Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomerkleding gezocht!

<<

Floor

Noob

Berichten: 142

Geregistreerd: 14 Mei 2015 14:17

Bericht 31 Mei 2019 19:49

Zomerkleding gezocht!

Ik ben op dit moment niet heel tevreden met mijn figuur. Vooral mijn buik en lovehandles zijn een gevoelig punt.
Door blessures heb ik het afgelopen jaar vrij weinig gesport en dat is nu te zien.
Jurkjes, shorts en shirtjes die vorig jaar heel leuk waren passen nog steeds, maar je ziet dan net die lovehandles.
Ik word daar onzeker van.

Ik heb maat 38, maat 30 van spijkerbroeken en cup D of E.
Wat is leuk en kleedt een beetje af? Mijn stijl is een beetje stoer/basic, maar wel vrouwelijk.
Wie helpt me met leuke voorbeelden?
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 08 Jun 2019 21:45

Re: Zomerkleding gezocht!

Ik kan je geen advies of tips geven want ben daar zo slecht in. Ik kan mn eigen garderobe niet eens bij elkaar vinden nu ik 11 kilo ben afgevallen dus kijk graag mee!

Ik heb een tijdje terug ook een topic geopend en kreeg toen tips voor basic shirts. Zal eens kijken of ik m kan terug vinden.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers