Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantieplannen 2019

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 22 Apr 2019 13:20

Re: Vakantieplannen 2019

CBL, ik dacht dat jullie naar Cyprus gingen. Dat schreef je in een ander topic.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem279

Bericht 22 Apr 2019 13:30

Re: Vakantieplannen 2019

Op zich niet heel gek, het is nog geen hoogseizoen. Wij hebben dan vakantie maar veel andere landen niet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2019 13:38

Re: Vakantieplannen 2019

Ik vind de vliegtickets juist enorm stijgen in de meivakantie (logisch ook). Vorig jaar zijn we expres een week na de meivakantie gegaan omdat 't 300 eu scheelde met de week ervoor. Dit jaar gaan we wel in de meivakantie omdat we samen met schoolgaande kinderen op vakantie gaan. Maar hoe 't in de zomer is weet ik niet, daar kan ik 't niet mee vergelijken.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Apr 2019 13:59

Re: Vakantieplannen 2019

Amandine schreef:CBL, ik dacht dat jullie naar Cyprus gingen. Dat schreef je in een ander topic.


Heb ik nooit gezegd.
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 15 Dec 2018 23:18

Bericht 22 Apr 2019 21:33

Re: Vakantieplannen 2019

caribbeanlover schreef:
Rejoy schreef:T is maar net welke keuzes je maakt cbl, ik ben vorig jaar vijf dagen naar Boedapest geweest. 40 euro pp voor een retourticket en 102 euro voor vijf nachten (2 pers) in een airbnb. Zo kwam de prijs per persoon op nog geen 100 euro uit voor vijf dagen (excl verblijf). Zo hebben we dat ook een keer in Krakau gedaan in datzelfde jaar en zijn we ook nog naar Valencia geweest voor niet al te evel geld. Ik denk dat ik dat jaar ongeveer 500 tot 600 euro kwijt was aan reis- en verblijfskosten, terwijl ik toch drie keer met het vliegtuig weg ben geweest.
Ik weet niet wat jouw all-inclusive ieder jaar kost, maar ik denk dat ik heel wat keren op deze manier op vakantie zou kunnen om op dezelfde prijs als jouw vakantie uit te komen.


Ik was vergeten erbij te zeggen dat het mensen zijn met schoolgaande kinderen dus gebonden aan hun vakanties dus extra duur.


Ik ben vanwege mijn werk ook gebonden aan schoolvakanties. Als je goed zoekt en niet te veel focust op een bepaalde bestemming, dan kun je echt heel goedkoop weg hoor.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 23 Apr 2019 07:04

Re: Vakantieplannen 2019

Wij gaan in de meivakantie op vliegvakantie en blijven dan in de zomervakantie thuis. In mei is oa accommodatie veel goedkoper dan in de zomer, we vliegen vanaf Duitsland want qua tickets scheelt dat ook veel. Een hele bewuste keuze dus, juist financieel, om nu te gaan. Maar er zijn in onze omgeving veel gezinnen die en-en doen. Twee tot drie keer in het jaar op vakantie (sommigen altijd vliegend, anderen met de auto) is niet eens zo'n uitzondering meer en dan hebben we het nog niet eens over de losse weekendjes weg her en der. Daar verbaas ik me eerlijk gezegd ook wel eens over, hoe gewoon dat wordt terwijl ik dat (zeker vergeleken met mijn eigen jeugd) ook wel als luxe beschouw.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Apr 2019 08:09

Re: Vakantieplannen 2019

Lilou, ga je in de zomer helemaal niet weg bvb een korte vakantie van 4 dgn oid? Als mijn schoonzus met gezin 1 week in de herfst - of meivakantie weg ging, dan gingen in de zomer in Nederland op vakantie. Ik had echt geen idee dat het in de meivakantie zoveel scheelt, want ik hoor vaal genoeg dat gezinnen met schoolgaande kinderen gerust 2 wkn met het vliegtuig gaan soms zelfs buiten europa.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Apr 2019 17:56

Re: Vakantieplannen 2019

De komende week ga ik nog een paar dagen weg. Waarheen geen idee. Mijn vriend weet het wel, maar hij zal het pas op de dag van vertrek zeggen. Ik ben benieuwd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 29 Apr 2019 21:56

Re: Vakantieplannen 2019

Ik heb nog een tip, misschien komt het van pas :) (Of is dit Spam? Dan zal ik deze post weghalen)

Wanneer je ING rekening hebt kan je punten sparen. Ze hebben nu ook in de rentepuntenwinkel een actie met KLM, voor package deals buiten Europa 250 eur korting en binnen Europa 100 Eur.
Als je een beetje geluk hebt zijn de KLM/Airfrance tickets goed geprijsd (toevallig had ik geluk). Je moet dan minimaal 2 nachten in hotel erbij boeken (maar is veel keus, van goedkoop tot heel duur).
Je zou bijv heel makkelijk een retour kunnen boeken van 1 mei t/m 14 mei en alleen de eerste 2 nachten in een hotel van KLM om van de actie gebruik te maken.
Heb net geboekt, heb nu rechtstreekse vlucht met KLM naar Brazilie en 2 hotelovernachtingen erbij voor 375 eur. Goede deal dacht ik :)
Ik zag dat de Belgische KLM site ook package deal heeft, maar weet niet of die code dan geldig is.
Je krijgt na inlevering van die punten van ING een vouchercode wat je moet inleveren. (In principe hoef je dus zelf geen ING rekening te hebben)
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2019 08:43

Re: Vakantieplannen 2019

Ik zit bij ING, maar wil er weg. Het is een dieronvriendelijke bank die investeert in megastallen. Air France vervoerd apen bestemd voor dierproeven net als Turkish airlines ook dieren vervoerd daarvoor.
Met AF zal ik daarom nooit vliegen en KLM eigenlijk ook niet omdat het een zusterbedrijf is.
Toch bedankt voor de tip.
Wij hebben vorig jaar tickets bij vliegtickets.nl geboekt en vlogen met Cathay Pacific terug met Singapore airlines alle 3 goede service.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2019 08:49

Re: Vakantieplannen 2019

Ik vind het leuk om vlogs over Bali te kijken, maar helaas word je dan automatisch gelinkt aan tig anderen die ik dan zo nu en dan ook bekijk. Zoveel mensen gaan daar jaarlijks heen en sommigen zijn er meerdere keren geweest. Ik zit regelmatig te denken waarom het ons niet gegund is en ik baal zo dat het zo gelopen is. De keuze voor dit jaar was dan een stuk makkelijker geweest.

Ik heb nu bedacht dat als 2 retours (of is het retouren?) € 1200,00 of minder zijn dat we weer gaan en anders niet of dat daadwerkelijk gebeurd is nog de vraag!

Zit nu ook naar Cuba te kijken waar mijn interesse nooit echt naar uit ging. Er zijn 2 vriendinnen van me geweest en zij zijn erg enthousiast. Mijn man niet en durft het niet aan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Mei 2019 18:19

Re: Vakantieplannen 2019

Silly-One schreef:De komende week ga ik nog een paar dagen weg. Waarheen geen idee. Mijn vriend weet het wel, maar hij zal het pas op de dag van vertrek zeggen. Ik ben benieuwd.

Ik heb dis een stedentrip naar Parijs met mijn vriendje. Super lief van hem. En we slenteren de halve dag gewoon door Parijs zonder echt een doel te hebben. Heerlijk
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem321

Bericht 15 Mei 2019 14:09

Re: Vakantieplannen 2019

Over 3 weken gaan we met ons gezinnetje 10 dagen naar Kroatië, heb ik enorm veel zin in. Lekker in een appartement in een kustdorpje.
Eind juli/begin augustus heb ik 1.5 week vrij en willen we als het weer het toelaat gaan kamperen in Luxemburg of Franrkijk.
Eind september ga ik in m'n eentje 5 dagen naar Florence, heb ik nu ook al heel veel zin in.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 14:21

Re: Vakantieplannen 2019

Olifant schreef:Over 3 weken gaan we met ons gezinnetje 10 dagen naar Kroatië, heb ik enorm veel zin in. Lekker in een appartement in een kustdorpje.
Eind juli/begin augustus heb ik 1.5 week vrij en willen we als het weer het toelaat gaan kamperen in Luxemburg of Franrkijk.
Eind september ga ik in m'n eentje 5 dagen naar Florence, heb ik nu ook al heel veel zin in.


Is er dan alweer een vakantie? Lijkt wel of ze meer vakantie dan school hebben en in mijn tijd hadden we echt niet zo vaak en veel vakantie.
<<

Anoniem321

Bericht 15 Mei 2019 14:30

Re: Vakantieplannen 2019

caribbeanlover schreef:
Olifant schreef:Over 3 weken gaan we met ons gezinnetje 10 dagen naar Kroatië, heb ik enorm veel zin in. Lekker in een appartement in een kustdorpje.
Eind juli/begin augustus heb ik 1.5 week vrij en willen we als het weer het toelaat gaan kamperen in Luxemburg of Franrkijk.
Eind september ga ik in m'n eentje 5 dagen naar Florence, heb ik nu ook al heel veel zin in.


Is er dan alweer een vakantie? Lijkt wel of ze meer vakantie dan school hebben en in mijn tijd hadden we echt niet zo vaak en veel vakantie.


Nee, geen schoolvakantie, onze zoon is nog maar 3. :wink:
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 14:32

Re: Vakantieplannen 2019

Olifant schreef:
caribbeanlover schreef:
Olifant schreef:Over 3 weken gaan we met ons gezinnetje 10 dagen naar Kroatië, heb ik enorm veel zin in. Lekker in een appartement in een kustdorpje.
Eind juli/begin augustus heb ik 1.5 week vrij en willen we als het weer het toelaat gaan kamperen in Luxemburg of Franrkijk.
Eind september ga ik in m'n eentje 5 dagen naar Florence, heb ik nu ook al heel veel zin in.


Is er dan alweer een vakantie? Lijkt wel of ze meer vakantie dan school hebben en in mijn tijd hadden we echt niet zo vaak en veel vakantie.


Nee, geen schoolvakantie, onze zoon is nog maar 3. :wink:


Oh dat scheelt geniet er nog maar even van zolang hij niet leerplichtig is. Kroatie lijkt me ook wel wat, maar het nadeel is dat ze alleen kiezelstranden hebben.
<<

Anoniem321

Bericht 15 Mei 2019 15:26

Re: Vakantieplannen 2019

caribbeanlover schreef:
Olifant schreef:
caribbeanlover schreef:
Is er dan alweer een vakantie? Lijkt wel of ze meer vakantie dan school hebben en in mijn tijd hadden we echt niet zo vaak en veel vakantie.


Nee, geen schoolvakantie, onze zoon is nog maar 3. :wink:


Oh dat scheelt geniet er nog maar even van zolang hij niet leerplichtig is. Kroatie lijkt me ook wel wat, maar het nadeel is dat ze alleen kiezelstranden hebben.


Genieten zullen we zeker nog even zolang het kan! Ja, Kroatie heeft bijna alleen maar kiezelstranden inderdaad.
Wel vond ik deze link, misschien wel iets voor jou. https://www.allesoverkroatie.nl/de-beste-zandstanden-van-kroatie/
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 16:49

Re: Vakantieplannen 2019

Dank je.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 19 Mei 2019 13:15

Re: Vakantieplannen 2019

Wij gaan over 2 weken naar Lanzarote! Zin in.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Mei 2019 21:08

Re: Vakantieplannen 2019

Oh goeie tip Libelle van die rentepjnten!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Mei 2019 15:34

Re: Vakantieplannen 2019

Wij hebben vorige week ook eindelijk geboekt, al is dat voor ons doen nog best vroeg haha. We gaan eind juli 2weken naar Duitsland. Eerst een weekje op een vakantiepark in de Vulkaaneiffel, en dan een weekje in een huisje/appartement bij particulieren in de omgeving van Nürnberg. Zin in!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mei 2019 15:43

Re: Vakantieplannen 2019

Leuk, beide mooie plekken!
Let's discover the world together.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 31 Jul 2019 18:06

Re: Vakantieplannen 2019

Omdat onze zomervakantie al bijna voorbij is ben ik even gaan kijken hoe lang tot onze "echte" vakantie dit jaar en dat is nog 141 dagen :smile:

We gaan dan naar Thailand (Phuket en Krabi).
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 01 Aug 2019 06:01

Re: Vakantieplannen 2019

Ik heb gister geboekt om in oktober naar Iran te gaan voor 2 weken. (groepsreis, ook nieuw voor mij)
Heb er erg veel zin in, lijkt me echt een heel bijzonder land!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Aug 2019 13:36

Re: Vakantieplannen 2019

Wat bijzonder Libelle.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers