Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix #2

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Mei 2019 14:46

Re: Netflix #2

Ja ik ook wel eens! Maar dat is natuurlijk goed gedaan. Blij dat er een tweede seizoen komt.
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 16 Mei 2019 19:28

Re: Netflix #2

Ik kijk as we speak naar Dumplin '. Wat een heerlijke film :love:
<<

Anoniem313

Bericht 17 Mei 2019 10:00

Re: Netflix #2

YES, 5 juni nieuw seizoen Black Mirror!!!!!
<<

Anoniem301

Bericht 17 Mei 2019 10:04

Re: Netflix #2

Caulfield schreef:YES, 5 juni nieuw seizoen Black Mirror!!!!!

Jaaa kan niet wachten!!! Tof dat Miley Cirus mee doet.
<<

Anoniem271

Bericht 20 Mei 2019 11:26

Re: Netflix #2

Undercover vinden wij ook goed! We kijken het zonder ondertiteling, maar begrijp goed dat niet iedereen alles even goed verstaat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Mei 2019 09:09

Re: Netflix #2

Wij zijn ook klaar met Undercover, wat Susan in de spoiler zei had ik ook wel ja. Benieuwd naar seizoen 2! Ik zag dat ze al bezig zijn met de opnames.

Het laatste seizoen van OITNB komt trouwens 26 juli op Netflix! Ik had eigenlijk in m'n hoofd dat vorig seizoen al het laatste was, maar niet dus. Vond dat seizoen trouwens niet veel meer aan, maar ga het laatste wel gewoon kijken.

Kom verder weinig aan netflixen toe, want ik ben druk met Grey's op Videoland. Dat gaat er 7 juli weer af en dan wil ik t/m seizoen 14 af hebben, maar weet niet of dat gaat lukken. Zit nu in seizoen 12.
❤ 7 juni 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Mei 2019 20:43

Re: Netflix #2

Ik kijk nu What/If. Boeiende serie, al vind ik het wel heel bevreemdend om Renée Zellweger te zien in een rol met zo'n hoog Cruella de Vil - gehalte. In mijn ogen is ze toch altijd nog de goeiige Bridget Jones.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 26 Mei 2019 11:23

Re: Netflix #2

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind Susan. Vind het een beetje een Virginia Andrews-boek gehalte hebben ofzo.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Mei 2019 20:26

Re: Netflix #2

Je hebt wel een punt, ik kan ook nooit verklaren waarom een serie mij nou precies boeit. Soms vind ik het verhaal echt heel goed en haak ik toch af.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 26 Mei 2019 22:22

Re: Netflix #2

Oh het wordt steeds slechter, ik weet niet of ik dat volhoud.
Maar alle toffe series krijgen in juni/juli een nieuw seizoen en zie nu niks leuks om te kijken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Mei 2019 22:33

Re: Netflix #2

Ik kijk nog steeds. Ik ben wel heel benieuwd hoe het afloopt.

Wat betreft nieuwe seizoenen, ik wacht vooral op Black Mirror. Wel balen dat het maar drie afleveringen zijn, daar ben je zo doorheen.

En ik wacht ook nog op nieuwe seizoenen Modern Family, maar dat is tegen beter weten in, ben ik bang, er zijn juist seizoenen weggehaald.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 26 Mei 2019 23:26

Re: Netflix #2

Jaaa Black Mirror, zin in! Zeker na Bandersnatch, dat vond ik zo’n tegenvaller. De trailers zien eruit als
ouderwets goede afleveringen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Mei 2019 23:40

Re: Netflix #2

Bandersnatch vond ik ook echt tegenvallen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mei 2019 07:38

Re: Netflix #2

Susan ik ben afgehaakt bij aflevering 8 maar wel nieuwsgierig. Wil je mij in een spoiler vertellen hoe het allemaal zit?
Ik weet wie Anne is. Hoe eindigde het met het gay-koppel? Wie was die danser? En met de vrouw die vreemdging met de arts en haar partner? En hoe eindigde het met Sean? Kwam Lisa erachter wat er was gebeurd? En wie was die ‘oom’ van Anne?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Mei 2019 08:22

Re: Netflix #2

Spoiler: weergeven
Je weet dus al dat Anne de biologische moeder is van Lisa, dat ze haar heeft afgestaan in ruil voor geld en haar op een afstand volgde en op deze manier wilde klaarstomen om net zo groot te worden als zij (ik dacht dat dat pas in een latere aflevering kwam, dus ik herhaal het maar voor de zekerheid)? Anne wil Emigen voor veel geld verkopen aan Big Pharma, maar Anne, Cassidy en die jongen die voor ze werkt, lekken via het IP-adres van Gage Scott de informatie naar alle farmaceuten waardoor het patent waardeloos is geworden.
Marcos vertelt aan Lisa én aan zijn vriend hoe het gegaan is in die brand waarin Lisa haar (blijkbaar adoptie-)ouders verloor, dat dat eigenlijk zijn schuld was, ze vergeven het hem allebei en zijn vriend vraagt hem ten huwelijk. Angela wordt gegijzeld door die chirurg, hij bindt Todd vast in de kelder, hij weet te ontsnappen en hij heeft dat door, dus dan ontvoert hij haar naar een jagershut. Zij weten intussen van zijn moeder dat hij daar jaren met zijn vader heeft gewoond, daar heeft geleerd dieren te doden en dat hij ook zijn eigen zusje heeft gedood. Uiteindelijk komt hij in een berenklem terecht. Angela wil hem eerst nog helpen, maar als hij dan tegen Todd iets zegt in de trant van "zie je wel dat Angela altijd naar mijn pijpen danst, je komt nooit van me af" schiet ze hem dan toch neer. Ze laten hem daar achter zodat het lijkt alsof hij per ongeluk in die klem is getrapt en uit zijn lijden verlost door een passerende jager. Die oom van Anne was volgens mij gewoon een crimineel die het op haar gemunt had, maar dat snapte ik ook niet helemaal. Haar moeder is stervende en ze neemt haar mee naar dat huis, uiteindelijk komt die oom/crimineel daar ook en die man die haar altijd beschermde. Oom/crimineel steekt de beschermer neer, Anne steekt de hele boel in de brand en plaatst een filmpje dat suggereert dat ze zelfmoord heeft gepleegd.
Sean heeft zichzelf aangegeven en is veroordeeld, verdedigd door Marcos, hij krijgt een relatief korte straf en komt vervroegd vrij. Marcos en zijn vriend worden getrouwd door die vriend (ik neem aan dat je hem met die danser bedoelt), Angela en Todd verhuizen om ergens anders opnieuw te beginnen, Sean en Lisa beginnen ook opnieuw met elkaar en Anne blijkt nog ergens te leven in anonimiteit, het lichaam van haar moeder werd aangezien voor haar lichaam waardoor gedacht wordt dat ze dood is maar dat is ze dus niet. Daar eindigt het.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mei 2019 11:14

Re: Netflix #2

Ah Susan wat heb je dat allemaal goed en helder samengevat, dank je wel!
Ja dat van Anne had ik ergens gelezen, niet zelf gezien nog.
Fijn, nu weet ik toch hoe alles is afgelopen, tnx!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Mei 2019 15:54

Re: Netflix #2

Graag gedaan! Ik weet nu even niet meer wat te kijken op Netflix in afwachting van de nieuwe Black Mirror afleveringen, dus ben even geswitcht naar Videoland, daar staan twee (lange) seizoenen van een serie die ik wel leuk vind.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mei 2019 23:27

Re: Netflix #2

Ik weet ook even niet wat te kijken! Kijk nu aflevering 2 van TI USA. Wel interessant tot nu toe.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Mei 2019 07:44

Re: Netflix #2

Carrie schreef:Ik weet ook even niet wat te kijken! Kijk nu aflevering 2 van TI USA. Wel interessant tot nu toe.


Heb je Easy al gezien? En anders Knock Down the House, die staat nog op mijn to watch lijst. Over Alexandria Ocasio-Cortez.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mei 2019 09:03

Re: Netflix #2

Caulfield schreef:
Carrie schreef:Ik weet ook even niet wat te kijken! Kijk nu aflevering 2 van TI USA. Wel interessant tot nu toe.


Heb je Easy al gezien? En anders Knock Down the House, die staat nog op mijn to watch lijst. Over Alexandria Ocasio-Cortez.

Easy heb ik tot en met aflevering 3 gekeken en toen weer even gestopt.
Zal eens kijken naar Knock Down the House, ziet er interessant uit, tnx!
<<

Anoniem308

Bericht 30 Mei 2019 15:13

Re: Netflix #2

Heb je outlander al gezien carrie? Op ziggo staat seizoen 4 ook.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 30 Mei 2019 21:51

Re: Netflix #2

Morgen komt When they see us op Netlix
Nog meer mensen zo benieuwd?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Mei 2019 22:13

Re: Netflix #2

Dit nieuws heb ik even gemist, waarom verheugen we ons hierop?
<<

Anoniem273

Bericht 31 Mei 2019 08:35

Re: Netflix #2

Caulfield schreef:Dit nieuws heb ik even gemist, waarom verheugen we ons hierop?


Gaat over the Central Park Five, een zaak uit 1989. Een waargebeurd verhaal, o.a. over racisme door de Amerikaanse overheid.
Ik las dat de acteurs zijn bijgestaan qua mentale hulp en dat het een heftige serie is.

Ik ben ook benieuwd, Reva.
<<

Anoniem313

Bericht 31 Mei 2019 08:41

Re: Netflix #2

Thanks! Dan verheug ik mij mede.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers