Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netelroos

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 20 Mei 2019 18:03

Netelroos

Zijn er hier dames of hebben jullie kids die weleens netelroos hebben? Hoelang duurt dit bij jullie?

T heeft het nu voor de tweede keer. De eerste keer dacht ik dat het door kou kwam en vandaag denk ik juist door warmte.
Daarnaast mocht hij vandaag trakteren en dat vond hij best spannend.
Er zijn natuurlijk enorm veel oorzaken mogelijk en waarschijnlijk komen we er nooit achter.

Hij heeft nu voor de zekerheid Desloratidine drank gekregen en het linkerbeen is over en het rechterbeen heeft nu wat plekken. Verder zit het vooral op zijn armen.
2016
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 24 Mei 2019 20:42

Re: Netelroos

Ik heb het een keer gehad. Er heerste waterpokken op mijn werk en ik kreeg daar als reactie netelroos van. Heeft een dag of 3 geduurd. Ik weet wel dat het echt enorm jeukte maar dat werd snel minder.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 24 Mei 2019 20:48

Re: Netelroos

Mijn jongste heeft het een maand geleden gehad, waarschijnlijk van frambozen. Mijn middelste vorig weekend, geen idee waarvan.

Maar inderdaad heb ik het drankje ook, ze waren er beide snel vanaf
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 24 Mei 2019 20:49

Re: Netelroos

Gordelroos is een reactie op waterpokken toch? Netelroos is iets anders dacht ik.

In ieder geval heb ik er zelf regelmatig last van. Ik ben er nog al die tijd niet achter wat 't bij mij veroorzaakt. Het trekt meestal na een dag of 3 weg. Ik heb het maar een paar keer zo erg gehad dat ik antihistamines moest slikken om het weg te krijgen. Eén keer daarvan was omdat het rondom m'n ogen zat en ik daardoor bijna niet meer kijken kon door de gezwollenheid. Die keer dacht de arts dat het kwam door een insectenbeet, maar andere keren heb ik dat niet altijd kunnen vaststellen. Het is idd wel eens na een warme dag, stress of dergelijke.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 24 Mei 2019 21:43

Re: Netelroos

Ik heb het sinds een jaar met regelmaat en ik weet niet waardoor het komt. Ik gebruik er desloratadine voor en heb fexofenadine voor als het nog door de desloratadine heen komt. Daarnaast heb ik levomenthol crème voor de jeuk.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 24 Mei 2019 22:12

Re: Netelroos

Een keer gehad. Ik kreeg het na een verkoudheid.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 25 Mei 2019 10:08

Re: Netelroos

Het was na 1 dag weg. Ik denk toch een reactie na een verkoudheid.
Ik kan mij overigens niet herinneren of hij de vorige keer ook verkouden was.
2016

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers