Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 17 Mei 2019 16:48

Weekendplannen!

Zo, eindelijk weekend! Gaan jullie nog iets leuks doen?

Hier een rustig weekend voor de boeg. Ik ben deze week ziek geweest dus ik vind het eigenlijk wel fijn.
Morgenmiddag ga ik naar een verjaardag en verder helemaal niets. Denk morgenavond even naar het songfestival kijken.

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem317

Bericht 17 Mei 2019 17:30

Re: Weekendplannen!

Vrijdag: vandaag heb ik gewerkt en vanavond gaan we naar vrienden.
Zaterdag: huishouden, boodschappen, bij m’n ouders kijken en even bij een vriend in zijn nieuwe huis kijken.
Zondag: nog geen plannen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Mei 2019 17:46

Re: Weekendplannen!

Ik ga zo meteen naar de verjaardag van Harrison! Zin in!

Morgenvroeg ga ik toeren met een vriend en ik mag op zijn nieuwe motor :) morgenmiddag gaan we met een groep schilderen in een vriendin haar nieuwe huis en dan de kroeg in!
Zondag ga ik wat drinken en eten met een vriend! Lekker vol dus!

Fijn weekend allemaal!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mei 2019 17:50

Re: Weekendplannen!

Veel plezier Feline. En gefeliciteerd Harrison!

Ik ben nu nog bij m'n moeder samen met m'n zoontje. Lekker eten en wijn drinken vanavond.

Morgen ga ik na een vroege lunch naar huis rijden. 's Middags komen er vrienden langs, gaan we een rondje varen en 's avonds uiteten bij ons favoriete restaurant in de stad.

Zondag een afspraak met vriendengroep met kinderen erbij dus we zijn nog aan 't steggelen over welke speeltuin+restaurant ergens midden in't land het wordt.
Let's discover the world together.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 17 Mei 2019 19:17

Re: Weekendplannen!

Vanmorgen naar de kapper geweest, vanmiddag huishouden gedaan en dadelijk met een wijntje op de bank.
Morgenochtend even naar mijn ouders, in de avond komen vrienden hier borrelen en songfestival kijken.
Zondag nog geen plannen, maar kan zo nog maar veranderen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Mei 2019 19:46

Re: Weekendplannen!

Fijn weekend allemaal!

Wij vertrekken morgenochtend naar Beekse Bergen, daar zijn we dan 's middags met m'n schoonouders en schoonzus en neefjes. Giraffen kijken. :heart: Daarna door naar Van der Valk in Tilburg, daar eten en overnachten met z'n allen. Zondag weer naar huis en beetje chillen.
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 17 Mei 2019 20:01

Re: Weekendplannen!

Morgen staat er niks op de planning. Er heerst mannengriep hier in huis :(.
Zondagochtend gaan we naar de kleuterbios (Casper en Emma film), 's middags de verjaardag van de broer en zussen van mijn vriend en 's avonds gaan we naar een optreden van Tom Walker.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 17 Mei 2019 23:22

Re: Weekendplannen!

Mijn weekend is net begonnen!

Ik heb vandaag in huis wat gerommeld en heb net een avonddienst gehad.
Morgen ochtend wil ik even wat gezinstijd hebben. En 's middags even korfbal kijken bij mijn zusje. Daarna door naar mijn jarige mama.

Zondag: Nog geen plannen. N. gaat bbqen bij oud-collega, dus ik ben alleen met L. Ik denk bij mooi weer even naar de kinderboerderij oid.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 18 Mei 2019 12:55

Re: Weekendplannen!

Ik ben mijn weekend gisteren begonnen met lekker sushi eten in Utrecht.

Vanmorgen een kinderverjaardag gehad en nu languit de op de bank. Straks breng ik de kinderen naar mijn ouders.
Man en ik gaan thuis lekker samen koken en relaxt eten.

Morgen lopen we samen de Vissenloop hier. 30km wandelen :) Daarna de kindjes weer ophalen bij mijn ouders.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 18 Mei 2019 16:41

Re: Weekendplannen!

hier vanmorgen een kinderverjaardag, daarna naar de stad voor de cultuurdag met mmn dochters. Allemaal activiteiten rondom muziek/dans theater voor hen en optredens. Nu net thuis en even niks

morgen moet ik zelf optreden en gaan we savonds bbqen
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2019 18:17

Re: Weekendplannen!

Aanvankelijk zou ik gisteravond met een vriendin borrelen en zou er vandaag een vriend komen eten en zouden we op het terras gaan zitten. Helaas ben ik van buikgriep overgegaan in een fikse verkoudheid en hang ik nu op de bank. Dat zal morgen niet anders zijn. Vnvd dus sinds jaren het Songfestival kijken; we hebben een appgroepje met wat vriendinnen. Benieuwd hoe lang ik die ellende volhoud zonder een glas/fles wijn.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers