Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke trouwschoenen had je?

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 12 Mei 2019 20:11

Welke trouwschoenen had je?

Ik ben op zoek naar trouwschoenen en kom er niet helemaal uit of ik volledig voor comfy moet gaan met een klein (breder) hakje of toch iets kiezen wat misschien minder handig is met bijv. dansen, grind, hele dag staan.

Wat waren jullie trouwschoenen en zou je daar nu nog voor kiezen? (waarom wel/niet?)
Laatst gewijzigd door Monte op 13 Mei 2019 21:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 12 Mei 2019 20:15

Re: Welke trouwschoenen had je?

Absoluut super comfortabel waren die van mij.
Ze waren van de Rainbow club en ik heb ze blauw laten verven.
Alle kleuren waren mogelijk.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43707

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Mei 2019 20:23

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik had ook van rainbow club, de Annika: https://www.elsacolouredshoes.com/nl/producten/anika

Niet erg spannende schoenen maar ik kon er goed genoeg op lopen. Voor s avonds had ik lavendelblauwe ballerina's van de H&M. Die waren zo vies na 't feest dat ik ze direct weg heb kunnen gooien.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Mei 2019 20:51

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik had van Tamaris. Klein hakje en comfortabel. Na de trouwerij nooit meer aangehad omdat ze echt niet fijn zaten achteraf maar tijdens de trouwdag weinig van gemerkt haha.
<<

Anoniem273

Bericht 12 Mei 2019 21:02

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik ben getrouwd op knalgele Havaianas en grijze, lage Allstars. Dus daar heb je niet zoveel aan ;) Erg comfortabel en ik zou daar zeker weer voor kiezen.
Als ik gewoon in NL was getrouwd, dan had ik witte Dr. Martens gewild. Maar dat was voor onze trouwerij te warm en ook onhandig, op het strand.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Mei 2019 21:14

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik had platte leren sandalen. Vergelijkbaar met Salt Water sandals.
Geen hak dus (veel buiten, hobbelige ondergrond etc).
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 12 Mei 2019 22:36

Re: Welke trouwschoenen had je?

Marin schreef:Ik had ook van rainbow club, de Annika: https://www.elsacolouredshoes.com/nl/producten/anika

Niet erg spannende schoenen maar ik kon er goed genoeg op lopen. Voor s avonds had ik lavendelblauwe ballerina's van de H&M. Die waren zo vies na 't feest dat ik ze direct weg heb kunnen gooien.

Ik had dezelfde trouwschoenen. Liepen echt lekker en de hoogte was precies goed om het heel de dag op vol te houden. Na de bruiloft heb ik ze zwart laten spuiten en daarna nog tientallen keren gedragen op andere bruiloften.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 13 Mei 2019 08:53

Re: Welke trouwschoenen had je?

Rode pumps van tamaris en rode Allstars
<<

Anoniem300

Bericht 13 Mei 2019 09:09

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik had overdag een klein hakje aan (zelfde als hierboven alleen andere kleur).
Na het eten heb ik deze gewisseld voor witte all stars omdat ik niet kon dansen op die schoenen (Ik loop normaal zelden op hakken)
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 13 Mei 2019 09:10

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik heb Grace van de Rainbow club en trek in de avond Nikes aan :).
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Mei 2019 09:53

Re: Welke trouwschoenen had je?

Trots op je June!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 13 Mei 2019 12:14

Re: Welke trouwschoenen had je?

Roze ballerina's. Ik ben iets groter dan mijn man. Door platte schoenen te dragen was dit verschil opgelost en platte schoenen was ook wel zo comfortabel die dag. Trouwden op kasteel Heeswijk, dus geen last van hakken die tussen kinderkopjes bleven hangen.

Het is trouwens grind.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Mei 2019 13:29

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik had deze:
https://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-d ... onInList=1
Alleen dan zonder bloem.

's Avonds had ik sandaaltjes aan.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 13 Mei 2019 13:39

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik had 2 paar. Een paar met een hakje voor overdag en een paar ballerina's voor 's avonds.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 13 Mei 2019 21:01

Re: Welke trouwschoenen had je?

Amandine schreef:Roze ballerina's. Ik ben iets groter dan mijn man. Door platte schoenen te dragen was dit verschil opgelost en platte schoenen was ook wel zo comfortabel die dag. Trouwden op kasteel Heeswijk, dus geen last van hakken die tussen kinderkopjes bleven hangen.

Het is trouwens grind.

oeps, gelijk aangepast.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 13 Mei 2019 21:02

Re: Welke trouwschoenen had je?

Bedankt iedereen, ik ga denk ik toch maar voor comfortabel. Liever de hele dag gewoon goed en de hele avond nog kunnen dansen. En je ziet toch alleen het puntje.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 13 Mei 2019 21:11

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik had deze schoenen. Ik heb er bijna de hele dag op gelopen terwijl ik het normaal nooit meer dan een paar uur volhoud. Maar je hebt het ook minder in de gaten op zo'n dag dat je voeten zeer doen. Bij ons had het geregend en we maakten ook foto's in het gras. Na de foto's hingen de plakkaten gras aan mijn hak :laughcry: Ze hebben daar ook een stukje van de video opgenomen en je ziet gewoon dat ik iets wegzak in het gras. Maar je kunt volgens mij ook van die hakbeschermers kopen voor op de hak van je pumps. Voor zulk soort rottige ondergronden.
Afbeelding

Hakbeschermers: Afbeelding

En deze had ik voor de foto en heb ik aan het einde van de avond toch maar aan gedaan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Mei 2019 21:15

Re: Welke trouwschoenen had je?

Op deze kun je echt de hele dag door.
Rainbow club dus zoals ik zei.
Ik heb ze blauw laten verven. Echt top.
Ff foto gemaakt:
Afbeelding
2016
<<

Anoniem315

Bericht 13 Mei 2019 21:33

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik had deze Rainbow Clubs.

https://www.bruidsschoenen.nl/product/rainbow-amanda/

Prima hakhoogte voor mij en ik heb ze later tijdens dansles weer gebruikt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43707

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2019 21:39

Re: Welke trouwschoenen had je?

Monte schreef:Bedankt iedereen, ik ga denk ik toch maar voor comfortabel. Liever de hele dag gewoon goed en de hele avond nog kunnen dansen. En je ziet toch alleen het puntje.


Tijdens de ceremonie is dat niet altijd waar, als je zit. Dan zijn ze vaak duidelijker in beeld. Maar met toffe sneakers of flatjes kan dat ook enorm leuk zijn. TOMS heeft trouwens ook een wedding collectie. Misschien is dat nog iets voor je. https://www.shoptoms.nl/dames/damesschoenen/bruiloft
Let's discover the world together.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 14 Mei 2019 11:55

Re: Welke trouwschoenen had je?

Ik had zwarte pumps van de van Haren. Ik gebruik ze nog regelmatig. Ik kan er geen plaatje meer van vinden.
10-08-2017 ♥

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers