Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mis jij iets op het forum?

<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 11 Jun 2019 19:27

Mis jij iets op het forum?

Zonder negatieve insteek: mis jij iets (dus niet iemand, dit keer) op het forum? Bijvoorbeeld een pijler of iets anders.

Ik weet niet meer van wie het idee kwam, maar ik voel nog steeds wel iets voor een pijler rondom Nieuws & Actualiteiten. Ook iets meer activiteit in de topics rondom tv-programma's en series zou ik persoonlijk erg leuk vinden.
<<

Anoniem268

Bericht 11 Jun 2019 19:35

Re: Mis jij iets op het forum?

Like-knop bij berichten. Op een ander forum is dit er wel en ik vind dat altijd wel handig en leuk.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 11 Jun 2019 19:47

Re: Mis jij iets op het forum?

De functie om iemand de taggen.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 11 Jun 2019 20:02

Re: Mis jij iets op het forum?

Katrien schreef:De functie om iemand de taggen.

Excuses!!!
Wij zijn helemaal niet meer teruggekomen op het verzoek die we een poos geleden van Cotton hadden gekregen.

We hebben onderzoek gedaan of het mogelijk is om dit op het forum in te bouwen.

Op dit moment gaat dat helaas niet lukken.

Er dient een grote update gedaan te worden om deze optie toe te voegen.
Echter heeft dit veel voeten in de aarde omdat er in de loop der jaren best wel wat opties zijn ingebouwd. Dat is dus niet van vandaag op morgen gedaan.

Het zit wel in de pijpleiding, maar niet op hele korte termijn.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Jun 2019 20:34

Re: Mis jij iets op het forum?

Grotere lettertype zodat ik m’n scherm gewoon rechtop kan houden tijdens het lezen.
En dat langere zinnen niet buiten beeld gaan tijdens het typen maar dat het scherm gewoon mee schuift,
zoals dat op het oude forum ook gebeurde. Zo irritant vind ik dat, nu gebeurt dat ook weer. Als ik uitzoom worden de letters piepklein dus dat is ook geen oplossing.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Jun 2019 22:35

Re: Mis jij iets op het forum?

Lissa schreef:Like-knop bij berichten. Op een ander forum is dit er wel en ik vind dat altijd wel handig en leuk.


Dit inderdaad. Ik weet niet of we op hetzelfde forum zitten, maar dat vind ik ook wel erg prettig.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers