Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mensen die bekent zijn in Groningen

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mei 2019 13:31

Mensen die bekent zijn in Groningen

Ik heb volgende week een etentje in Groningen. Nu moet ik er alleen heen rijden. Maar waar kan ik het beste parkeren.

We eten bij la cubanita groningen
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 15 Mei 2019 13:49

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Ik parkeer altijd bij hoogkerk en ga dan met de bus verder. Verreweg het makkelijkste en goedkoopste.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mei 2019 14:06

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Maar rijd dat in de avond nog ?
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 15 Mei 2019 14:15

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Ik zou voor het gemak van een parkeergarage in de stad gaan. Er zitten er heel veel. Als je even googlet op la cubanita Groningen parkeren dan krijg je de dichtstbijzijnde opties te zien.
Parkeren in de stad is inderdaad wel duurder dan bij Hoogkerk.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Mei 2019 14:22

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

De parkeergarage aan de Rademarkt is het dichtstbij denk ik. Of die aan de Vismarkt, maar die is zo smal!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Mei 2019 14:27

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Hier staat mijn moeder (stonden we vroeger ook) altijd:
Q-Park Museum Centrum
https://goo.gl/maps/pSPMqaSDDLjQk1QN8
Herepoortenmolendrift 2, 9711 DG Groningen

En is dichtbij La Cubanita. Makkelijkere parkeergarage dan de Vismarkt inderdaad, die is niet zo prettig. Waar je in Groningen stad altijd goed op moet letten vind ik zijn de eenrichtingswegen. Het is best een doolhof vind ik. Nou geeft je navigatie dat ook wel aan natuurlijk, maar ik vind het altijd opvallend lastiger dan in andere steden.
Let's discover the world together.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 15 Mei 2019 14:40

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

In een voor mij vreemde stad kies ik toch ook altijd de makkelijkste weg en zou gewoon in een garage in het centrum gaan staan. Zeker als ik 's avonds laat nog weer alleen terug moet naar mijn auto.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mei 2019 16:15

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Groningen is inderdaad veel eenrichtingsverkeer geworden. Ook als je naar de Primark gaat ellende is dat.

Ik denk dat ik dan voor q park museum ga. Heb daar z'n hekel aan ergens parkeren waar ik niet bekent ben. En wil niet in de avond laat nog veel alleen over straat in een stad
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 15 Mei 2019 17:13

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

En lekker met de trein gaan? Restaurant is op loopafstand van het centraal station!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 15 Mei 2019 18:15

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

sarah1985 schreef:Groningen is inderdaad veel eenrichtingsverkeer geworden. Ook als je naar de Primark gaat ellende is dat.

Ik denk dat ik dan voor q park museum ga. Heb daar z'n hekel aan ergens parkeren waar ik niet bekent ben. En wil niet in de avond laat nog veel alleen over straat in een stad


Groningen stad is booming in de avond met alle studenten, gebeurt nooit echts iets. Zijn zoveel mensen op straat altijd. Ik loop vaak s avonds alleen op straat en t is gewoon altijd druk met feestgangers. Daar zou ik het niet om laten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mei 2019 18:25

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Caulfield schreef:En lekker met de trein gaan? Restaurant is op loopafstand van het centraal station!

Heb hier geen trein in de buurt. Dan moet ik eerst een stuk met de auto daar heb ik niet zoveel zin in
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Mei 2019 18:40

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Maar als je dat zo spannend vindt, kan je dan niet met iemand met wie je gaat eten afspreken bij welke parkeergarage je gaat parkeren allebei? Dan kan je ook samen terug lopen daar naar toe.

Ik denk overigens wel dat Fantine een goed punt heeft en dat Groningen eens van de drukkere steden 's avonds is.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mei 2019 18:52

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Dat kan ook soms het probleem zijn he. Die drukte.

Wij zijn laatst naar Pathé Groningen geweest. Na de tijd zouden we nog even de stad in, ergens wat drinken. Was 1 straat overgestoken en toen stond er een nogal grote groep mannen te hangen. Dan ben ik al in paniek.
We waren dus zomaar weer thuis. :laughcry:

Ja ik weet dat het niet gezond is, maar kan er niks aan doen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Mei 2019 18:57

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Oh ja nou ja ik voel me over 't algemeen een stuk veiliger met meerdere groepen mensen om me heen op straat dan wanneer ik in m'n eentje ben en er één iemand komt. In steden ben ik eigenlijk juist niet zo snel bang.
Maar angst is niet te sturen en oplettendheid is nooit weg. Wel vervelend dat je dat zo ervaart.
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mei 2019 19:06

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

we gaan met een groep eten. Maar komen allemaal van een andere kant. Dus meerijden kan niet. Misschien laatste stuk. Zal iedereen sturen dat we in dezelfde garage parkeren wel zo fijn als we terug gaan.

Ik vind trouwens parkeergarages altijd eng , overdag ook. Brr kijk misschien te vaak rare films en series
Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 15 Mei 2019 19:18

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

sarah1985 schreef:we gaan met een groep eten. Maar komen allemaal van een andere kant. Dus meerijden kan niet. Misschien laatste stuk. Zal iedereen sturen dat we in dezelfde garage parkeren wel zo fijn als we terug gaan.

Ik vind trouwens parkeergarages altijd eng , overdag ook. Brr kijk misschien te vaak rare films en series


Parkeergarage Rademarkt zit tegenover het politiebureau :smile:. Is ook goed bereikbaar en kom je niet in die eenrichtingsverkeer hel terecht van het centrum. La Cubanita is 5 a 10 min lopen.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 15 Mei 2019 19:58

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Fantine schreef:
sarah1985 schreef:we gaan met een groep eten. Maar komen allemaal van een andere kant. Dus meerijden kan niet. Misschien laatste stuk. Zal iedereen sturen dat we in dezelfde garage parkeren wel zo fijn als we terug gaan.

Ik vind trouwens parkeergarages altijd eng , overdag ook. Brr kijk misschien te vaak rare films en series


Parkeergarage Rademarkt zit tegenover het politiebureau :smile:. Is ook goed bereikbaar en kom je niet in die eenrichtingsverkeer hel terecht van het centrum. La Cubanita is 5 a 10 min lopen.


Dit wilde ik ook typen.

Je rijdt er heel gemakkelijk naartoe en ook weer weg.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem316

Bericht 15 Mei 2019 20:41

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Rademarkt is nog wel een eind lopen hoor. Ik zou gaan voor q park bij de primark of als je niet in de parkeergarage wil, dan zou ik parkeren aan de a-weg (na 18u is het gratis). Dat is beiden op loopafstand.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 15 Mei 2019 20:48

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Je hebt gelijk Dee, ik verwar La Cubanita met El Santo aan de Oosterstraat.

De parkeergarage bij de Primark is veel dichter bij.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Mei 2019 21:16

Re: Mensen die bekent zijn in Groningen

Q Park Westerhaven (Primark) is 6 min/500m.
Q Park Museum is 4 min/350m. Dat is echt praktisch op 't Zuiderdiep. Ik zou die dus doen. Alleen het straatje naast de Pathé is niet heel erg druk misschien maar dat is echt maar een paar meter. Ik dénk dat het op de wandelroute naar de Westerhaven rustiger is maar dat weet ik niet zeker. Maar 350 meter moet wel te lopen zijn toch?
Let's discover the world together.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers