Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Mei 2019 20:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik hou het nog aardig vol gelukkig. Wel met vlagen ineens heel emotioneel, maar dat lijkt me ook wel normaal. Vanmorgen kon ik even alleen naar mijn vader toe en heb ik hem de proefdruk van ons geboortekaartje laten zien, hij was namelijk erg nieuwsgierig naar de naam. Hij vond het zo mooi! Mijn (tweede) moeder was er op dat moment niet en mijn vader had gevraagd of hij het haar mocht vertellen. Maar toen ze thuis kwam, wist hij de naam niet meer en hij was zo verdrietig :snik:

Hij wordt inderdaad komende zondag al opgenomen, precies op mijn zusjes 30e verjaardag. Die gaan we 's ochtends nog lekker samen vieren bij mijn ouders thuis.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Mei 2019 21:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh Suus wat confronterend dan! Lijkt me heel normaal, zeker in combinatie met een zwangerschap. Fijn dat jullie nog een mooi moment samen hebben voor de opname!
⁠♡♡♡
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 15 Mei 2019 05:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Suus wat mooi dat je het geboortekaartje hebt kunnen delen. Wat een verdrietige en onzekere situatie zo zeg. Wel heel fijn dat jullie voorafgaand aan zijn opname nog als familie samen kunnen zijn, dat lijkt me heel waardevol. Sterkte met alles! :hug:

♥♥
<<

Anoniem270

Bericht 15 Mei 2019 12:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dat mijn zoontje sinds zondag weer in het ziekenhuis ligt. :snik:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 15 Mei 2019 12:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ach Scott, wat naar. Wat mankeert je zoon?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Mei 2019 13:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Sterkte Suus, wat verdrietig zo.
Ah wat rot Scott. Wat is er aan de hand?

Ik wilde klagen dat ik al een paar weken hoofdpijn heb, maar dat valt dan weer zo in het niet bij dit soort dingen. Toch baal ik er wel van, ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Ik heb sowieso snel hoofdpijn maar dit is meer dan m'n normale hoofdpijn en ik kan er niet helder door nadenken en dat vind ik erg vervelend.
Let's discover the world together.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 15 Mei 2019 13:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Jee Suus, wat heftig zeg! Veel sterkte voor jullie allemaal.

He Scott, wat naar! Is je zoon aan de beterende hand?

Vervelend Marin! Hoe komt het dat je zo'n hoofdpijn hebt?
<<

Anoniem270

Bericht 15 Mei 2019 13:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Mijn zoon heeft longontsteking voor de zoveelste keer. Ben inmiddels de tel kwijt.
Dit is ook al zn 5e ziekenhuisopname daarvoor.
Het gaat sinds vandaag beter gelukkig.

Marin, hoofdpijn kan ook zeer vervelend zijn. Heb er zelf ook veel last van.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Mei 2019 13:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Geen idee, helaas, anders kon ik er wat aan doen misschien.

Wat zielig, Scott! Hopelijk is hij gauw beter en blijft hij ook beter. Hoe oud is ie?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem270

Bericht 15 Mei 2019 13:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Heb je geen migraine?

Mijn zoon is net 5. Hoop ook dat het nu weg blijft of er snel overheen groeit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Mei 2019 13:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ah dan krijgt ie er waarschijnlijk ook wel wat van mee inderdaad. Wat rot, hopelijk gaat het gauw beter.

Nee, dit is geen migraine. Al zag ik laatst wel weer strepen, maar dit is toch net weer anders. Hoop dat het maar gauw over gaat.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 15 Mei 2019 14:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik heb het ook Marin als ik geen hooikoortsmedicatie innemen. Is het misschien en allergie?
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Mei 2019 14:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh dat weet ik eigenlijk niet, ik heb nog nooit hooikoorts of een andere allergie gehad. M'n man heeft wel cetirizine in huis vanwege zijn allergie, denk je dat ik daar eentje van kan nemen of toch liever niet? Ben wel ook beetje stuffy in m'n neus inderdaad, maar dat ben ik al maanden, maar dacht daarbij eigenlijk meer aan gewoon verkoudheid vanwege, nou ja, het hebben van een peuter haha.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Mei 2019 14:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Zo'n tabletje kan geen kwaad hoor. Je zou het kunnen proberen, wie weet dat je overgevoelig bent voor een bepaald deeltje dat in de lucht hangt.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 15 Mei 2019 19:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Kun je wel innemen Marvin.

Ik baal zo. We zijn een midweekje weg, sinds maandag. Zondagavond werd Sophie ziek. Hoge koorts. Dit was maandagavond op z'n retour. Toen die avond werd Pepijn ziek. Dinsdag en woensdag bijna niks samen kunnen doen, hij viel echt overal in slaap en had enorm hoge koorts. Dus ons opsplitsen. Vandaag een redelijke dag gehad. Wat opgeknapt maar nog wel moe. Wel samen kunnen gaan zwemmen. Wordt net Sophie weer ziek. Overgeven overgeven. Al het schone goed dat ik bij had is bijna op. Dus als 't niet op houdt gaan we morgen naar huis ipv vrijdag.
De wereld vergaat er niet van, maar ik vind het zo jammer! Wij hadden ons enorm verheugd, maar de kinderen (vooral Pepijn) nog veel meer. Meehhhh!!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 15 Mei 2019 19:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh Sam wat vervelend, ik hoop voor jullie dat jullie nog een leuke dag hebben morgen!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Mei 2019 05:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh Sam, dat is ook balen! Zo hadden jullie een weekje vakantie niet voorgesteld. Hoe ging het gisteren?

Scott, hoe is het met je zoon?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem270

Bericht 17 Mei 2019 09:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Lief dat je er naar vraagt Taeda. Mijn zoon is sinds gistermiddag weer thuis.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mei 2019 20:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat fijn Scott.

Ik baal dat ik m'n moeder soms zo onuitstaanbaar irritant en zo'n eigenwijze pain in the ass vind. En ik voel me ook zo schuldig dat ik dat dan denk want er zijn genoeg mensen die maar wat graag hun moeder in hun leven zouden willen hebben nog natuurlijk. Daar probeer ik dan ook wel aan te denken, maar soms... Ik merk steeds meer dat ze echt zo'n 'old grumpy lady' begint te worden, zo vastgeroest in haar eigen starre gedachten en meningen (die vaak vrij fel en oordelend naar de medemens zijn). Ze gaf zelf altijd al zo af op haar eigen moeder die ook zo'n oude 'pain in the ass' was en nu is ze het zelf steeds meer aan het worden. Ik vind dat echt best moeilijk om te realiseren en mee om te gaan. Begrijp me niet verkeerd, ze is echt de allerliefste mama voor ons en de liefste oma (soms te lief voor ons allen) maar zó vast in haar eigen gedachten en mening. Anderzijds probeer ik dat ook te relativeren dat dat waarschijnlijk steeds lastiger wordt naarmate je ouder wordt, om daar nog open in te zijn. Maar moeilijk vind ik 't wel. En eigenlijk gewoon irritant. En dan dat schuldgevoel wat ik weer voel er bovenop. Daar baal ik dus van. Weet ook niet zo goed wat ik wil, tips, ervaringen, of gewoon even ei kwijt.
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 17 Mei 2019 20:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Marin, heel herkenbaar. Mijn moeder zit vaak af te geven op mijn oma maar ze gaat er steeds meer op lijken :smile:
En hoeveel ik ook van haar hou, soms word ik er ook doodmoe van. Wij zeggen het wel gewoon tegen haar hoor dat ze op haar moeder lijkt en dan is ze weer even rustig haha.
Laatst gewijzigd door Emma op 17 Mei 2019 21:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 17 Mei 2019 21:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Herkenbaar Marin. Mijn moeder gaf altijd veel commentaar op mn opa, maar zelf is ze precies zo. Heel gezellig soms :palm:

Ik baal heel erg van mijn man op dit moment. Al een week of 3 heeft ie zo’n 3x in de week avond dingen van zijn werk. Een borrel hier, een borrel daar, een hele dsg + avond conferentie, een nachtje weg, afgelopen weekend een dag helpen bij een vriend. Morgen weer, etc. We hebben hem deze week welgeteld 1 avond gezien. Nu heeft ie ook een borrel en ik gaf vanmorgen aan dat ik het fijn zou vinden als ie op tijd thuis zou zijn. Net belde ik ‘m om te vragen waar ie bleef, is ie vet pissig dat ik m bel. Hij snapt gewoon niet dat ik ook wel tijd met hem wil :thumbdown:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Mei 2019 21:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Heel herkenbaar Marin. Mijn moeder is een supermoeder en oma. Maar ik hou het gewoon niet lang met haar uit omdat ik me zo aan haar erger, en daar krijg ik ook weer een schuldgevoel van. En dan kan ik soms ook wel fel op haar reageren waar ik later dan spijt van heb.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mei 2019 22:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

'Fijn' dat het herkenbaar is. Ik voel me dan direct alweer schuldig want het is echt een schat maar man man man. Af en toe...
Maar misschien ben ik over dertig jaar net zo.

En ja precies dat, Joey!

Ooh la la, wat vervelend zeg! Zo irritant dat ie dan ook pissig is. Het veel weg zijn is tot daar aan toe maar geen begrip hebben is nog veel erger.
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 18 Mei 2019 00:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Marin, ik heb dat met mij beide ouders. Het zijn schatten van mensen maar soms ga ik zelfs eerder weg als ik er ben omdat ik niet tegen hun manier van denken kan.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 18 Mei 2019 07:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ooh la la, wat naar zeg. Was dat voor 3 weken terug nog niet het geval dat hij zo vaak weg was?
En was hij nu nog enigszins op tijd?

Ik ben zo'n achterdochtig type die dan eens zijn mobiel zou gaan checken :palm:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers