Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand ervaring met fietskar van de Lidl?

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 24 Apr 2019 18:38

Iemand ervaring met fietskar van de Lidl?

https://www.lidl-shop.nl/PROPHETE-Kinde ... LcPfD_BwE#

Wij denken erover om een fietskar aan te schaffen zodat ik alleen met de kids kan gaan fietsen en het helemaal handig is als de oudste naar school gaat.
Had al iets van de thule gehoord maar zag deze voorbij komen.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 571

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 24 Apr 2019 21:09

Re: Iemand ervaring met fietskar van de Lidl?

Wij hebben een thule, maar deze lijkt er wel veel op. Voor mijn man waren grote wielen een vereiste, dat zou lichter fietsen. Ik weet niet hoe oud jou kids zijn, maar tot 1,5 jaar worden inserts geadviseerd, deze zijn voor dit merk misschien lastiger te vinden.

Wij hebben deze, met een vergelijkbare prijs:
https://www.futurumshop.nl/thule-coaster-2-xt-fietskar-blauw-zwart.phtml?gclid=Cj0KCQjwkoDmBRCcARIsAG3xzl86unshq2Cwot_-QQ3_hNZFJPCromxxHFKlVGSkSyEKEjhM5dM0PC0aAgT_EALw_wcB
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 25 Apr 2019 07:41

Re: Iemand ervaring met fietskar van de Lidl?

De tweeling is bijna 9 maanden dus hebben sowieso nog wel van die hangmatten/inserts nodig.
Dan is het denk ik verstandiger om toch voor een merk te kiezen. Heb de link even naar mijn man gestuurd.

Bevestigingsmateriaal voor aan de fiets moet je er ook nog bij aanschaffen of zit dat er al bij?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 25 Apr 2019 07:55

Re: Iemand ervaring met fietskar van de Lidl?

Ik zou op marktplaats kijken. Zo heb ik een hele complete set gekocht met hangmatje, peuterzitting en bevestiging voor 2 fietsen. Ik heb zelf nog extra bevestiging gekocht omdat ik 3 fietsen gebruik. Ik heb een thule chariot. Bevalt heel goed!

Er zitten ook kleine zwenkwieltjes bij. Na het fietsen kun je die wieltjes eronder doen als je de kar van de fiets haalt en kun je bijv even een boodschap doen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 571

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 25 Apr 2019 10:18

Re: Iemand ervaring met fietskar van de Lidl?

De bevestiging voor 1 fiets zat er bij ons bij. Mocht je heel veel gaan fietsen is een luxere versie, zoals Jip noemt met vering misschien ook wel fijn. Wij gebruiken de kar alleen maar om ze 1x per week naar de opvang (7 minuten fietsen) te brengen. Marktplaats in de gaten houden is ook een goede optie. Ik heb de sling via marktplaats erbij gekocht, hier paste onze zoon tot ongeveer 9 maanden in, daarna is hij gewoon in de kar gegaan.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 07 Jun 2019 08:42

Re: Iemand ervaring met fietskar van de Lidl?

Ik up deze even! Van alle kanten krijgen we vragen over wat we graag cadeau willen als onze zoon geboren wordt. Enkele vrienden en familie gooien altijd het geld op een hoop en willen graag iets groots kopen, maar we hebben eigenlijk echt geen idee wat we nu nog nodig hebben voor nummer 2. Dus nu denken we aan een fietskar. Met onze oudste doen we veel op de fiets en straks met baby is dat natuurlijk niet handig. Een bakfiets is niets voor ons en bovendien heb je dan nog geen vervoermiddel voor de baby als je op plaats van bestemming bent (Ja draagzak zou kunnen, maar dan kun je ook moeilijk nog een tas dragen en een peuter in de gaten houden). Dus we zouden er dan eentje willen die ook als wandelwagen gebruikt kan worden. En dan dus met een baby-inzet en mogelijk ook een zitplek voor de oudste (Ik voorspel dat die dat ding dan machtig interessant gaat vinden...) Met googelen vind ik vanalles, maar vaak staat erbij dat een baby er pas vanaf 6 maanden in mag als wandelwagen en vanaf 12 maanden als fietskar. Dus bestaan er überhaupt van die karren waar een jonge baby in mag? En zo ja, hoor ik graag tips over merk of type!
december 2016
juli 2019

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers