Caulfield schreef:Ja, het is verschrikkelijk. En de helpdesk is ook niet behulpzaam, die kunnen alleen iets met specifieke foutcodes. Die krijg je niet als de app gewoon voortdurend crasht. En ‘verbreek de WiFi verbinding en verbind opnieuw’ en ‘update de app’ en dat soort tips, nouja daar heb je dus niks aan. Zo gauw ik HMT en The Good Wife uit heb zeg ik het op.
The Good Wife is tof trouwens!
Japie schreef:Ik heb dat ook bij Videoland. Krijg steeds te zien dat ik geen verbinding heb of hij laadt helemaal niet. Toen ik dat meldde lag het aan de software van mn tv volgens hun. Heel vreemd, want heb het alleen bij Videoland.
Nu is de software up to date en doet ie het nog niet. Zal er nog eens een bericht aan wagen.
Caulfield schreef:Ja, het is verschrikkelijk. En de helpdesk is ook niet behulpzaam, die kunnen alleen iets met specifieke foutcodes. Die krijg je niet als de app gewoon voortdurend crasht. En ‘verbreek de WiFi verbinding en verbind opnieuw’ en ‘update de app’ en dat soort tips, nouja daar heb je dus niks aan. Zo gauw ik HMT en The Good Wife uit heb zeg ik het op.
The Good Wife is tof trouwens!
Savi schreef:Killing Eve!
Elliot schreef:Caulfield schreef:Ja, het is verschrikkelijk. En de helpdesk is ook niet behulpzaam, die kunnen alleen iets met specifieke foutcodes. Die krijg je niet als de app gewoon voortdurend crasht. En ‘verbreek de WiFi verbinding en verbind opnieuw’ en ‘update de app’ en dat soort tips, nouja daar heb je dus niks aan. Zo gauw ik HMT en The Good Wife uit heb zeg ik het op.
The Good Wife is tof trouwens!
The Good Wife staat ook op Netflix, ik weet niet of je dat hebt maar daar hoef je Videoland dus niet speciaal voor aan te houden. Gewoon een gratis tipje!
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers