Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Teennagels knippen.

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 14:00

Teennagels knippen.

Ik weet het niet zo fris onderwerp, maar iedereen moet het doen. Ik kan dat echt niet goed. Vaak doe ik het zodat mijn rechterbeen over mijn linkerbeen zit en da knip ik ze dus op de kop alleen ziet dat er niet mooi uit. Een andere manier is om mijn voet op een stoel te zetten erover heen hangen als staande en dan knippen dat lukt nog wel. Al zittend met mijn voet tegen een stoel gaat niet.
Hoe doen jullie dat?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 15 Mei 2019 14:13

Re: Teennagels knippen.

Op de bank zitten. Voet gewoon op de grond. En voorover leunend knippen. Dus over je knieën leunen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 14:20

Re: Teennagels knippen.

JustMeDaan schreef:Op de bank zitten. Voet gewoon op de grond. En voorover leunend knippen. Dus over je knieën leunen.


Dat is wat ik dus ook doe, maar dan leunt mijn voet op de stoel heeft hetzelfde effect.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 15 Mei 2019 14:24

Re: Teennagels knippen.

Of ik zit op de bank en mijn voeten om de grond dat ik voorover buig. Of ik trek mijn been op zo dat mijn hak op de rand van de bank staat en knip ze dan. Beide opties gaan prima.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mei 2019 15:07

Re: Teennagels knippen.

Ik zit op de bank en leg gewoon mijn ene voet op de andere knie. Knip knip klaar.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Mei 2019 17:12

Re: Teennagels knippen.

Ik zet mijn voet vaak op de badrand en knip ze dan zo.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 15 Mei 2019 17:40

Re: Teennagels knippen.

Maar iedereen knipt toch zijn teennagels op de kop, of in ieder geval scheef? Ik ben in ieder geval niet zo lenig dat ik er recht voor zit. :wink: Maar ik leg mijn ene been op mijn andere been en knip ze dan dus een beetje van opzij.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 15 Mei 2019 17:56

Re: Teennagels knippen.

ik zit altijd op de grond en trek mijn knieën op zodat mijn voeten zegmaar tegen mijn billen aan zitten (hoop dat het duidelijk is).
Carpe Diem
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 15 Mei 2019 18:16

Re: Teennagels knippen.

zonneschijn schreef:Of ik zit op de bank en mijn voeten om de grond dat ik voorover buig. Of ik trek mijn been op zo dat mijn hak op de rand van de bank staat en knip ze dan. Beide opties gaan prima.

Dit laatste
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem279

Bericht 15 Mei 2019 18:18

Re: Teennagels knippen.

Romie schreef:Maar iedereen knipt toch zijn teennagels op de kop, of in ieder geval scheef? Ik ben in ieder geval niet zo lenig dat ik er recht voor zit. :wink: Maar ik leg mijn ene been op mijn andere been en knip ze dan dus een beetje van opzij.

Haha maar als ik m’n teennagels knip, dan wijzen m’n tenen omhoog (of in elk geval, niet naar de grond) dus dan zijn ze dus toch gewoon rechtop? Ik bedoel, wat is dan precies rechtop en op zijn kop, CBL? Maar wat Romie zegt, andersom kan inderdaad toch niet? Tenzij je je been eraf schroeft.
Ik heb geen vaste manier van knippen. Soms m’n voet over m’n knie, soms zit ik op de bank en trek ik m’n benen op, soms zeg ik m’n voet op een stoel en soms zet ik ‘m gewoon op de grond.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 18:31

Re: Teennagels knippen.

Romie schreef:Maar iedereen knipt toch zijn teennagels op de kop, of in ieder geval scheef? Ik ben in ieder geval niet zo lenig dat ik er recht voor zit. :wink: Maar ik leg mijn ene been op mijn andere been en knip ze dan dus een beetje van opzij.


Zal het nog eens uitleggen misschien is het dan duidelijker! Ik leg mijn rechterbeen over mijn linkerbeen (zoals mannen ook wel zitten vrouwen ook overigens). Vervolgens draai ik mijn voet om en knip mijn nagels dus ik kijk tegen de voetzool aan ipv de bovenkant. Hopelijk snap je het zo wat beter en anders geef je maar een gil.
<<

Anoniem279

Bericht 15 Mei 2019 18:41

Re: Teennagels knippen.

Huh, dat kan ik zo niet. Ik zit zo ook maar ik zie de bovenkant van m’n voet als ik zo zit.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 18:43

Re: Teennagels knippen.

Bergkristal schreef:ik zit altijd op de grond en trek mijn knieën op zodat mijn voeten zegmaar tegen mijn billen aan zitten (hoop dat het duidelijk is).


Ik snap je uitleg,maar dan zitten niet tegen je billen aangezien je dan wel erg lenig moet zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 18:44

Re: Teennagels knippen.

Flo schreef:Huh, dat kan ik zo niet. Ik zit zo ook maar ik zie de bovenkant van m’n voet als ik zo zit.


Probeer maar eens is heel makkelijk alleen het resultaat is niet zo recht hahaha.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mei 2019 18:44

Re: Teennagels knippen.

caribbeanlover schreef:
Bergkristal schreef:ik zit altijd op de grond en trek mijn knieën op zodat mijn voeten zegmaar tegen mijn billen aan zitten (hoop dat het duidelijk is).


Ik snap je uitleg,maar dan zitten niet tegen je billen aangezien je dan wel erg lenig moet zijn.

Hoezo lenig? Je kan toch met opgetrokken knieën zitten? Dan zit de achterkant van je voet tegen je billen aan.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 18:47

Re: Teennagels knippen.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Bergkristal schreef:ik zit altijd op de grond en trek mijn knieën op zodat mijn voeten zegmaar tegen mijn billen aan zitten (hoop dat het duidelijk is).


Ik snap je uitleg,maar dan zitten niet tegen je billen aangezien je dan wel erg lenig moet zijn.

Hoezo lenig? Je kan toch met opgetrokken knieën zitten? Dan zit de achterkant van je voet tegen je billen aan.


Oh zo ja idd klopt.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 15 Mei 2019 18:57

Re: Teennagels knippen.

Ik knip altijd na het douchen. Dan zet ik mijn voet op de rand van de wasbak en knip ze daar. Kan ik ze daarna gelijk mooi wegspoelen en de boel schoonmaken.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem279

Bericht 15 Mei 2019 18:58

Re: Teennagels knippen.

caribbeanlover schreef:
Flo schreef:Huh, dat kan ik zo niet. Ik zit zo ook maar ik zie de bovenkant van m’n voet als ik zo zit.


Probeer maar eens is heel makkelijk alleen het resultaat is niet zo recht hahaha.

Maar kan jij het dan niet andersom? Dat je tegen de bovenkant van je voet kijkt?
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 15 Mei 2019 19:08

Re: Teennagels knippen.

Aha ik snap wat je bedoeld. Zo knip ik ze ook ongeveer.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 15 Mei 2019 19:21

Re: Teennagels knippen.

Ik zit met m’n voeten op de bank.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 20:00

Re: Teennagels knippen.

Flo schreef:
caribbeanlover schreef:
Flo schreef:Huh, dat kan ik zo niet. Ik zit zo ook maar ik zie de bovenkant van m’n voet als ik zo zit.


Probeer maar eens is heel makkelijk alleen het resultaat is niet zo recht hahaha.

Maar kan jij het dan niet andersom? Dat je tegen de bovenkant van je voet kijkt?


Nou ik kan het wel, maar heb er moeite mee. Zo op de stoel gaat het redelijk.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 20:01

Re: Teennagels knippen.

Arwyn schreef:Ik knip altijd na het douchen. Dan zet ik mijn voet op de rand van de wasbak en knip ze daar. Kan ik ze daarna gelijk mooi wegspoelen en de boel schoonmaken.


Ik dacht bij wasbak aan de wastafel, want zo kan je het ook noemen en dacht nou momenteel gaat dat niet lukken te hoog hahaha.
Als ik mijn benen epileer met het epileerapparaat doe ik dat wel eens boven de wastafel, maar in deze situatie is het verstandig dat niet te doen anders lazer ik zo op mijn giecheltje.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 15 Mei 2019 20:20

Re: Teennagels knippen.

Ik ben ook lang, dat scheelt ook ;)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2019 20:41

Re: Teennagels knippen.

Arwyn schreef:Ik ben ook lang, dat scheelt ook ;)


Mag ik wat van jou? Hoe lang ben je? Bedoelde je met de wasbak die bak om de douche of de wastafel waar je oa je tanden poetst.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 15 Mei 2019 20:47

Re: Teennagels knippen.

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Ik snap je uitleg,maar dan zitten niet tegen je billen aangezien je dan wel erg lenig moet zijn.

Hoezo lenig? Je kan toch met opgetrokken knieën zitten? Dan zit de achterkant van je voet tegen je billen aan.


Oh zo ja idd klopt.


Ik ben alles behalve lenig...Haha maar dit is dus de manier die voor mij het makkelijkst werkt.
Carpe Diem
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers