Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De vraag van vandaag #2 knoflook

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Mei 2019 15:25

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Nee. Dat ene teentje dat ergens in zit, zal echt niet zoveel doen.
Als je een halve bol eet, zul je het wel ruiken gok ik zo, maar anders valt dat niet echt op lijkt me.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem301

Bericht 25 Mei 2019 16:45

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Elliot schreef:
Carrie schreef:Ja ik hou hier wel rekening mee. Had een vriendin die eens zei ‘jeetje wat stink jij naar knoflook, poeh’ toen we uit gingen en dat bleef ze zeggen. Sindsdien let ik er extra op. Ik had toen zo’n currypasta waar denk ik knoflook in zat.

Ik vind het ook wel irritant als iemand dat steeds blijft herhalen hoor. Één keertje zeggen zodat je het weet is prima, dan kun je eventueel een stukje kauwgom nemen. Maar waarom steeds herhalen?


Ja dat weet ik niet waarom ze dat deed! Werd er niet zekerder van :smile:
<<

Anoniem269

Bericht 26 Mei 2019 09:35

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Nee daar hou ik geen rekening mee. Ik vind knoflook heel lekker en het is hartstikke gezond. Heb er nooit klachten over gehad, dus heel erg kan het niet zijn denk ik.
<<

Anoniem328

Bericht 26 Mei 2019 09:48

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Wij eten veel knoflook. Heerlijk! Ik hou er echt geen rekening mee. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand zei dat ik naar knoflook stonk.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Mei 2019 10:38

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Ik let er wel op ivm mijn werk.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 26 Mei 2019 11:02

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Nee ik houd daar geen rekening mee. Maar meestal gaat er maar 1 teentje knoflook door een gerecht.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 26 Mei 2019 14:13

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Ja, Ik let hierop.
Ik vind het ook bij anderen echt een walgelijke geur.
Als ik weet dat mijn man knoflook gaat eten, doe ik dit zelf ook. Om zo te voorkomen dat ik "last" heb van hem. Daarbij drink ik voordat ik begin met een knoflookgerecht eerst wat melk. Dit zorgt ervoor dat de geuren minder worden.

Tijdens de bevalling van de jongste had een verpleegkundige duidelijk de avond ervoor knoflook gegeten. Ik heb haar heel boos weggestuurd nadat ik bijna over mijn nek ging van haar geur.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 26 Mei 2019 15:05

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Nee maar we gebruiken ook niet heel veel.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Mei 2019 18:09

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Zo, heftig Boerenkool.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 28 Mei 2019 19:10

Re: De vraag van vandaag #2 knoflook

Nee ik hou van knoflook!!
Carpe Diem
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers