Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Smalle zachte oordopjes

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 25 Mei 2019 21:27

Smalle zachte oordopjes

Ik slaap al een tijd slecht, waarschijnlijk door de zwangerschap, maar mijn vriend kan met vlagen ook echt enorm snurken. Nu ook weer, omdat hij last heeft van zijn keel. Ik gebruik oordopjes, maar na enkele uren word ik wakker omdat die dingen pijn doen in mijn oor. Alsof ze te groot zijn en teveel druk geven zeg maar. Ik heb al verschillende geprobeerd (get plugged, ohropax mini, huismerken) maar nog geen fijne gevonden. Iemand tips?
december 2016
juli 2019
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 25 Mei 2019 21:38

Re: Smalle zachte oordopjes

Proefpakket bestellen! Ik had een paar jaar terug hetzelfde probleem.

https://www.oordopjesonline.nl/oordopjes-pakket.html

Mij mij zitten de Moldex Spark Plugs het lekkerst. Niet de smalste, maar wel zacht. Mocht ik je komende weken nog een keer zien kan ik wel een setje meenemen. Wij kopen ze eens in de zoveel jaar per doos van 200 paar.
<<

Anoniem279

Bericht 25 Mei 2019 21:39

Re: Smalle zachte oordopjes

Ik heb ze onlangs op maat laten maken. Een behoorlijke uitgave maar dit zijn de enige oordopjes die ook echt geen pijn doen, en die ik zelfs niet voel. Ik heb ook hele smalle gehoorgangen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 25 Mei 2019 22:00

Re: Smalle zachte oordopjes

Ik gebruik de Macks pillow soft.
Die druk je in je oorschelp.
Helpt voldoende om niet wakker te worden als mijn man naar bed komt. Hard snurken hoor je in de verte.
Maar je kunt daarmee dus prima op je zij slapen.
2016
<<

Anoniem273

Bericht 25 Mei 2019 23:51

Re: Smalle zachte oordopjes

Flo schreef:Ik heb ze onlangs op maat laten maken. Een behoorlijke uitgave maar dit zijn de enige oordopjes die ook echt geen pijn doen, en die ik zelfs niet voel. Ik heb ook hele smalle gehoorgangen.


Waar heb je dit laten doen? Ik wil dit eigenlijk ook heel graag!
<<

Anoniem279

Bericht 26 Mei 2019 06:48

Re: Smalle zachte oordopjes

Ik heb het bij de specsavers laten doen, was de enige in mijn woonplaats die dit deed. Kostte wel €130. Maar heb er veel profijt van. Ohja, Hans Anders schijnt het ook te doen maar daar weet ik geen prijzen van.
Ik kon kiezen tussen harde of zachte doppen. Omdat ik een zijslaper ben, voor zachte doppen gekozen. Alleen de eerste keer voelde ik ze zitten als ik op m’n zij lag, maar nu echt totaal niet.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 26 Mei 2019 08:22

Re: Smalle zachte oordopjes

Ik heb ze bij de hans anders laten maken. Al bijna 10 jaar terug. Was toen 35 euro kwijt.
Kan echt niet meer zonder die dingen. Zo fijn!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 26 Mei 2019 10:46

Re: Smalle zachte oordopjes

Dankjewel! Ik ga eens bij Hans anders informeren, klinkt wel goed om echt op maat gemaakte oordopjes te hebben. En dat proefpakket klinkt ook als een uitkomst, wat handig om zo vanalles uit te kunnen proberen!
december 2016
juli 2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Mei 2019 11:06

Re: Smalle zachte oordopjes

Ik heb op maat gemaakte oortje voor op de motor, maar ik heb er ook wel eens mee geslapen tijdens de vierdaages ( liep en woonde toen in het centrum). Prima te doen.

Ik heb ze van Noissez en bij een opticien laten maken ( geen HA). Dus misschien dat er meerdere opticiens zijn die ze maken.

Ik weet wel mijn vader heeft ze ook voor op de motor, maar die heeft een hele smalle gehoorgang, waardoor het maar net kon.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem331

Bericht 27 Mei 2019 22:01

Re: Smalle zachte oordopjes

Ik krijg morgen mijn proefpakket binnen. Denk dat er nog wel winst te behalen is wat oordopjes betreft. Ik heb nu altijd de standaard van de kruitvat, en hoewel ze me niet in de weg zitten tijdens het gebruik, doet het vaak wel zeer als ik ze er uit haal.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 28 Mei 2019 02:58

Re: Smalle zachte oordopjes

Ik blijf dit even volgen, mijn man wil ook graag oordopjes hebben. Hij slaapt heel licht en hoort alles.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Mei 2019 09:07

Re: Smalle zachte oordopjes

Ik heb ook hele kleine oren en had ook problemen ermee (kindermaatje paste altijd het beste) maar had nu oordoppen nodig voor op m'n motor en daar slaap ik nu ook mee en dat werkt echt best wel goed als ik er nu zo over nadenk. Dit zijn ze:

https://www.bikeroutfit.nl/nl/pinlock-s ... oppen.html
<<

Anoniem316

Bericht 28 Mei 2019 13:18

Re: Smalle zachte oordopjes

Ik heb inderdaad die Get plugged kom ik net achter, maar die heb je al geprobeerd. Ik vind ze tot op zekere hoogte zijn (want eruit halen is echt niet prettig), dus ik lees even mee!
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 28 Mei 2019 15:15

Re: Smalle zachte oordopjes

Mijn op maat gemaakte oordoppen heb ik bij een winkel waar ze gehoorapparaten verkopen laten maken, kostte €130,- en ik ben er super blij mee. Tijdens mijn zwangerschap zaten ze niet zo lekker en kreeg ik pijn aan m’n oor bij het op mijn zij slapen. Misschien door hormonen dat de gehoorgang/het kraakbeen ook daar zachter wordt? Mocht je ze op maat gaan laten maken, zou ik wel even advies daarover inwinnen. Het is toch een aardig bedrag en als ze dan na de zwangerschap niet meer goed zitten is het best zonde.
03/2019
11/2020
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 28 Mei 2019 15:28

Re: Smalle zachte oordopjes

Kaat, dat is een goede, dankjewel voor de tip! Ik wilde ook al een nieuwe bril aanschaffen, maar ze zieden dat ik daarmee ook beter kon wachten tot na de zwangerschap, hormonen hebben overal invloed op!

Ik heb vandaag mijn proefpakket binnen gekregen, dus ik ga ze allemaal testen de komende dagen :P
december 2016
juli 2019
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 28 Mei 2019 17:02

Re: Smalle zachte oordopjes

Niekske schreef:Kaat, dat is een goede, dankjewel voor de tip! Ik wilde ook al een nieuwe bril aanschaffen, maar ze zieden dat ik daarmee ook beter kon wachten tot na de zwangerschap, hormonen hebben overal invloed op!P


Zelfs tot 9 mnd na de zwangerschap adviseren ze hier. Ben inmiddels dus al bijna 3 jaar niet meer gecontroleerd :palm: maar dat is offtopic ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 28 Mei 2019 18:22

Re: Smalle zachte oordopjes

Elroya schreef:
Niekske schreef:Kaat, dat is een goede, dankjewel voor de tip! Ik wilde ook al een nieuwe bril aanschaffen, maar ze zieden dat ik daarmee ook beter kon wachten tot na de zwangerschap, hormonen hebben overal invloed op!P


Zelfs tot 9 mnd na de zwangerschap adviseren ze hier. Ben inmiddels dus al bijna 3 jaar niet meer gecontroleerd :palm: maar dat is offtopic ;)


Mijn opticien zei weer 3 maanden wachten nadat je met borstvoeding bent gestopt. :palm:
03/2019
11/2020

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kajaka