Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag van vandaag! #9 dag

<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2019 15:37

Re: Vraag van vandaag! #9 dag

Caulfield schreef:
Exogenesis schreef:De vrijdag. Laatste dag werken en 2 vrije dagen voor me.


Precies zo. En dan heb ik op vrijdag meestal ook nog minder meetings dan normaal, én mijn vriend is thuis dus ik hoef niet langs school en bso. Heaven.


Ja dit wel! Mijn man is dan vrij geweest met Bo, ik kom thuis, alles is lekker opgeruimd, kind heeft al gegeten en zit tv te kijken. Dan komt ze altijd op me afrennen 'mama daar ben je weer, kom je lekker bij me zitten?' :love: dan ren ik eerst naar boven om mijn kleding te verruilen voor een legging en t-shirt ofzo, schenk daarna een glas cava in en ga bij mijn dochter en man op de bank zitten, heeeemels.

Een uurtje later gaat ze naar bed, mijn man gaat dan de deur uit (we 'mogen' zo'n beetje om en om weg vrijdagavond, zaterdag is voor ons samen) ik pak nog een glas cava en eet wat en zet de tv op Netflix.
<<

Kira

Bericht 04 Jun 2019 06:49

Re: Vraag van vandaag! #9 dag

Ik denk de dinsdag en de vrijdag. Heb niet echt specifieke redenen, vind het gewoon chille dagen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Jun 2019 07:48

Re: Vraag van vandaag! #9 dag

Dat klinkt wel heel chill Carrie! :love:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 04 Jun 2019 08:11

Re: Vraag van vandaag! #9 dag

Ik denk de zaterdag! Dan ben ik vrij en heb ik de zondag ook nog voor me.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 04 Jun 2019 14:42

Re: Vraag van vandaag! #9 dag

Hmm... Ik vind al mijn vrije dagen (maandag, donderdag t/m zondag) wel fijn!
Dan rommel ik wat aan, meer tijd om te koken, kindjes kunnen spelen (thuis met/bij een vriendje of vriendinnetje)... Zeker met mooi weer! Na school lekker picknicken bij de speeltuin ofzo, 's avonds lekker eten onder de veranda, wijntje er bij. Daar geniet ik echt heel erg van.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Agnes