Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #10

<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 22 Mei 2019 20:36

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Serieus cbl.... Waarom zon reactie? Als jou huis door die aardbevingen op instorten staat. Jijzelf een angst ontwikkel voor die trillingen. Is het de natuur.. Neee daar totaal niet.. Aardbevingen van die richter zijn eng.. Vorig jaar 2 aardbevevingen mee gemaakt van die richter en nee dat is echt geen pretje. Dus een normale reactie is echt hier wel op zijn plaats.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Mei 2019 20:38

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Even lekker een ander onderwerp.

Ik heb net een complete blokkade gekregen tijdens een tentamen. Een hertentamen. Dus het was ook mijn laatste kans dit jaar en ik had echt mijn pijlen erop gezet om dit jaar zover mogelijk te komen qua afstuderen en misschien zelfs af te studeren. Helaas niet geluk, dus net behoorlijk over de toeren mijn vriend gebeld.
Spreekt hij er later met zijn dochter over, krijg ik van haar ineens een appje. Dat het allemaal wel goed komt. Super lief van haar, zeker omdat ze echt aan het puberen is en ze soms ook een andere kant laat zien. Zorgde wel even voor een lach op mijn gezicht.

Meiden in Groningen. Ik hoop voor jullie dat de schade mee valt en dat er snel wat duidelijk wordt qua hoeveelheid gas die ze nog mogen inwinnen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem313

Bericht 22 Mei 2019 20:44

Re: Wat wil je even kwijt? #10

He jammer SO. Misschien juist omdat er zoveel druk op zat voor je? Lief van de dochter van je vriend.

Ik zit me een potje kwaad te maken in hoe we met Groningen omgaan. Als dit in de Randstad was gebeurd stond het land op z’n kop! En nu - sure, het is in het nieuws, maar niet in de orde van grootte die je mag verwachten na zo’n heftige gebeurtenis in een toch al vuistdik dossier. Maar hee, we hebben vanavond een nep-debat tussen 2 politici van rechts en rechtser die geen bal van doen hebben met de verkiezingen van morgen, dus daar gaat alle aandacht heen. Leidt lekker af van een premier die jarenlang Shell z’n gang laat gaan met dit als gevolg. Wat een minachting voor de kiezers.
<<

Burgemeester Puck

Bericht 22 Mei 2019 20:49

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Bedankt voor het melden van het bericht van CBL, het heeft eventjes geduurd voor wij konden reageren omdat we graag even overleggen over zulke situaties. We hebben inmiddels een, volgens ons, gepaste actie ondernomen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Mei 2019 20:51

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Heee Caulfield een pushbericht én eerste item op het nieuws he! :wink:

Thanks voor je morele steun :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem279

Bericht 22 Mei 2019 20:53

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Burgemeester Puck schreef:Bedankt voor het melden van het bericht van CBL, het heeft eventjes geduurd voor wij konden reageren omdat we graag even overleggen over zulke situaties. We hebben inmiddels een, volgens ons, gepaste actie ondernomen.

Watvoor actie dan? ‘t Hoeft toch niet zo geheimzinnig, of wel? :)
Edit: Fijn trouwens. Was het eens met Cotton.
<<

Anoniem316

Bericht 22 Mei 2019 21:04

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Fijn dat er wat aan gedaan is, maar wat hebben jullie gedaan dan? Lijkt mij dat daar gewoon over gecommuniceerd kan worden. Ik en met mij nog een of meerdere hebben berichten van haar gemeldt. Ik heb daarop geen terugkoppeling ontvangen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 22 Mei 2019 22:49

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ben ook benieuwd, was ook 1 van de melders, vanmiddag van haar eerste reactie hier en ook geen terugkoppeling gehad. Waarom geen openheid?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Mei 2019 08:54

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wat schrikken Zora! Gewoon midden in de stad ook. Het wordt dus blijkbaar alleen maar erger.

Ik wil even kwijt dat ik vandaag naar Portugal vlieg, voor een lang weekend zon en wijn met mijn twee liefste vriendinnen. Zo’n zin in! En ik heb mijn nieuwste column gedeeld op social media en het is nu opgepikt door een bekende longarts en nu wordt het dus landelijk gelezen en gedeeld. Daar ben ik stiekem best trots op.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem313

Bericht 23 Mei 2019 09:02

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ik heb m gelezen Lady, hele mooie column.
Veel plezier in Portugal!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Mei 2019 09:06

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wat gaaf Lady! Daar mag je trots op zijn!

Ook ik vraag me af waarom er zo geheimzinnig gedaan wordt..


Ik ben geschrokken van mijn dochter vanmorgen.
We waren aan t douchen, ze stond er al even onder toen ik er bij kwam, en was zittend aan het spelen.
Ivm haren wassen moest ze even gaan staan en ineens zegt ze: 'Mama.. ik word misselijk, het wordt helemaal donker.. ik moet spugen.'
Ik heb haar beet gepakt en volgens mij viel ze even weg, haar ogen draaide wat en ze reageerde niet.
Zelf zegt ze dat ze me wel hoorde.
Dit duurde denk een sec of 30 en toen was ze er weer. Overstuur en misselijk. Snel de douche maar uitgezet :(

Kan het allemaal verklaren (warme douche, te snel gaan staan etc) maar toch was het schrikken. Voor haar ook! Hou haar maar even thuis vandaag, ze is nu moe en nog misselijk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Mei 2019 09:11

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ah wat schrikken Lejow, maar wat gaf ze het goed aan. Dat lijkt me wel fijn, zonder dat je wist wat zij voelde was jij waarschijnlijk nog veel meer geschrokken en had je haar waarschijnlijk niet beetgepakt.

Lady, heel veel plezier! Geniet van je weekendje. En ik vond je column ook heel mooi inderdaad.

Ik ga waarschijnlijk ook met een vriendin een paar daagjes weg van de zomer (hebben we dronken bedacht maar gisteren appte ze nuchter dat ze het nog steeds zag zitten haha) en zat zelf ook aan Portugal te denken, Lissabon of Porto. Of Engeland, iets heel anders. Moeten nog maar even kijken of het lukt.

Verder baal ik (al moet dat eigenlijk in het andere topic maar ik ben hier nu toch bezig) dat ik weer ziek ben. Is zoontje net beter, ben ik aan de beurt. Al twee nachten bijna niet geslapen van de keel/hoofd/spierpijn, echt zo grieperig. Maar ga zo wel de deur uit om te stemmen en heb met Bazinga afgesproken, dus ga ik toch maar even doen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem328

Bericht 23 Mei 2019 09:14

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Lady waar kan ik je column vinden?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 23 Mei 2019 09:16

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wat goed Lady! Ik heb 'm ook gelezen, heel aangrijpend geschreven! Heel veel plezier in Portugal!

Lejow, fijn dat het meeviel.. hopelijk knapt ze na een rustig dagje wat op.

Marin, vervelend. Veel plezier met Bazinga en beterschap!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2019 09:56

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Even terugkomend op de actie richting CBL. Ik vind zeker dat 'wij' daarvan op de hoogte mogen zijn. Zie het als een klas waar iemand op de vingers wordt getikt, dat mag toch ook iedereen zien? Het is juist een signaal naar iedereen toe, dat bepaald gedrag wel of niet toelaatbaar is. Laten we het vooral open houden met elkaar.

Verder wil ik even kwijt dat we gisteren toch een vakantie nog hebben geboekt. Ik heb geen vakantie sinds oktober meer gehad, geen ziektedag oid en ik raas maar door. Doe ik ook zelf, maar merk ook langzaam dat ik wel wat ruimte kan gebruiken. Dus we gaan met z'n tweetjes de dag na June's bruiloft naar Spanje!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 23 Mei 2019 10:21

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Fijn Caro! Ik hoop dat jullie goed tot rust komen.

Ik wil even kwijt dat ik onderweg naar de kaakchirurg ben ivm een spoed afspraak. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel blij dat ik zou snel terecht kan maar het liefst wil ik nu in een hoekje wegkruipen. Ik heb al een angst voor de tandarts maar dit is nog wel een tikje erger. En ik moet ook nog eens alleen dus ik vind mezelf ook best wel zielig nu.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 23 Mei 2019 11:36

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Sterkte, Jada! Ook zonder angst voor de tandarts al erg vervelend. Wat moet er gebeuren?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 23 Mei 2019 12:01

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Laatst is het met een kies trekken mis gegaan. De kop brak meteen al meteen af, toen heeft hij de rest van de kies doormidden gezaagd. Met wat moeite heeft hij de voorste wortel er wel uit gekregen maar de achterste was geen beweging in te krijgen. Gezien de forse pijnklachten moet die er nu met spoed uitgehaald worden door de kaakchirurg.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 23 Mei 2019 12:16

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Dat is balen! En extra vervelend dat er niemand mee kan lijkt me. Ben je al aan de beurt (geweest)?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 23 Mei 2019 14:01

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Inmiddels wel. Was door de ontsteking heel lastig te verdoven, ze heeft wel vijf keer moeten bij verdoven. Maar eenmaal een werkende verdoving was het zo gebeurd gelukkig.
<<

Anoniem316

Bericht 23 Mei 2019 14:48

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Fijn dat het achter de rug is Jada!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Mei 2019 15:30

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Olijfje schreef:Lady waar kan ik je column vinden?

Staat op dr Insta
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 23 Mei 2019 17:03

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Gelukkig dat het uiteindelijk goed verdoofd was en het nu achter de rug is, Jada. Hopelijk geen napijn!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem271

Bericht 23 Mei 2019 17:06

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Burn schreef:
Olijfje schreef:Lady waar kan ik je column vinden?

Staat op dr Insta


En voor de mensen die haar niet op Instagram hebben? :wink:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Mei 2019 17:07

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ik weet niet in welk topic je erover schreef Suus, maar ik zie je nu reageren hier. Hoe gaat het met je vader als ik vragen mag? En met jou en je zwangerschap? Houd je 't nog beetje vol? (je mag me ook verwijzen naar een reactie elders hoor maar ik was benieuwd)
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers