Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel lezen jullie?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 03 Nov 2013 21:39

Re: Hoeveel lezen jullie?

Hier ook te weinig. Ook sneller de tv of ipad. Vroeger wilde ik in bed idd nog wel eens lezen voor het slapen gaan, nu is het vaak de telefoon (forum, facebook, candycrush). Heb ook nog tijdschriften liggen, die lezen dan net iets makkelijker weg, maar helaas komt dat ookte weinig voor
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem10

Bericht 03 Nov 2013 21:39

Re: Hoeveel lezen jullie?

Ik lees zo'n drie boeken per week ongeveer. Ligt een beetje aan de dikte. De 50 tinten trilogie heb ik in 6 dagen uitgelezen, maar het nieuwste boek van Stephen King kostte me zo'n 5 dagen.

Soms zou ik willen dat ik minder snel lees, dan doe ik langer met mijn boeken. Kost ook best een hoop geld.

Ik lees alleen 'echte' boeken, af en toe een tijdschrift.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Nov 2013 21:40

Re: Hoeveel lezen jullie?

Sowieso een half uur voor het slapen. Soms overdag nog.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Nov 2013 21:46

Re: Hoeveel lezen jullie?

Elsa schreef:Hier ook te weinig. Ook sneller de tv of ipad. Vroeger wilde ik in bed idd nog wel eens lezen voor het slapen gaan, nu is het vaak de telefoon (forum, facebook, candycrush). Heb ook nog tijdschriften liggen, die lezen dan net iets makkelijker weg, maar helaas komt dat ookte weinig voor


Jij hebt een punt. Als ik mijn telefoon niet zou hebben dan zou ik met gemak meerdere boeken per week uitlezen. Nu sta ik met mijn tel op en ik ga er mee naar bed
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 03 Nov 2013 22:03

Re: Hoeveel lezen jullie?

Ik lees nooit, alleen af en toe een magazine maar daar houdt het ook mee op.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem75

Bericht 03 Nov 2013 22:50

Re: Hoeveel lezen jullie?

Nooit. Ik ben 4 keer aan een boek begonnen en na 3 hoofdstukken haak ik gewoon af. Ik kan ook nooit zo lang achter elkaar lezen en ik raak snel afgeleid.
<<

Anoniem 63

Bericht 04 Nov 2013 00:02

Re: Hoeveel lezen jullie?

Niet zo veel meer als vroeger. Maar in vlagen heb ik nog wel eens een leesbui, en dan gaan er zo weer een paar boeken doorheen. Ik ben het nu ook weer aan het oppakken het lezen, want inderdaad, de tijd is er op zich wel maar ik grijp sneller de laptop.
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Nov 2013 01:42

Re: Hoeveel lezen jullie?

Tot voor kort bijna iedere avond, maar nu ik meer werk schiet het er steeds meer bij in helaas.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Nov 2013 12:09

Re: Hoeveel lezen jullie?

Ik las altijd 's avonds in bed, maar tegenwoordig val ik in slaap zodra ik in bed lig :wink: Maar nu lees ik juist weer veel tijdens het voeden, heerlijk relaxed!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 04 Nov 2013 22:42

Re: Hoeveel lezen jullie?

Door dit topic ben ik gisteravond voor het slapen eindelijk in een boek begonnen dat al maanden lag te wachten. Ik wil het er nu even inhouden om te lezen voor het slapen, wie weet krijg ik zo weer de smaak te pakken. Dus bedankt voor dit topic Winegum :thumbup:
<<

Anoniem315

Bericht 05 Nov 2013 21:06

Re: Hoeveel lezen jullie?

Ik lees ongeveer een boek per week of per twee weken uit. Iedere avond voor het slapen gaan lees ik een bladzijde of 30.

Daarnaast lees ik heel veel tijdschriften. Een paar per week.
<<

Anoniem178

Bericht 05 Nov 2013 21:18

Re: Hoeveel lezen jullie?

Ongeveer één boek per week, dat is wel eens meer geweest. Nu is mijn vriend 2-3 dagen per week bij me en dan lees ik eigenlijk niet. Meestal ga ik vroeg naar bed en lees dan een uurtje. Toen ik 16 was had ik er 1450 gelezen, daarna niet meer geteld. Zal rond de 2500 zijn denk ik. Vind het fijn te ontspannen met wat simpel vermaak.
<<

Snirp

Bericht 05 Nov 2013 21:27

Re: Hoeveel lezen jullie?

Ik leesde Flair elke week.
Daarnaast lees ik elke dag wel min. een uurtje op mijn e-reader.
Tijdens een vakantie kan ik zo wel een paar uur per dag lezen.
<<

Anoniem 3

Bericht 06 Nov 2013 10:37

Re: Hoeveel lezen jullie?

Ik lees te weinig voor mijn gevoel.. Ik heb tijdschriften en boeken op de e-reader, maar kom gewoon tijd te kort.
Er ligt een stapel tijdschriften die ik nog moet lezen van zeker zo'n 30 centimeter :silent: en boeken gaan ook erg langzaam, vaak sowieso meer dan een maand, terwijl ik er liever 1 per week zou lezen..
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 07 Nov 2013 14:30

Re: Hoeveel lezen jullie?

Ik heb de ebooks ontdekt en heb nu net de serie Mijn man in een paar dagen uitgelezen, op mn telefoon. Normaal neig ik sneller naar een gewoon boek, maar dan kom ik er gewoon niet aan toe.
En de ebooks download ik gratis, scheelt ook.

Ik las voor de geboorte van D erg veel, misschien een boek per week. Nu een echt boek, misschien een per maand. Ebooks lees ik sneller en langer.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Tyrael

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:16

Bericht 07 Nov 2013 15:10

Re: Hoeveel lezen jullie?

1 of 2 boeken per week, ligt eraan hoe druk ik het heb en of ik in het weekend moet werken (ik vind het nl. heerlijk de hele zondag lui op de bank een boek te lezen zonder dat ik verder iets hoef). Daarnaast lees ik iedere maand de Quest, en iedere dag de krant.
<<

Anoniem100

Bericht 08 Nov 2013 17:13

Re: Hoeveel lezen jullie?

Veel te weinig laatste tijd. Voorheen las ik altijd voor het slapen en als ik even een momentje voor mezelf had. Maar inmiddels doe ik dan andere dingen en blijft m'n boek liggen. Met als gevolg dat het dagen duurt voor ik weer een stukje verder ben en ook weleens de draad kwijt ben en een blz terug moet lezen.

Toen ik nog lid was van de bieb, las ik minstens 6 boeken per maand. Nu hooguit 1... Zonde, want ben er wel dol op!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 16 Nov 2013 12:23

Re: Hoeveel lezen jullie?

Novalee schreef:Door dit topic ben ik gisteravond voor het slapen eindelijk in een boek begonnen dat al maanden lag te wachten. Ik wil het er nu even inhouden om te lezen voor het slapen, wie weet krijg ik zo weer de smaak te pakken. Dus bedankt voor dit topic Winegum :thumbup:

Graag gedaan! Hoe bevalt je boek tot nu toe? Hou je het vol om wat meer te lezen?

Ik ben ook wat meer gaan lezen nav mijn eigen topic. Ik heb het echt gemist en ik vind het echt leuk om te lezen, dus ik moet daar gewoon meer tijd voor vrijmaken. Tot nu toe gaat het aardig! Heb sinds twee weken ook een abonnement op een tijdschrift, die pak ik er toch sneller even bij als ik 's avonds op de bank zit. Een artikeltje lezen is zo gebeurd.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers