Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Anoniem16

Bericht 13 Nov 2013 23:39

Re: Leuke uitspraken-topic!

Eerder eentje uit de categorie; euh oke hoe kom je hierbij?????

Mama als je doodgaat ga je toch voor altijd weg he?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Nov 2013 23:44

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik heb sinds vanmorgen weer een beugel. Moet hem 1 weekje 24 uur per dag dragen en daarna alleen 's nachts.
Y. vind het maar raar, maar ook reuze interessant :yes:
Mijn vriend is keeper en heeft zo'n rubberen balletje van het kunstgrasveld in zijn oor zitten. Huisarts gebeld en hij moest één of andere oorspray halen bij de Etos en anders langskomen als dat niet werkt.

Wij dus naar de Etos vanmiddag en de vrouw achter de toonbank kreeg het volgende te horen van Y.:
Mijn papa heeft gras in zijn oren, dus die moet een hollespuit (we hadden gezegd dat we een spuitje gingen halen voor papa zijn oren) Vvriend legt ondertussen uit wat hij nodig heeft en Y. begint ondertussen ook weer te praten: oja....en mijn mama heeft een beugel in haar bek :laughcry:

Hij is op dit moment heel erg bezig met poten/benen, bek/mond e.d. :angel:
Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Nov 2013 00:48

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat komen er toch weer geweldige uitspraken voorbij :lol:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lizzy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:27

Bericht 14 Nov 2013 10:00

Re: Leuke uitspraken-topic!

J: Mama, doe je ogen eens dicht

Ik m'n ogen dichtdoen...

J: Mam, jouw rimpels zijn zoooo mooi!

:P
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 14 Nov 2013 10:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

Lizzy :lol:

Printje, hoe komt hij erbij idd, wat heb je er op gezegd?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Kitty

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:59

Bericht 14 Nov 2013 10:37

Re: Leuke uitspraken-topic!

Gisteren bij opa en oma geweest. Eenmaal thuis kwamen we erachter dat we de huissleutel waren vergeten :redface: die lag nog bij opa en oma. Dus we moesten weer terug rijden 20 minuten.

Onze oudste dochter 2 jaar en 10 maanden ging met een hele diepe zucht weer in de auto zetten en zei ; ik word hier zo moe van :laughcry:
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 14 Nov 2013 10:54

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mama? Wat is jouw lievelings nagellak???
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem301

Bericht 14 Nov 2013 11:25

Re: Leuke uitspraken-topic!

Fiwen schreef:J was al 3x flink gevallen dus ik zei tegen haar "je bent wel een klein pechvogeltje vandaag he"
Ik zag haar gewoon nadenken en ineens begint ze heel hard te lachen: "Neeeeeee gekkie, ik ben geen vogeltje, ik kan toch niet vliegen!" :heart:

En een paar weken geleden (weet niet of ik die op het vorige forum al verteld had)
We waren boodschappen aan het doen en ze had een kangoeroe knuffel bij, maar die was ze kwijt en roept ze ineens kei hard: "mama, waar ik mijn kankerhoer nou?"


Hahah oh ik lees dit nu pas, moet hardop lachen op mijn werk :D
<<

Anoniem58

Bericht 14 Nov 2013 13:45

Re: Leuke uitspraken-topic!

Kitty whaha!

Christian wilde zaterdag iets langer opblijven dus ik vroeg hem om een goede reden zegt hij "omdat ik het zo gezellig vind samen tv kijken"
Dat vond ik zo lief dat het mocht. Eergisteren wilde hij weer iets later naar bed, dus ik vroeg weer om een goede reden, zegt hij " omdat ik je zo lief vind en zo lekker bij je zit", hij mocht dus 10 minuten later naar bed. Zegt hij half inzichzelf " boooh, lieve dingen zeggen werkt echt altijd!"
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 14 Nov 2013 22:15

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat een heerlijke geweldige uitspraken weer!

Hier ook 2:

Komt van onze gastouder af:
Van de week bracht mijn vrouw ze naar de gastouder en een hoop drama bij Anouk. Dus hup op de bank en uitzwaaien maar. Is mijn vrouw om de hoek zegt Anouk: Zo, die is weg, nu kan ik weer lekker gaan spelen!


En net had ze weer een lieve uitspraak: Ik ga lekker slapen en dromen mama, ik ga niet over de kikker en schildpadden (?) dromen maar over jullie mijn lieve mama's :drunken: :drunken:
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem16

Bericht 14 Nov 2013 22:21

Re: Leuke uitspraken-topic!

Jezzie schreef:Lizzy :lol:

Printje, hoe komt hij erbij idd, wat heb je er op gezegd?



Dat het idd klopt dat je dan voor altijd weggaat maar dat je altijd bij iemand blijft in zijn hart. Zoiets heb ik gezegd.

Ik denk dat ik wel weet waar het van komt. Bij het Sinterklaasjournaal zongen ze een liedje over een paard dat dood was ofzo.. denk dat hij het daarvan heeft.
<<

Anoniem133

Bericht 14 Nov 2013 23:04

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dora schreef:Wat een heerlijke geweldige uitspraken weer!

Hier ook 2:

Komt van onze gastouder af:
Van de week bracht mijn vrouw ze naar de gastouder en een hoop drama bij Anouk. Dus hup op de bank en uitzwaaien maar. Is mijn vrouw om de hoek zegt Anouk: Zo, die is weg, nu kan ik weer lekker gaan spelen!


En net had ze weer een lieve uitspraak: Ik ga lekker slapen en dromen mama, ik ga niet over de kikker en schildpadden (?) dromen maar over jullie mijn lieve mama's :drunken: :drunken:


Wat lief, die laatste, Dora!
<<

Anoniem 42

Bericht 15 Nov 2013 22:53

Re: Leuke uitspraken-topic!

Vriendin tegen mij: Ik zat gisteravond in de auto niet helemaal geconcentreerd en toen stak er ineens een konijn over. Ik schrok me helemaal rot! Hij bleef even staan en ik probeerde in een reflex te ontwijken maar toen kwam ik even met mijn wielen in de berm. Ik trapte ook op de rem waardoor ik mijn achterligger waarschijnlijk ook de schrik van zijn leven bezorgd heb. Drie uur later had ik nog het hart in mijn keel zitten.

Dochter: Goh, had het konijn een wortel bij zich?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Nov 2013 22:53

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha zo droog Twellie
R. 2013
D. 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 15 Nov 2013 23:07

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha twellie!!!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 16 Nov 2013 01:07

Re: Leuke uitspraken-topic!

J. was laatst haar speelgoed aan het opruimen, waarop ik haar zeg dat ze erg goed bezig is. Haar reactie: 'echt wel!

Gisteren wilde ze totaal niet luisteren, das ik zeg haar dat ze maar even in de hoek moet staan. U. 'O ohw...'
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Nov 2013 01:13

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik ben met m'n man aan het praten. Sven zit constant 'mama mama mama mama' te roepen. Schijnbaar duurt het te lang voor ik antwoord geef. Zegt hij: Zeg mam, wil jij wel eens even luisteren?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem20

Bericht 17 Nov 2013 21:53

Re: Leuke uitspraken-topic!

Weg :)
Laatst gewijzigd door Anoniem20 op 17 Nov 2013 22:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem16

Bericht 17 Nov 2013 21:56

Re: Leuke uitspraken-topic!

Gisteren had ik al een paar keer R's naam gezegd maar er kwam geen reactie. Ik loop naar hem toe en zeg R ik zeg nu al een paar keer je naam.
Zegt hij; ow maar ik hoorde je wel hoor, wat is er dan??

grrrrrrrr
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Nov 2013 22:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik was met d haar woordjes aan het oefen voor de logo.
Ik begon met: welk dier leeft er in de ......? In de hoop dat ze kou zou zeggen waar op d zei,
-wacht even, ik moet eerst even in mijn neus peuteren!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 17 Nov 2013 22:49

Re: Leuke uitspraken-topic!

.Louise zegt altij "Joe!" als er iemand weggaat, met haar handje op.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 17 Nov 2013 22:56

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha kwak!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 17 Nov 2013 22:57

Re: Leuke uitspraken-topic!

We zaten in de auto op weg naar de supermarkt en ik zei tegen de oudste: in de winkel ga je je wel gedragen he. Zegt ze: nee mama je hoeft me niet te dragen ik ben een grote meid ik kan zelf lopen.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem331

Bericht 17 Nov 2013 22:58

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wij zitten een beetje in de fase (ja, fase) dat dochter grenzen op zoekt met woorden die je niet hoort te zeggen. Inmiddels maakt ze leuke combinaties. Horen ze dat op school?

Ze zit te stempelen, maar de stempel doet het niet zo goed;

'Die kutrotstempel ook'

En dan met een paar van die oogjes waar je aan ziet dat ze weet dat ze het niet mag zeggen.

Komt mijn vriend beneden, zegt ze;

' Heit, Mem was een beetje boos op mij, want ik zei kutrotstempel en dat mag niet!'
<<

Anoniem16

Bericht 17 Nov 2013 22:59

Re: Leuke uitspraken-topic!

hahaha Vancity

Haha Tangerine, wat zei je vriend?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde