Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic #3

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Jun 2019 19:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat een gekke koekwaus!

@fred; hoepel gewoon ef lekker op. Prima dat je een maatschappelijke discussie wil voeren maar doe dat niet in een persoonlijk topic. Die twee doelen mismatchen echt volledig. En getuigt ervan dat je het tact hebt van een olifant.
<<

SanFran

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:02

Bericht 01 Jun 2019 19:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Fred schreef:Persoonlijk vind ik een vergoeding om 2 kinderen te kunnen krijgen voldoende. De kinderen kunnen met elkaar spelen en je draagt en zoals een oud leraar van mij zei je draagt dan niet bij aan de overbevolking van de wereld (vind ik zelf wel behoorlijk grof).



Maar Fred, hoe kom je er op dat de meiden in dit topic op jouw mening zitten te wachten? Open een nieuw draadje en ga daar de discussie aan.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 01 Jun 2019 20:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik gun ook al meiden hier het beste qua kinderwens en ik volg dit topic al een paar maanden.

Een wens of keuze is wat anders.
Borstvergrotingen etc worden immers ook niet meer vergoed omdat het een wens is als het medisch niet noodzakelijk is.

Als je kinderwens inmiddels vervuld is met 1 of 2 kinderen dan mag voor een derde best wat meer zelf bijgedragen worden aan de medische molen. De verzekering is namelijk al erg schappelijk geweest bij de eerste 2 kinderen.

Stel je bent alleenstaand of homo (man) en je wilt een kind adopteren dan wordt dit ook niet vergoed toch? Dat is ook een kinderwens.


Om er nu een apart topic van te maken vind ik wat ver gaan.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 01 Jun 2019 20:03

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Bijzonder dat je een kinderwens vergelijkt met een borstvergroting :palm:
Ik hoop voor je dat je nooit zelf hoeft te ervaren hoe het is om in deze situatie te zitten....
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 01 Jun 2019 20:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik heb je bericht gemeld met het verzoek dit in een ander topic te plaatsen. Je hebt weinig gevoel voor context, Fred. In de context van dit topic is dit niet gepast. Prima dat je een discussie wilt voeren, maar niet hier.
Meerdere mensen hebben je verzocht het ergens anders te doen en jij neemt dat niet aan. Ik wil je adviseren eens naar hen te luisteren, want zij lijken meer gevoel voor context te hebben dan jij.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 01 Jun 2019 20:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Fred schreef:Ik gun ook al meiden hier het beste qua kinderwens en ik volg dit topic al een paar maanden.

Een wens of keuze is wat anders.
Borstvergrotingen etc worden immers ook niet meer vergoed omdat het een wens is als het medisch niet noodzakelijk is.

Als je kinderwens inmiddels vervuld is met 1 of 2 kinderen dan mag voor een derde best wat meer zelf bijgedragen worden aan de medische molen. De verzekering is namelijk al erg schappelijk geweest bij de eerste 2 kinderen.

Stel je bent alleenstaand of homo (man) en je wilt een kind adopteren dan wordt dit ook niet vergoed toch? Dat is ook een kinderwens.


Om er nu een apart topic van te maken vind ik wat ver gaan.


Wat ben jij een mafklapper zeg. Hoe durf je zoiets te vragen in zo’n persoonlijk en gevoelig topic.
Dat je het denkt moet je zelf weten maar dat hoef je niet kenbaar te maken en zeker niet hier..
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Jun 2019 20:30

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Je trekt kromme vergelijkingen Fred. Ik kan er met je op in gaan maar dan ben ik zelf net zo’n ongevoelige drammerd als jij.

June verwoordde het ook al netjes en ik zei het eerder ooi al; gewoon niet hier. Maatschappelijke discussies moeten niet in een topic worden gevoerd dat een ander doel dient.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 01 Jun 2019 20:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Echt Fred :palm: , niet hier, gewoon niet hier.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jun 2019 21:13

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Fred schreef:Om er nu een apart topic van te maken vind ik wat ver gaan.


Ik vind jou wat ver gaan.

Niet hier, Fred, niet hier. Een topic hierover ís al gevoelig maar als je het al ter discussie wilt stellen, doe dat dan in een ander topic.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Jun 2019 21:17

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Marin schreef:
Fred schreef:Om er nu een apart topic van te maken vind ik wat ver gaan.


Ik vind jou wat ver gaan.

Niet hier, Fred, niet hier. Een topic hierover ís al gevoelig maar als je het al ter discussie wilt stellen, doe dat dan in een ander topic.

Dit.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 01 Jun 2019 22:00

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Dit melden gaat wat ver of niet toch?

Maar stel hier zou een man (al dan niet homo) zich melden om over zijn niet vervulde kinderwens te praten. Dat ivm hij moeilijk zelf zwanger kan worden dus ook niet vervuld zal gaan. Zijn jullie dan ook net zo medelevend?

Verder iedereen veel succes met het zwanger worden. Dat het maar snel op welke manier ook raak mag zijn.
<<

Anoniem281

Bericht 01 Jun 2019 22:02

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik heb je opmerking ook 'gerapporteerd', Fred. Op zich vind ik dat er op dit forum ruimte is, voor vrijwel elke maatschappelijke discussie, die je maar kunt bedenken. Maar niet hier. Dat is zo ongelooflijk ongevoelig, dat ik me afvraag of je dit expres doet. Zo niet; denk ff na, kijk verder dan je neus lang is. Dit is zo'n delicaat topic, je bent nu zo lomp bezig, dat ik echt denk, doe niet zo gemeen. Bah.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Jun 2019 22:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Fred schreef:Dit melden gaat wat ver of niet toch?

Maar stel hier zou een man (al dan niet homo) zich melden om over zijn niet vervulde kinderwens te praten. Dat ivm hij moeilijk zelf zwanger kan worden dus ook niet vervuld zal gaan. Zijn jullie dan ook net zo medelevend?

Verder iedereen veel succes met het zwanger worden. Dat het maar snel op welke manier ook raak mag zijn.


Ik begrijp niet wat je nu wil bereiken. Meerderen vragen je apart een topic hier dan over te openen. Dat weiger je. Maar je blijft wel punten aandragen waar het hier ook oprecht niet om gaat. Hier praten geen mannen dus is het een non discussie. Hypothetisch zelfs omdat jr wol praten vanuit die mannen om een punt te maken?

Dus nogmaals; open een apart topic. Maar hou hier gewoon je mond over de andere punten.

Bedankt voor de succeswensen.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 01 Jun 2019 22:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Je berichten zijn off topic. Mensen wijzen je daarop en dat negeer. Daarom heb ik het gemeld.

En nu over naar de orde van de dag in dit topic.

Veel sterkte voor jullie allemaal!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Jun 2019 22:52

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Dit is de tweede keer in korte tijd dat je aan het prikken bent in dit topic Fred. Je wilt een punt maken over mannen en een onvervulde kinderwens. Mocht dit bij jou spelen, ben je uiteraard welkom om hier mee te schrijven en dan leven we net zoveel met jou mee als met iedere vrouwelijke forummer. Dan zijn we met z’n allen verontwaardigd over het oneerlijke systeem waarbij voor mannen vergoedingen en verlofdagen zo mager zijn. Dan duimen we dat je kinderwens snel vervuld mag zijn.

Wanneer dit niet het geval is, ga ergens anders schrijven over je onvrede.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jun 2019 09:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wow!

Eens met de rest. En er zijn ook topics over een (onvervulde) kinderwens, waarin uiteraard iedereen met liefde welkom is. Ik snap de connectie niet met je eerdere vraag en die vind ik sowieso enorm ongepast in dit topic.

Verder, meiden, veel succes weer deze dagen. Ik leef nog steeds erg met jullie mee.
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 02 Jun 2019 09:48

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Succes komende dagen, Caro! Spannend tijd nu.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 02 Jun 2019 10:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Bah wat een nare reactie. Lees dit topic altijd mee omdat ik zo voor jullie hoop dat jullie een kleintje mogen krijgen en dan lees je dit.... denk dat een apart topic hiervoor het minimale is wat je kan doen Fred. En bied je oprechte excuses aan dat is hier wel op zijn plaats. Dit is een moeilijk zwanger topic en niet ik heb een kinderwens topic. Dit is een te specifiek topic ik hoop dat je dit beseft. Ook ik ga dit melden!
Carpe Diem
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Jun 2019 18:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Sarah, hoe gaat het met jou?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 02 Jun 2019 18:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Heb je vandaag weer controle gehad Caro?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 02 Jun 2019 19:13

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik vraag me ook af hoe het net jou gaat Sarah!

@lady: nee gelukkig niet! Ze laten me nu even met rust tot dinsdag. Dadelijk om negen uur zet ik de laatste spuit en dan ben ik er hópelijk (voor een lange tijd) vanaf!

Ben daarnaast zó immens verkouden dat ik vandaag alleen maar heb geslapen. Beetje jammer.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jun 2019 19:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

sorry lang niet gereageerd wel gelezen. Zit momenteel beetje in een dip.Ik her beleef alles van december steeds weer. Ben deze week jarig en toen zeiden ze tegen mij als je later was geweest had je het niet gered. Dus mijn verjaardag deze week voelt dubbel.
Gister had ik een rot middag. Ik was met mijn nichtje van 2 mijn ouders ophalen van de elfstedentocht. En we bleven daar nog wat drinken. Nichtje was leuk aan het dansen. Toen zeiden meerdere mensen leuk kindje heb je. Bah maarja konden ze ook niet weten.

Heb deze week weer ergens mijn eisprong dus spannend weer

Caro hoe gaat het met je? Alweer naar het ziekenhuis geweest


Welkom pioen

Dee hoe gaat het nu met jou

Emma heb je al vakantie?
Afbeelding
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 02 Jun 2019 21:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Pijnlijk is dat hè Sarah, dan wordt je zo met je neus op de feiten gedrukt terwijl een ander het eigenlijk helemaal niet weet en je eigenlijk alleen maar een compliment maakt. Maar toch doet het dan verdomde pijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jun 2019 22:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ja echt pijnlijk. Gelukkig was mijn moeder erbij die even een arm om me heen deed
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 02 Jun 2019 22:58

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Caro schreef:Ik vraag me ook af hoe het net jou gaat Sarah!

@lady: nee gelukkig niet! Ze laten me nu even met rust tot dinsdag. Dadelijk om negen uur zet ik de laatste spuit en dan ben ik er hópelijk (voor een lange tijd) vanaf!

Ben daarnaast zó immens verkouden dat ik vandaag alleen maar heb geslapen. Beetje jammer.

Ik duim voor jullie. En beterschap!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers