Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opknaptopic!

<<

Anoniem66

Bericht 31 Aug 2013 22:36

Opknaptopic!

Zo, hier ook weer 1! Wie heeft er nog wat te showen?

Ik ga dit weekend bezig met mijn letterbak :)

Afbeelding
<<

Anoniem287

Bericht 31 Aug 2013 22:48

Re: Opknaptopic!

Wat een leuke kleuren, Luce! Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat. Zijn dat gewoon normale kaarten die je hebt gekocht bij de hema en bruna enzo? Ik heb de afgelopen dagen allemaal leuke opknap-dingetjes gekocht bij de kringloop, dus binnenkort zal ik ook wat voor en na foto's kunnen showen!
<<

Anoniem66

Bericht 31 Aug 2013 22:57

Re: Opknaptopic!

Leuk! Ben benieuwd :)

Nee, dit zijn behangreepjes! Stiekem gegapt bij de bouwmarkt :)
<<

Anoniem287

Bericht 31 Aug 2013 22:58

Re: Opknaptopic!

Wat een briljant idee, je kunt wel raden waar ik volgende week langs ga ;)
<<

Anoniem287

Bericht 31 Aug 2013 23:09

Re: Opknaptopic!

Volgens mij heb ik trouwens vandaag onbewust een letterbak gekocht, hahaha. Het zag er leuk uit en ik dacht, ik maak er wel een soort sleutelrekje van en dan kan ik op die 'plankjes' wat dingetjes zetten :lol: Zo'n eentje is het (deze exemplaren staan op Marktplaats dus allemaal onder 'letterbakken')

http://i.marktplaats.com/00/s/OTg0WDEwM ... ~60_85.JPG
<<

Anoniem66

Bericht 31 Aug 2013 23:17

Re: Opknaptopic!

Volgens mij is dat een bordenrek :lol: , geen letterbak in iedergeval!

Kijk maar eens bij afbeeldingen: https://www.google.nl/search?q=letterba ... ent=safari
<<

Anoniem287

Bericht 31 Aug 2013 23:18

Re: Opknaptopic!

Ja het leek mij ook al geen letterbak, maar volgens mij denken een heleboel mensen op Marktplaats dat het wel een letterbak is ;) Maar goed, bordenrek dus, weet ik dat ook weer!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Sep 2013 07:29

Re: Opknaptopic!

Dat noemen ze inderdaad een letterbak, maar officieel is dat het niet. Volgens mij werd dat vroeger gebruikt om kleine tinnen beeldjes in te zetten. Mijn oma heeft dat ook zo aan de muur hangen.

Heeft iemand leuke tips wat voor kleine dingen je in de letterbak kunt zetten en waar je dat kunt kopen? Het liefst zou ik het in keuken thema doen maar ik kan echt niks vinden.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Sep 2013 08:06

Re: Opknaptopic!

Prosecco schreef:Dat noemen ze inderdaad een letterbak, maar officieel is dat het niet. Volgens mij werd dat vroeger gebruikt om kleine tinnen beeldjes in te zetten. Mijn oma heeft dat ook zo aan de muur hangen.

Heeft iemand leuke tips wat voor kleine dingen je in de letterbak kunt zetten en waar je dat kunt kopen? Het liefst zou ik het in keuken thema doen maar ik kan echt niks vinden.


Gewoon je potjes kruiden en specerijen? :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem2

Bericht 01 Sep 2013 10:24

Re: Opknaptopic!

Ik kan ook meedoen. Ik heb een kleine 2weken terug nu een gratis bank gescoord via de weggeefhoef (FB). Ik ging kijken met mijn man, hij dacht echt wat is mijn vrouw gek geworden.
Maar ik zag door de viezigheid etc dat dit wel een mooie kanshebber zou zijn. We hebben de gehele bank los gemaakt (stof), het zit gedeelte was het ergste er aan toe, opnieuw gestoffeerd. De rugleuningen etc hebben we met speciaal (profesionele) schoonmaak middel (speciaal voor huidvetten etc) schoongemaakt. Zie hier het resultaat:

Zie hier de voor & na foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem11

Bericht 01 Sep 2013 18:41

Re: Opknaptopic!

Niet opgeknapt, wel zelf gemaakt.
Vriend heeft de lades gedaan, ik de rest.
Afbeelding
Gisterenavond nog snel even neergezet voordat er visite kwam. Nu alleen nog handgreepjes erop maken.
<<

Anoniem66

Bericht 01 Sep 2013 18:46

Re: Opknaptopic!

Gaaaf!! Allebei! Knap hoor, meiden!

Rioolspook, had je een voorbeeld van tevoren? En wat voor hout is het?
<<

Anoniem11

Bericht 01 Sep 2013 18:54

Re: Opknaptopic!

Is gewoon steigerhout. Wel wat voorbeelden natuurlijk, maar niet precies iets nagemaakt. Alleen de lades waren te moeilijk voor me. Stom krom hout.
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 01 Sep 2013 18:59

Re: Opknaptopic!

Wat gaaf zeg! Knap dat je dat gewoon zelf gemaakt hebt!
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem66

Bericht 08 Sep 2013 13:47

Re: Opknaptopic!

Lampje opgeknapt :)

Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 07 Okt 2013 19:07

Re: Opknaptopic!

Ik ben nog steeds zo trots op de kast van mijn dochter :heart:
Er zitten nu inmiddels knopjes op trouwens.

*knip*
Laatst gewijzigd door Anoniem255 op 07 Nov 2013 20:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 07 Okt 2013 19:10

Re: Opknaptopic!

Wat een gave kleur, Mien! Lijkt een beetje op de kleur die wij op 1 muur hebben in de slaapkamer van onze zoon.
Je kast vind ik ook super, I love Pip! :heart:
<<

Anoniem255

Bericht 07 Okt 2013 19:13

Re: Opknaptopic!

Ik wil deze kleur ook op een muur van onze zoon zijn slaapkamer. Vind het zo mooi.
Mijn man gaat een peuterbed maken van steigerhout. Denk dat dat erg mooi is, die combinatie.
Ja, de kast is ook mooi he? Ik ben er ook echt nog steeds dolblij mee :)
<<

Anoniem187

Bericht 07 Okt 2013 19:13

Re: Opknaptopic!

Zodra ik het huis uitga mag ik veel opknappen.. Ik heb een oude kast van mijn opa.. Geen idee hoe je die kast noemt, wij noemden het de snoepjeskast. 2 deuren, linkerdeur is gedeeltelijk van glas met 3 glazen schapen, daar stond het dure servies altijd. En nog 2 lades eronder.. Ongeveer 1.60/1.70 hoog. Verder nog een ouderwetse krantenboek, 2 stoelen een klein schattig kastje.
<<

Anoniem20

Bericht 07 Okt 2013 19:28

Re: Opknaptopic!

Super leuk mien! Heb je nog wat over het behang gesmeerd ter bescherming? Of zit het echt achter de latjes zeg maar?
<<

Anoniem255

Bericht 07 Okt 2013 19:33

Re: Opknaptopic!

Nee,er zit nog niks overheen. Eigenlijk moet er nog een vernislaagje overheen maar daar ben ik te lui voor ;)
<<

Anoniem20

Bericht 07 Okt 2013 19:36

Re: Opknaptopic!

Haha, dat praktische gebeuren vind ik ook geen klap aan. Net als schuren...dat laat ik vriend vaak doen, en ik wacht dan ongeduldig met de verfkwast tot ik aan de slag kan :)


Luce, is de letterbak al klaar?
<<

Anoniem73

Bericht 07 Okt 2013 20:05

Re: Opknaptopic!

Ooo mien die kast :heart:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Okt 2013 20:59

Re: Opknaptopic!

Wat schattig dat lampje Luce!

Mien, supermooie kleur!
Laatst gewijzigd door Zora op 04 Nov 2013 17:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

theelepel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 28 Sep 2013 11:11

Bericht 08 Okt 2013 08:15

Re: Opknaptopic!

@ Mien: mooi! Welke kleur is het stoeltje? Ik wil graag de muur in de kamer van mijn dochter deze kleur!
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers