Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voortuin issue! Update 10/5

<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 10 Mei 2019 21:02

Re: Voortuin issue! Update 10/5

Mooi geworden! En gezellig zo met die paarse plantjes.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Mei 2019 21:12

Re: Voortuin issue! Update 10/5

Mooi geworden! Mooie kleuren van de plantjes ook.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 10 Mei 2019 21:16

Re: Voortuin issue! Update 10/5

Wat een verschil!
Leuk geworden hoor :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 10 Mei 2019 21:50

Re: Voortuin issue! Update 10/5

Erg leuk geworden!
<<

Linvi

Bericht 11 Mei 2019 08:25

Re: Voortuin issue! Update 10/5

Dank jullie!! Ben enorm blij, we hebben vrijwel alles zelf gedaan! Alleen met het grind heeft een vriend geholpen, alles afgraven, oude stenen eruit, alles heb ik zelf gedaan.
<<

Anoniem269

Bericht 11 Mei 2019 17:17

Re: Voortuin issue! Update 10/5

Leuk geworden Linvi. Ik vind alleen persoonlijk het hekwerk iets te hoog. Ik had het zelf de helft lager gedaan. Dat bankje vind ik wel echt heel leuk zo voor het raam!

Maar heel knap dat je het zelf hebt gedaan! Bespaart een hoop kosten zo. Wat heb je eigenlijk aan de andere kant staan? Ook een bloembak?
<<

Linvi

Bericht 11 Mei 2019 22:05

Re: Voortuin issue! Update 10/5

Het hekwerk is gewoon een standaard maat, 90cm hoog. Wij vinden hem juist perfect qua hoogte zo. We hebben hier heel veel kinderen in de straat en ik weet zeker als hij lager geweest was de schutting het zwaar te verduren zou hebben.


Aan de andere kant staat nog niks. We twijfelen nog tussen meerdere dingen dus wachten tot we overtuigd zijn .
Optie 1 is een picknicktafel
Optie 2 is een plataanboom
Optie 3 is een Japanse esdoorn en Japanse sierkers
Optie 4 is een bloembak zoals voor het huis.

Echter valt dit stuk helemaal buiten onze zicht vanaf binnen dus willen er ook niet teveel geld in steken.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers