Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huis gevonden, maar twijfels - hadden jullie dat ook?

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Mei 2019 18:13

Re: Huis gevonden, maar twijfels - hadden jullie dat ook?

@ Claire... Heeft een appartement ook nog je voorkeur als je een gezin met kinderen hebt?
Een tuin is dan wel erg fijn voor ze lijkt mij.

Een appartement is niets voor mij. Vriendin heeft jaren op een appartement gewoond midden zowat boven Stratum (de uitgaansstraat van Eindhoven). Vreselijk vond ik het. Met oordoppen slapen in het weekend. Parkeren op een kwartier lopen (buiten de betaalzone als ik op bezoek kwam). Rare luchtjes in de gang etc..
<<

Anoniem269

Bericht 18 Mei 2019 19:41

Re: Huis gevonden, maar twijfels - hadden jullie dat ook?

Ja ook dan heeft een appartement de voorkeur. Er zijn duizenden kinderen groot geworden zonder tuin hoor. En er zijn natuurlijk ook appartementen met een tuin.
<<

Anoniem279

Bericht 18 Mei 2019 21:30

Re: Huis gevonden, maar twijfels - hadden jullie dat ook?

Met kinderen zou ik absoluut wel een voorkeur hebben voor een tuin. Het altijd mee naar buiten moeten als ze nog klein zijn is wel vervelend, je kunt kleine kinderen niet even alleen beneden laten spelen, wat in een tuin wel kan. Maar qua ruimte zouden we hier prima drie kinderen kunnen huisvesten. Zelfs vier. We hebben nog drie slaapkamers over, twee kleine en één grote waar prima twee kinderen kunnen slapen. Wat dat betreft vind ik dit een heerlijk huis.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 20 Mei 2019 21:04

Re: Huis gevonden, maar twijfels - hadden jullie dat ook?

Nou wij hebben vandaag de bouwkundige keuring laten doen en daar kwam gelukkig niets ernstigs uit, dus we gaan morgen gewoon tekenen! Ik was deze keer toch wel heel blij en het voelde ook weer vertrouwd toen we er waren, dus m'n twijfels zijn al een stuk minder geworden gelukkig, nu zijn het meer nog een soort van gezonde zenuwen van 'ik hoop dat het allemaal doorgaat'.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Mei 2019 21:28

Re: Huis gevonden, maar twijfels - hadden jullie dat ook?

Fijn! Veel geluk in jullie nieuwe huis.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mei 2019 21:32

Re: Huis gevonden, maar twijfels - hadden jullie dat ook?

Dragonfly fijn dat het nu al een stuk beter voelt.

Wij hebben met zn tweeen 3 huizen bekeken en ondanks dat ons huis nu absoluut niet aan onze wensen voldoet voelde het wel gelijk heel erg fijn. Wij hebben dit huis gekocht met de intentie er enkele jaren te wonen en dan een huis te kopen wat we af kunnen betalen voor ons pensioen. De wijk waar we wonen willen we heel graag blijven wonen, en de huizen die we in die wijk zouden willen zijn er ook niet heel veel. Gelukkig wonen er heel veel oude mensen in deze wijk dus de kans dat er een huis vrij komt wat wij mooi vinden is tegen die tijd best groot. Daarbij valt ons huis in de categorie die over het algemeen de minste klappen krijgt van recessies.

Ons volgende huis moet dus echt wel aan heel wat meer eisen voldoen.
2015 💙
<<

Anoniem269

Bericht 21 Mei 2019 08:56

Re: Huis gevonden, maar twijfels - hadden jullie dat ook?

Komt vast helemaal goed. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 21 Mei 2019 10:10

Re: Huis gevonden, maar twijfels - hadden jullie dat ook?

Bedankt allemaal!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers