Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #10

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 23 Mei 2019 17:12

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Lief dat je het vraagt, Marin :) maandag is hij geopereerd en is een groot deel van zijn grootste tumor verwijderd. Maandag horen we wat voor tumor het is en hoe de behandeling eruit zal komen te zien. De operatie is goed gegaan en na een erg zware dag dinsdag, ging het gisteren ineens een stuk beter en mocht hij ‘s avonds al naar huis! Hij kan nog niet veel drukte hebben hoor, maar het is natuurlijk wel de fijnste plek om bij te komen.
Met de zwangerschap gaat het wel goed gelukkig. Wel redelijk wat harde buiken en mijn buik voelt ook echt zwaar aan, maar goed, hij is ook gewoon groot.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Mei 2019 17:13

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wat fijn dat hij thuis is! Natuurlijk nog rustig aan doen en de uitslag zal even heel spannend zijn, maar fijn dat het 'engste' achter de rug is. Sterkte nog met hem!
En jij succes met de laatste loodjes, straks heb je gewoon drie kinderen! Erg benieuwd naar de naam ook trouwens.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem268

Bericht 23 Mei 2019 19:00

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Net te horen gekregen dat een meisje uit onze vriendengroep afscheid heeft moeten nemen van haar ongeboren kindje op 37 weken... en dus nog moet bevallen. Plaatst toch weer even alles in perspectief.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Mei 2019 08:20

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Olijfje schreef:Lady waar kan ik je column vinden?

Op mijn LinkdIn of op die van Sander de H.osson. En op mijn Facebook of op Facebook bij S.lotcouplet.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Mei 2019 08:22

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Lenie, wat schrikken zeg. Het klinkt alsof ze is flauwgevallen.

Suus, wat fijn dat je vader thuis is. Heel heftig dat je dit moet meemaken zo tijdens je zwangerschap.

Lissa, wat ongelofelijk verdrietig voor je vrienden. Ik heb er geen woorden voor. Hopelijk betrek je het niet teveel op je eigen zwangerschap.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem268

Bericht 24 Mei 2019 09:33

Re: Wat wil je even kwijt? #10

@Lady, nee het plaats wel dingen in perspectief. Zij had een mooie zwangerschap, geen klachten en wordt nu hiermee geconfronteerd. Dan mag ik me straks gelukkig prijzen als we een gezond kindje hebben, ookal heb ik alleen maar van zwangerschapskwaal tot zwangerschapskwaal gesukkeld. Liever deze pijn en miserie dan waar hun nu aan staan! Vriend en ik hebben er gisteren even goed om gehuild en ik brand vandaag een kaarsje voor hun.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Mei 2019 13:09

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wat heftig Lissa!!

Suus, wat fijn dat je vader thuis is, lekker bij dichtbij jullie :love:

Lady, ja ik denk het ook. Ze zegt zelf: Ik hoorde je wel mama, maar zei niets terug omdat ik rustig wilde blijven. Maar haar ogen draaide wel wat weg. En toen die weer normaal stonden begon ze te huilen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 24 Mei 2019 13:26

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Lissa, wat ontzettend verdrietig :( ik vind het ook altijd heel heftig om zulke dingen te horen, helemaal als het vrienden zijn en je zelf zwanger bent. Mag je nog steeds wel balen van je eigen klachten natuurlijk, maar zoals je al zegt, het plaatst het wel in perspectief.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 24 Mei 2019 15:00

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ise schreef:
Burn schreef:
Olijfje schreef:Lady waar kan ik je column vinden?

Staat op dr Insta


En voor de mensen die haar niet op Instagram hebben? :wink:


Hoe is het nu met je Ise? Voel je je al wat beter?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem271

Bericht 25 Mei 2019 06:31

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Japie schreef:
Ise schreef:
Burn schreef:Staat op dr Insta


En voor de mensen die haar niet op Instagram hebben? :wink:


Hoe is het nu met je Ise? Voel je je al wat beter?


Lief dat je het vraagt. Ik heb goede dagen, maar het gaat nog niet goed. Het blijft een beetje lastig waar het precies vandaan komt, maar werk er hard aan.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Mei 2019 15:07

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ise schreef:
Japie schreef:
Ise schreef:
En voor de mensen die haar niet op Instagram hebben? :wink:


Hoe is het nu met je Ise? Voel je je al wat beter?


Lief dat je het vraagt. Ik heb goede dagen, maar het gaat nog niet goed. Het blijft een beetje lastig waar het precies vandaan komt, maar werk er hard aan.


Wat vervelend voor je. Vooral omdat je niet weet waar het vandaan komt. Hopelijk gaat het snel wat beter met je.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 25 Mei 2019 15:37

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ik zing vanavond in een projectkoor mee in Leiderdorp :) mocht je nog zin hebben ;) www.at-tickets.nl voor kaartjes
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 25 Mei 2019 20:57

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ik heb in februari weer voor een jaar de pil gehaald. Ivm leveringsproblemen van mijn gewone pil kreeg ik een ander merk mee. Sinds die tijd heb ik het idee dat mijn haar veel sneller vet is. Zou ik gewoon naar de apotheek kunnen om alsnog mijn oude pil te vragen of doen ze dan moeilijk omdat ik nog voor heel wat maanden in huis heb?
Dit is het enige wat de laatste tijd veranderd is waaraan ik mijn sneller vet wordende haar kan linken.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Mei 2019 21:18

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ik zou dat gewoon vragen. Lijkt me niet dat ze daar moeilijk om doen; kost jou zelf alleen iets meer geld.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 27 Mei 2019 10:42

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Thanks,ze deed er inderdaad helemaal niet moeilijk over :)
<<

Anoniem271

Bericht 27 Mei 2019 17:43

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Japie schreef:
Ise schreef:
Japie schreef:
Hoe is het nu met je Ise? Voel je je al wat beter?


Lief dat je het vraagt. Ik heb goede dagen, maar het gaat nog niet goed. Het blijft een beetje lastig waar het precies vandaan komt, maar werk er hard aan.


Wat vervelend voor je. Vooral omdat je niet weet waar het vandaan komt. Hopelijk gaat het snel wat beter met je.


Ja dat hoop ik ook. Stapje voor stapje, ook dat moet ik leren.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Mei 2019 18:17

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Mijn ex en ik zijn vandaag bij de notaris geweest en het huis is nu echt weg. Nog wel een dubbel gevoel erbij, maar fijn dat alles nu achter de rug is.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 27 Mei 2019 18:57

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Fijn Japie, ik hoop voor je dat je het nu echt kunt afsluiten!
En Lady, mooie column en wat fijn dat ze nog afscheid hebben kunnen nemen.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 27 Mei 2019 20:30

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Lady, wat een ontroerende column. Mooie reacties ook.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem316

Bericht 27 Mei 2019 23:13

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ik moest zo lachen net. Mijn man heeft van de week voor mij gestemd en ik stem altijd op een vrouw (meestal de eerste van boven). Nu bleek dat de eerste vrouw op de lijst van mijn partij, uit Rotterdam kwam en als echte Ajacied wilde mijn man daar niet op stemmen (zucht...) Nu zat ik net de dame in kwestie op te zoeken waar hij op gestemd heeft (goede keuze, leuke meid) blijkt ze geboren en getogen in Rotterdam te zijn. Karma haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Mei 2019 18:52

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Dee dat is wel weer grappig.

japie dubbel gevoel dus. Maar nu kan je wel verder met alles

Ik heb net een hotel geboekt. We hebben in juni een feestje in Utrecht normaal zou ik dan wel terug rijden midden in de nacht. Maar nu red ik dat totaal niet. Toen zei mijn man waarom boeken we niet een hotel maken we er een leuk weekendje van. En Utrecht is natuurlijk ook een leuke stad.
Afbeelding
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 28 Mei 2019 19:07

Re: Wat wil je even kwijt? #10

sarah1985 schreef:Dee dat is wel weer grappig.

japie dubbel gevoel dus. Maar nu kan je wel verder met alles

Ik heb net een hotel geboekt. We hebben in juni een feestje in Utrecht normaal zou ik dan wel terug rijden midden in de nacht. Maar nu red ik dat totaal niet. Toen zei mijn man waarom boeken we niet een hotel maken we er een leuk weekendje van. En Utrecht is natuurlijk ook een leuke stad.


Leuk veel plezier! Utrecht is een prachtige stad tijdens mijn studententijd daar met veel plezier gewoont!
Carpe Diem
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 29 Mei 2019 10:49

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Suus schreef:Hoe gaat het nu, Bimbam?

Wat leuk, Zora! Daar mag je ook best trots op zijn, ik vind dat juist best moeilijk om te doen.

Balen, CB!


Ik wil even kwijt dat ik best een beetje zenuwachtig ben. Vandaag is de operatie van mijn vader (ze proberen zoveel mogelijk van zijn hersentumor weg te halen) en ben zo benieuwd hoe hij eruit komt. We hebben gisteren in elk geval nog een heel fijne dag gehad samen bij mijn ouders in de tuin, mijn zusje werd 30.


Ik ben inmiddels bevallen! Vorige week dinsdag, de 21e. Zondagavond braken mijn vliezen en 2 uur later begonnen de weeën. Helaas duurde het toen nog ongeveer 36 uur voordat onze zoon geboren is. Hij heet F.lorian en woog 4175 gram. Bijna 1 kilo lichter als zijn zus :wtf:
19-12-2012
04-07-2015
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 29 Mei 2019 11:05

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wow, dat is een pittige bevalling Bimbam! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heel veel geluk en gezondheid samen!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Mei 2019 11:38

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Gefeliciteerd Bimbam!

Ik geniet van de heerlijke dag die we in de Efteling doorbrengen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers