Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie kopen?

<<

Anoniem282

Bericht 11 Jun 2019 17:13

Wat zouden jullie kopen?

Hoi!

Ik heb nog een bon liggen ter waarde van 47.50 euro die ik bij Dille & Kamille kan besteden. Koken vind ik leuk, maar de standaard kookgerei heb ik wel in huis. Zou wel een nieuwe grillpan kunnen kopen (49,95 euro), maar eigenlijk vind ik het leuker om meerdere items aan te schaffen.

Waar zouden jullie deze bon aan besteden als het om koken gaat? :) Ben benieuwd!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 11 Jun 2019 17:30

Re: Wat zouden jullie kopen?

Wat nieuw keukentextiel denk ik, misschien een mooi boek. Wil je per se iets voor de keuken? Dille & Kamille heeft tegenwoordig best een ruime collectie buiten dat segment.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jun 2019 19:06

Re: Wat zouden jullie kopen?

Ik zou misschien mooie glazen kopen, of toffe slabakken/schalen etc. Dille en kamille is leuk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 11 Jun 2019 19:15

Re: Wat zouden jullie kopen?

Ik kreeg voor Moederdag een mini kas waar je plantjes in kan kweken maar dan echt het formaat wat op tafel of in een brede vensterbank past van de Dille en Kamille. Totaal iets anders dan kookgerei maar ik vind het een leuk decoratief ding.

Ook koop ik er graag kruiden, ik las dat je niet van zout als smaak versterken houdt en daar kan je kruidenmengsels zoals ras el hanoud kopen zonder zout bijvoorbeeld.
Verder hou ik van de niet nuttige maar leuke spullen die ze er hebben, zo hebben wij van die “ vorken” die je in een maiskolf prikt om hem zo op te eten, of koffie lepels met een krul in de steel zodat ze op de rand van het koffiekopje blijven liggen. Ik zou gewoon lekker gaan rondneuzen en van die leuke snuisterijen kopen van die bon denk ik.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem269

Bericht 11 Jun 2019 19:15

Re: Wat zouden jullie kopen?

Een pastamachine om zelf pasta te maken, een tajine, grote pepermolen, vijzel of een kookboek?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Jun 2019 19:20

Re: Wat zouden jullie kopen?

Bakspullen, zoals taartvormen
Een ovenschaal
Een eierklutser
Een kookboek
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem282

Bericht 13 Jun 2019 11:12

Re: Wat zouden jullie kopen?

Leuke ideeën, thanks! Kruidenmengsels worden het zeker en ik ga idd binnenkort maar even fysiek naar een winkel toe i.p.v. online rondkijken. Een nieuwe rasp en een thee-ei zouden ook fijn zijn, dus die bon komt wel op. :)
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 13 Jun 2019 14:19

Re: Wat zouden jullie kopen?

I <3 de milky oolong thee van Dille & Kamille dus die sowieso. En ik denk iets van bakbonen.
<<

Anoniem282

Bericht 14 Jun 2019 13:59

Re: Wat zouden jullie kopen?

Die thee kende ik niet! Ga ik ook naar kijken. :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jun 2019 06:59

Re: Wat zouden jullie kopen?

Oh ja dat is altijd zo’n lastige keuze. Ik koop er het liefst ook verschillende dingen voor. Maar aan de andere kant, als die grillpan echt al heel lang op je wensenlijst staat is dat ook een heel goed cadeau.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers