Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mei 2019 15:47

Re: Temptation Island.

Islandgirl schreef:
Radler schreef:Ik kijk een week vooruit dus weet echt niet precies wat wanneer exact wordt uitgezonden, denk dat IG dat ook heeft


Dit dus inderdaad. Dus zet ik dingen in een spoiler zodat ik niet per ongeluk iets verklap.

Dat is toch niet zo erg CBL?


Je verklapt niks, want zoals ik al zei hoorde je dat afgelopen week aan het einde of in het voorstukje van wat je deze weet te zien krijgt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Mei 2019 15:52

Re: Temptation Island.

Joh, doe even moeilijk. Niet iedereen houdt precies bij wat wanneer gezegd dan wel uitgezonden wordt!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 14 Mei 2019 15:53

Re: Temptation Island.

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mei 2019 16:42

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Joh, doe even moeilijk. Niet iedereen houdt precies bij wat wanneer gezegd dan wel uitgezonden wordt!


Ik doe niet moeilijk kwestie op van opletten!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 14 Mei 2019 16:52

Re: Temptation Island.

Als je een week voorloopt is het geen kwestie van wel of niet opletten maar gewoon niet weten wat wanneer precies is uitgezonden.
Prima toch dat IG het voor de zekerheid in een spoiler zet.

Jij vond het toch ook vervelend dat Luuk iets bij boulevard had gezegd terwijl dat ook overal op fb, insta etc al te lezen was. Dus wilde IG niet het risico lopen iets te verklappen wat nog niet geweest was.
Daarbij was niet het hele kampvuur uitgezonden maar een klein stukje. Had dus zomaar gekund dat het tijdens hele kampvuur wel te horen was.
Juli 2019
<<

Anoniem280

Bericht 14 Mei 2019 16:55

Re: Temptation Island.

Heeft niks met opletten te maken.
De een kijkt via videoland, ander niet.
Ik onthoud ook echt niet wanneer iets is uitgezonden of dat het nog moet komen.
Begrijp de spoilers dan wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mei 2019 18:50

Re: Temptation Island.

Radler schreef:Als je een week voorloopt is het geen kwestie van wel of niet opletten maar gewoon niet weten wat wanneer precies is uitgezonden.
Prima toch dat IG het voor de zekerheid in een spoiler zet.

Jij vond het toch ook vervelend dat Luuk iets bij boulevard had gezegd terwijl dat ook overal op fb, insta etc al te lezen was. Dus wilde IG niet het risico lopen iets te verklappen wat nog niet geweest was.
Daarbij was niet het hele kampvuur uitgezonden maar een klein stukje. Had dus zomaar gekund dat het tijdens hele kampvuur wel te horen was.


Zucht het ging niet om het kampvuur heb het nu al 2x verteld blijf het niet zeggen! Laat maar!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 14 Mei 2019 21:50

Re: Temptation Island.

Jij zegt
Je zag toch aan het einde of in het voorstukje van wat deze week komt wat er in de spoiler stond.

Maar je ziet in het voorstukje toch nooit alles, dus had het prima wel tijdens het kampvuur uitgezonden kunnen worden in de gehele aflevering
Of zeggen ze specifiek dat ze dat niet laten zien? Kan mij dat namelijk niet herinneren

Even de laatste minuten terug gekeken. Je ziet 2 stukjes van hun kampvuur en de verleider die thuis verteld wat er gebeurd is.
Maar naast die 3 stukjes had toch gekund dat ze tijdens het kampvuur wel het fragment hadden laten horen.
Juli 2019
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 15 Mei 2019 06:45

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Islandgirl schreef:
Radler schreef:Ik kijk een week vooruit dus weet echt niet precies wat wanneer exact wordt uitgezonden, denk dat IG dat ook heeft


Dit dus inderdaad. Dus zet ik dingen in een spoiler zodat ik niet per ongeluk iets verklap.

Dat is toch niet zo erg CBL?


Je verklapt niks, want zoals ik al zei hoorde je dat afgelopen week aan het einde of in het voorstukje van wat je deze weet te zien krijgt.


Jij snapt mij niet en ik snap jou niet. Dus laat mij lekker dingen in een spoiler zetten en negeer jij dan die spoiler van mij, dat lijkt me het beste voor dit topic.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 15 Mei 2019 09:05

Re: Temptation Island.

CBL bepaalt sowieso de regels niet dus loze discussie. Als mensen iets in een spoiler willen plaatsen dan kan dat natuurlijk te allen tijde.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 10:12

Re: Temptation Island.

Carrie schreef:CBL bepaalt sowieso de regels niet dus loze discussie. Als mensen iets in een spoiler willen plaatsen dan kan dat natuurlijk te allen tijde.


Ook weer zo'n kinderachtige opmerking! Jullie doen maar allemaal hoor.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 17 Mei 2019 08:31

Re: Temptation Island.

Woop woop, ik heb het idee dat Heikki en Milou nog/weer bij elkaar zijn. Zag net ook dat Roger en Laura weer bij elkaar zijn. Leuk!
Benieuwd naar Sidney en Demi.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Mei 2019 10:03

Re: Temptation Island.

Gisteren de allerlaatste gezien! Toch nog wel enigszins vermakelijk eigenlijk.

Zag dat VIPS op 27 juni alweer begint.
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Mei 2019 11:40

Re: Temptation Island.

Las in de Volkskrant een artikel over waarom dit seizoen zo ruk is en waarom de VS- versie zoveel toffer is, bijvoorbeeld omdat ze daar al niet per se in een goede relatie zitten, en echt bewust ‘de verleiding aangaan’ om te kijken of ze dat leuker vinden dus. Klinkt veel interessanter! Heeft iemand hier al wat van gezien?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mei 2019 12:57

Re: Temptation Island.

Heb het stukje terug gekeken zodra Sidney bij het kampvuur komt omdat ik wilde weten hoe vaak hij die congolees zei en dat was 4x. Zo ontzettend respectloos en dat had Rick ook door dmv te zeggen Gaetan, hij heet Gaetan. Het woord die vind ik vooral sneu net alsof hij een ding is!
Bah wat een lamlul en niet alleen daarom. Hij keek Demi amper aan en dat domme gezwets van heb ik dat gezegd? Vervolgens sorry zeggen dus dan weet hij dondersgoed dat hij het gezegd heeft. Hij is gewoon ontzettend dom er hangen overal camera's en microfoons. Toen ze naar de auto liepen tig keer sorry zeggen op een rare toon/manier. Hij praat ook zo raar doet amper zijn mond open. Vind zichzelf heel wat! Demi is beter af zonder hem!

Rodanya wat een bitch zeg (sorry). Wat een ontzettend schijnheilig kind is dat, want dat is ze! Tuurlijk is het niet oke dat Morgan meerdere keren is vreemd gegaan, maar ze doet nu exact hetzelfde. Ze wilde zelf mee doen. Dat voorstukje echt hilarisch met Danicio er steeds tussendoor. Zij loopt te miepen dat ze er niet aan mee wil doen nou dan heeft ze toch echt mooi pech.
Misschien past ze goed bij Sidney, beide van die schele eefjes!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 17 Mei 2019 13:43

Re: Temptation Island.

Amerikaanse is echt veel leuker.

De laatste aflevering is wel sappig trouwens.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 17 Mei 2019 14:01

Re: Temptation Island.

Sam schreef:Amerikaanse is echt veel leuker.

De laatste aflevering is wel sappig trouwens.


Ja. Wel jammer dat Danicio niet in de bioscoopzaal zat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Mei 2019 14:35

Re: Temptation Island.

Volgens mij ontbraken daar best veel verleiders!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2019 14:37

Re: Temptation Island.

Ja er waren heel veel niet aanwezig, jammer idd.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mei 2019 15:16

Re: Temptation Island.

Kan niet wachten tot as week, maar kan het niet ergens vinden waar je het al kan kijken buiten rtl xl om.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2019 15:31

Re: Temptation Island.

Videoland :P
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mei 2019 15:33

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:Videoland :P


Hahaha nee ik wacht wel ongeduldig een week!
Ik hoorde wederom weer van mijn grote vriend Luuk dat Milou en Heikki alsnog uit elkaar zijn. Dacht dat zoiets volgende week pas kenbaar wordt gemaakt.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Mei 2019 13:18

Re: Temptation Island.

Zora schreef:Las in de Volkskrant een artikel over waarom dit seizoen zo ruk is en waarom de VS- versie zoveel toffer is, bijvoorbeeld omdat ze daar al niet per se in een goede relatie zitten, en echt bewust ‘de verleiding aangaan’ om te kijken of ze dat leuker vinden dus. Klinkt veel interessanter! Heeft iemand hier al wat van gezien?


Heb de eerste aflevering nu gezien, was echt tof!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Mei 2019 13:30

Re: Temptation Island.

Denk dat het verstandig is gezien dit seizoen dat de productie er goed over nadenkt om hierna nog een seizoen te maken. Een jaar overslaan is geen slecht idee vind ik. Nou krijgen we nog vips. Is dat weer op Videoland?
Ik ga eens vragen of mijn man de afl. van aanstaande week ergens kan downloaden 16 toch?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 18 Mei 2019 16:21

Re: Temptation Island.

Zora schreef:
Zora schreef:Las in de Volkskrant een artikel over waarom dit seizoen zo ruk is en waarom de VS- versie zoveel toffer is, bijvoorbeeld omdat ze daar al niet per se in een goede relatie zitten, en echt bewust ‘de verleiding aangaan’ om te kijken of ze dat leuker vinden dus. Klinkt veel interessanter! Heeft iemand hier al wat van gezien?


Heb de eerste aflevering nu gezien, was echt tof!


Ja veel leuker hé.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers