Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Mei 2019 13:42

Weekend!

Wat ga jij doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 10 Mei 2019 13:46

Re: Weekend!

Zaterdag sporten en hopelijk even alleen de stad in. Zondag verjaardag van m'n vader vieren.
<<

Anoniem282

Bericht 10 Mei 2019 13:47

Re: Weekend!

Weekend is al begonnen en zou straks gaan borrelen en eten met een vriend, maar hij kan amper lopen momenteel en dus verzetten we de afspraak. Zometeen koffie met een kennis; hopelijk op het terras!
Za: overdag relaxen met een boek en 's avonds met een vriend afgesproken in een café.
Zo: Lazy Sunday. Geen concrete plannen; kan zijn dat mijn zus 's avonds komt eten.

En jij, Burn? :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Mei 2019 13:49

Re: Weekend!

Ik heb morgen een dagdienst. Als het weer daarna goed is, wil ik even korfbal kijken bij mijn zusje.

Zondag heb ik een late dienst. Verder geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem269

Bericht 10 Mei 2019 13:52

Re: Weekend!

Vanochtend heel de tijd thuis geweest want ze kwamen de trap renovatie doen. Het is echt heel mooi geworden :love: Nu ben ik samen met de kindjes een film aan het kijken op Netflix. Mijn jongste is moe na deze week school en mijn oudste voelt zich niet zo lekker.

Morgen lunchen met mijn moeder, tante en mijn kinderen. Daarna rijden we door naar mijn werk. De kinderen zijn benieuwd waar ik nu werk en ze willen daar even kijken. Daarna moeten we nog naar de bouwmarkt en supermarkt.

Zondag naar mijn schoonmoeder en ouders ivm Moederdag.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mei 2019 13:59

Re: Weekend!

Wij zouden gaan vrijmibo'en op een food festivalletje niet in 't dorp maar ons zoontje is ziek, dus dat gaan we natuurlijk niet doen. Vanavond dus maar rustig avondje thuis en ik ga vroeg naar bed ivm slaapgebrek vannacht.

Morgen gaan we in principe naar Rotterdam voor een bruiloft plus maken we een weekendje weg er van (uiteten, leuk hotelletje, lekker brak brunchen zondag) en zoontje zou bij schoonzus en de nichtjes logeren. Eerst maar eens even zien dus hoe hij zich voelt voordat we beslissen of dit alles door gaat of dat we het afzeggen. Hij lijkt zich gelukkig al een stuk beter te voelen dus hopelijk knapt ie genoeg op in 24 u.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 10 Mei 2019 14:01

Re: Weekend!

Heerlijk is dat hè Ava, als mensen je huis mooier maken?

Vanavond doen we niet veel, we gaan sowieso 2 voor 12 kijken, daar houden we allebei erg van.
Morgen moet mijn man bijna de hele dag weg, dus ik ben waarschijnlijk ook veel thuis. Heb nog geen idee wat ik ga doen.
Zondag na de kerk naar mijn moeder ivm moederdag.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 10 Mei 2019 14:41

Re: Weekend!

Ik heb nu ook weekend! Heerlijk 4 dagen vrij.

Wel een ontzettend baal moment vandaag. De tas van mijn vriend is vanmorgen gestolen. Alleen zat erin. Bankpas, creditcard, rijbewijs, paspoort en een flink geldbedrag. Zo erg! Blijf gewoon van andermans spullen af!!

Verder hebben we vanavond een feestje.

Morgen komen ze een kast ophalen die ik via marktplaats verkocht heb, verder wil ik even naar de stad, en ‘s avonds hebben we weer een feestje.
Zondag nog geen plannen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Mei 2019 15:07

Re: Weekend!

Ik heb al weekend sinds 12 uur vanmiddag. Zit lekker nieuwe buren te kijken

Zaterdag moet ik met mijn vader mijn moeder ophalen in Hilversum. Zij loopt daar 80 km. Heb er niet zoveel zin in. Maar ja het moet maar.

Zondag gaan we bij mijn ouders in de avond eten. Man wil eerst racen zien denk dat ik eerder na hun toe ga
Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 10 Mei 2019 15:47

Re: Weekend!

Fijn weekend!

Vanavond ga ik uit eten met mijn man voor mijn 30ste verjaardag. Morgen beetje uitslapen, daarna toeren op de motor en 's middags naar een collega om daar te borrelen. Zondag uitslapen, hockeyen en bij mijn ouders eten met familie voor moederdag en mijn verjaardag.
<<

Anoniem317

Bericht 10 Mei 2019 19:51

Re: Weekend!

Morgen het huishouden, boodschappen, misschien nog even naar een vriendinnetje en verder lekker thuis. Zondag naar m’n moeder, schoonmoeder, oma en stiefoma.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Mei 2019 22:26

Re: Weekend!

Leuk Geel, wij kijken ook altijd! Alleen kijken we vaak later terug, zo ook dit keer.
Balen zeg Kreeft!

Ik had vandaag al weekend. Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Wat was weggewerkt en wat in huis gedaan. Vanmiddag kwamen mijn ouders en zus op bezoek, ze aten ook mee. Vanavond lekker op de bank gehangen.
Morgen boodschappen doen en de rest van het huishouden. Ik wilde ook nog even naar de stad om cadeautjes te halen voor moederdag voor mijn moeder en de moeder van mijn man. En we moeten ook nog voor ze knutselen met ons zoontje. 's Avonds geen plannen.
Zondag is er in de stad een historische optocht waar we even bij willen kijken. Verder geen plannen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Mei 2019 22:38

Re: Weekend!

Wat balen zeg Kreeft. Is ook altijd zo'n rompslomp om alles weer aan aan te vragen en kost een hoop geld.

Ik ben een weekendje weg met een vriendin naar Knokke in België. Gaan zondag in de middag naar huis en dan 's avonds nog even naar mn ouders voor moederdag.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Mei 2019 22:53

Re: Weekend!

Ik heb morgenochtend de 3f taaltoets.
's Middags met de kinderen naar de molen bij ons in de straat, die is dan open voor publiek.
En moncou taart maken.

Zondag een relaxed dagje.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem313

Bericht 11 Mei 2019 06:16

Re: Weekend!

Is ie nog opgeknapt Marin? En waar ga je eten?
Veel plezier Japie, heerlijk weer voor het strand!

Ik ben gisteren superlekker Indiaas wezen eten hier in de buurt. Zometeen ga ik naar hardlooptraining, en erna boodschappen doen en koken. Vanavond kookclub bij mij en ik haal Ottolenghi maar weer eens uit de kast. In ieder geval doperwtenbeignets met feta en zaatar, venkelgratin en flatbread met avocado-tuinbonendip. Oh en ik heb rabarberwodka gemaakt en dat met cava wordt het aperitief. En dan verwerk ik de rabarber weer in het dessert.

Morgenochtend weer ff hardlopen denk ik, en dan naar mijn ouders: feestje voor m’n jarige vader, Moederdag en de kinderen weer ophalen. Geen plakkerig ontbijt op bed voor mij dit jaar (das eigenlijk wel jammer) maar we nemen mijn cadeaus mee die kant op.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 11 Mei 2019 07:11

Re: Weekend!

Vandaag even winkelen en naar de kermis in Groningen en morgen op verjaardagsvisite en natuurlijk Moederdag. Heb het moederdagcadeau al zo’n 100x gezien aangezien dochterlief zo goed kan verstoppen....meer moeders die dit herkennen en elke keer als ik de kast per ongeluk open doe snel in het rond kijken of ze het niet heeft gezien. Ik blijf het hele verstop ritueel altijd zo grappig vinden en ze blijft maar roepen mama kan het nooit vinden heb het zo goed verstopt, ik doe altijd maar mijn best om het niet te vinden maar dan verstopt ze het tussen de pannen....
Carpe Diem
<<

Kira

Bericht 11 Mei 2019 08:25

Re: Weekend!

Ik heb gisteren nog een drukke dag gehad, en in de avond een telefoonloze avond gehouden met mijn zoon en een film gekeken. Gaan we vaker doen.

Vandaag blijf ik in en om het huis, de was, huishouden, even het dorp in, stuk wandelen, Netflixen op de bank, mijn ouders komen eten brengen en vanavond weer lekker op de bank. Gewoon even een rustige dag.
Morgen Moederdag, maar we hebben gewoon repetitie, dus geen tijd voor ontbijt op bed. In de middag ergens naar mijn ouders voor Moederdag, had een mooi canvas besteld met een foto van mij en m'n puberzoon (erg leuk) maar die is nog niet binnen dus ze krijgt nu een kleinigheidje en later het canvas.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 11 Mei 2019 09:11

Re: Weekend!

Gisteren en vandaag werk ik vanaf 12 uur tot 's avonds laat.
Morgen ben ik lekker vrij en ik hoorde al iets over een ontbijtje op bed en een knutsel die bij de gastouder is gemaakt.
In de middag gaan we naar mijn ouders, F1 kijken en eten voor moederdag.
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Mei 2019 10:24

Re: Weekend!

Caulfield schreef:Is ie nog opgeknapt Marin? En waar ga je eten?


Ja jij is redelijk opgeknapt (nog wel verhoging maar wereld van verschil met gisteren, weer heerlijk aan 't spelen). Maar schoonzus durft 't toch niet aan ivm besmetting met haar dochters (en dat is haar goed recht) en schoonvader is ook ziek. Dus helaas geen oppas die 't aandurft. M'n man gaat nu in z'n eentje (eten bij Zeezout en slapen bij Pincoffs) en ik bestel wel een pizza vanavond of haal zo nog wat voor mezelf. Jammer maar hoort er helaas bij.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Mei 2019 10:57

Re: Weekend!

Marin schreef:
Caulfield schreef:Is ie nog opgeknapt Marin? En waar ga je eten?


Ja jij is redelijk opgeknapt (nog wel verhoging maar wereld van verschil met gisteren, weer heerlijk aan 't spelen). Maar schoonzus durft 't toch niet aan ivm besmetting met haar dochters (en dat is haar goed recht) en schoonvader is ook ziek. Dus helaas geen oppas die 't aandurft. M'n man gaat nu in z'n eentje (eten bij Zeezout en slapen bij Pincoffs) en ik bestel wel een pizza vanavond of haal zo nog wat voor mezelf. Jammer maar hoort er helaas bij.


Oh echt, doet ie dan in z’n eentje jullie weekendje Rotterdam waar jij laatst tips voor vroeg? Wel sneu voor jou. Ik hoop dat je een lekkere pizza hebt dan en ik zou er ook maar een wijntje bij nemen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Mei 2019 11:20

Re: Weekend!

Ja hij gaat wel met vrienden eten hoor. En 't is de bruiloft van een vriend van hem dus op zich logisch dat hij dan gaat ipv ik (en samen op de bank is ook onnodig). Het hotel was niet annuleerbaar (althans de kosten niet) dus ja dan gaat hij er maar in z'n eentje slapen. Best wel jammer ja maar helaas. Maar we komen vast nog wel eens in Rotterdam. En ik loop nu terug van de Marqt, maar even lekkere verse pasta, blauwe kaas en een Ijwitje gehaald, vermaak ik me ook wel.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Mei 2019 18:50

Re: Weekend!

Ik lig momenteel afgepeigerd op de bank na een kinderfeestje. Wat een hel! :wink: Maar het was geslaagd en ben blij dat iedereen weer weg is nu en dat het leuk was. De rest van de avond doe ik niks meer!
Morgen is het m'n eerste Moederdag! Ik hoop op ontbijt op bed haha. Verder gaan we begin van de middag naar m'n moeder, daar lunchen en eind van de middag zet m'n vriend m'n moeder en mij in Utrecht af. We gaan naar het concert van Álvaro Soler in Tivoli.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers