Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geluksgoeroes

<<

Anoniem270

Bericht 31 Mei 2019 15:25

Geluksgoeroes

Steeds vaker kom ik het tegen mensen die onderzoek doen naar geluk een boek schrijven of theatertours geven.
The secret bestaat al jaren maar deze mensen gaan verder dan alleen materiële dingen.
Ik moet zeggen dat hoe meer ik mij erin verdiep hoe meer het mijn interesse heeft.
Zo heb ik laatst de podcast beluisterd van Thijs Lin.dhout en Leo Bor.mans en ik ben best nieuwsgierig geworden naar zijn boek.

Ik ben benieuwd wie er nog meer deze interesse met mij deelt.
<<

Geel

Bericht 31 Mei 2019 15:34

Re: Geluksgoeroes

Ik vind dat ook wel leuk, eigenlijk alles wel wat gaat over factoren die gelukkig of ongelukkig maken. Ik merk echter wel dat voor mij de basis in bepaalde waarden ligt die ik in het christendom of de Bijbel vind. En als die daar dan niet mee matchen, haak ik uiteindelijk af. Ik volg bijvoorbeeld Sanny zoekt geluk, omdat ik haar praktische tips soms leuk vind en ook de zoektocht die ze doet, maar haar basis ligt toch meer bij The Secret, dat je je eigen geluk kunt forceren en maken. Ik geloof dat ten diepste niet en dat heeft met mijn geloof te maken, dus daar scheiden de wegen dan toch.

Ik ken de heren die jij noemt niet, kun je er wat meer over vertellen?
<<

Anoniem270

Bericht 31 Mei 2019 20:09

Re: Geluksgoeroes

Leuk Geel dat je ook die interesse hebt. Sanny zoekt geluk wil ik nog steeds eens zien.
Ik ben benieuwd hoe je vanuit je geloof hier tegenaan kijkt.

Als ik straks mn laptop in de buurt heb zal ik wat over bovenstaande personen typen.
<<

Anoniem269

Bericht 31 Mei 2019 20:16

Re: Geluksgoeroes

Ik vond the four agreements een heel mooi en interessant boek.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers