijn drinken (of hopelijk juist niet) is.
<<

Anoniem282

Bericht 12 Jun 2019 18:24

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Caulfield schreef:Ach en dat vind ik zo lastig aan dit soort topics - je vergeet altijd mensen! Caro wil ik natuurlijk ook ontmoeten, een slimme vrouw met wie het vast goed wijn drinken (of hopelijk juist niet) is.


Dit. Dat heb ik dus ook, want ben ook benieuwd naar jou. Je houdt van wijn (dat vind ik altijd leuk) en net als bij luisa vind ik de reacties die je geeft verfrissend/verhelderend/waardevol.

Als één van de weinige mannen op dit forum, ben ik ook benieuwd naar wie kerel is. Hij komt op mij wijs en bescheiden over. Mooie combinatie.

Van cbl vraag ik me soms af hoe ze in het echt is, omdat ik de PM's van haar heel anders vind (qua toon) dan de reacties die ik hier soms lees. Onze gedeelde afkomst geeft denk ik veel stof om over te kletsen (tips voor vakantie naar ons geboorteland).
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 12 Jun 2019 18:26

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Ik ben benieuwd naar de dames waarmee ik nu in het ‘moeilijk zwanger worden’ topic zit. Vooral naar Dee, Sarah en Caro :)

En naar Zora!
Laatst gewijzigd door Emma op 12 Jun 2019 20:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Jun 2019 18:39

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Eens met Dee over Caulfield en UN!

Ik ben benieuwd naar alle wintermama's waarmee ik dagelijks app.
En naar Ise!
En naar Caro, Harrison en Lady.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem281

Bericht 12 Jun 2019 19:20

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Zora en Lady.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jun 2019 19:23

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Ik ben benieuwd naar iedereen die ik nog nooit ontmoet heb.
Maar ik ben vooral benieuwd naar Marin, Lady en Bliss.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Jun 2019 20:21

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Leuk om te horen! Ik vind meetings naast heel leuk vooral toch ook heel spannend en daardoor haak ik meestal af.

Ik hoop vooral binnenkort Zora eens tegen het lijf te gaan lopen, ik denk dat wij in real life ook echt een leuke klik zouden hebben.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jun 2019 21:13

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Cotton schreef:Ik ben benieuwd naar iedereen die ik nog nooit ontmoet heb.
Maar ik ben vooral benieuwd naar Marin, Lady en Bliss.


Hé leuk, ik wil jou nou ook eens ontmoeten na al die jaren! En naar Bazinga ben ik ook benieuwd.

Verder ook naar Caulfield, maar ik ben bang dat ik me door jou ook geïntimideerd voel in het echt.

Eigenlijk ben ik naar iedereen wel benieuwd. Ik zou er bijna een übermeeting voor organiseren. :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jun 2019 21:16

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

PS Iemand zin om binnenkort een keer naar een krijspaleis te gaan met de kinders? Die van mij kan daar nu ook eindelijk heen en vindt het leuk, dus ik moet wel!
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Jun 2019 21:36

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Haha Bliss die übermeetings zou je toch niet meer organiseren?

Ik heb op de vorige ubermeeting al heel veel forummers gespot waar ik nieuwsgierig naar was, zoals Geel, UN, Carrie, Meneer de Uil, Bliss.. maar toen heb ik lang niet iedereen goed gesproken, want volgens mij waren bijvoorbeeld Snirp en Niekske er ook maar daar heb ik amper mee gesproken.

Ik ben nog wel erg benieuwd naar Lady, Caulfield, luisa en iedereen uit het zomergroepje van dit jaar.

♥♥
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 12 Jun 2019 21:43

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Ha Baz ik dacht wel even dat het zo ver was met die wishbone hoor! :D

En Lady, kan ik je straks op het werk tegen het lijf lopen?! Want dan moeten we gewoon even een koffie daar doen hoor!

Edit: ok ik lees net je antwoord in een ander topic. Jij dan thee, ik koffie :laughcry:
Laatst gewijzigd door Zora op 12 Jun 2019 21:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jun 2019 21:48

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Elliot schreef:Haha Bliss die übermeetings zou je toch niet meer organiseren?

Ik heb op de vorige ubermeeting al heel veel forummers gespot waar ik nieuwsgierig naar was, zoals Geel, UN, Carrie, Meneer de Uil, Bliss.. maar toen heb ik lang niet iedereen goed gesproken, want volgens mij waren bijvoorbeeld Snirp en Niekske er ook maar daar heb ik amper mee gesproken.

Ik ben nog wel erg benieuwd naar Lady, Caulfield, luisa en iedereen uit het zomergroepje van dit jaar.


Vandaar ook "bijna".
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 12 Jun 2019 21:55

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Haha, ik ben niet zo intimiderend hoor! Vraag maar aan Carrie of Geel.
Maar aan krijspaleizen doe ik niet tenzij ik mn kinderen om moet kopen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Jun 2019 21:57

Re: Naar wie ben jij benieuwd?

Zora schreef:Ha Baz ik dacht wel even dat het zo ver was met die wishbone hoor! :D

En Lady, kan ik je straks op het werk tegen het lijf lopen?! Want dan moeten we gewoon even een koffie daar doen hoor!

Ja, tijdens mijn lesdagen wel! Die volg ik aan het W.enckebach.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers